Wysłany: Pon 0:05, 11 Gru 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprawdź te pierścienie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 2:11, 11 Gru 2006 |
|
|
Noro18 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 01 Lis 2006 |
Posty: 95 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radomsko |
|
|
|
|
|
|
|
|
a wedlug mnie zapchal sie tlumik (ale tak pozadnie) od cisnienia rozwalilo uszczelke przy wydechu i mozliwe ze i gdzies indziej i stracila kompreche i ni hu* nie pojedziesz w takim stanie wiec radze ci wyczyscic tlumik i obejzec cylinder bo pierscionki tez mogly popekac od takiego cisnienia a na koniec uszczelnic wszystko albo simera tak wyje*** ze taki huk byl a dym od oleju |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 10:42, 15 Gru 2006 |
|
|
Kumpelek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 29 Wrz 2006 |
Posty: 118 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iskry wcale nie ma. Ustawiłem zapłon iskra była ale mała i wcale nie odpalała..... i znów mi sie zapłon rozregulował i na razie stoi i czeka do soboty.
A kolanko i cały tłumik wyglada na czysty a nie zapchany Pasowało by mi to, że iskry nie ma, ale czy efektem rozlegulowania zapłonu podczas jazdy, mógłby być taki dym!? Sam już nie wiem.......
łąncuch i wszystko wyglada na ok, tylko dlaczego wtedy mi tak napierniczal jak pchałem ją.... a kurde, wielu rzeczy nie da sie normalnie wytłumaczyc, dochodzę do wniosku, że z Jawką jak z kobietą- obie tak samo grymaśne
Przesiąde sie na rometa z polskim silnikiem i pier****
Na dniach kupuje rometa oryginalnego bez papierów z zapłonem do roboty za 100zł (chyba sie opłaca?) i jeszcze pare dni temu nabyłem oryginalna ksiazeczke do Jawki
foto rometa:
[link widoczny dla zalogowanych]
foto ksiazki:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam i czekam na odpowiedz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 17:56, 15 Gru 2006 |
|
|
wojac3 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 07 Maj 2006 |
Posty: 396 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
za 100 zł pewnie, że bierz - o ile to oryginał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 20:43, 15 Gru 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
bierz za 100 zł
ale on jest z czeskim silnikiem jawki,to ogar 200 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 20:59, 15 Gru 2006 |
|
|
Kumpelek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 29 Wrz 2006 |
Posty: 118 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ogar2007 napisał: | bierz za 100 zł
ale on jest z czeskim silnikiem jawki,to ogar 200 |
wiem wiem pomyliło mi sie z tym silnikiem.
Tylko ze dalej sie zastanawiam bo starter w nim padł dzisiaj..... ale kumpel powiedział ze mi dorzuci jakies graty do niego
raczej go wezme skoro mówicie aby brac
wiem, wiem podówjuny post, ale to tak specjalnie, bo chce wykopać go na góre, a nie robic kolejny zbędny temat
Więc, wszystko jest ok, tylko iskra raz jest , raz jej nie ma, nie wiem co tego moz ebyc powodem? mam zamiar wymienic kondensator i platynki chociaz to raczej nie ma znaczenia Panowie co robić, co robić??. Mówcie szybko i konkretnie bo musze z Jawą zdąrzyć na WOŚP!
Posty scaliłem - gniewny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|