Wysłany: Sob 12:05, 12 Sty 2008 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Radzę zmienić paliwo bo może być zwietrzałe. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:08, 12 Sty 2008 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
sprawdz jak sie pali ta benzyna z baku
wez pare kropel albo strzykawka,wylej na ziemie i podpal,potem zobacz jak sie pali paliwo z baku,jesli słabiej to wymien |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:45, 13 Sty 2008 |
|
|
Wujas50cc |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Lut 2007 |
Posty: 141 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobra, dzieki za rady jutro zrobie to co mowiliscie o zdam relacje.
A jak wleje strzykawka paliwo do cylindra to mi go nie zaleje ?
Bo nie kiedy mam jeszcze tak ze iskra jest tak troche zboku tej elektrody na świecy ze nie jest centralnie tam gdzie powinna byc, i niewiem czego to dokładnie jest przyczyna. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:47, 13 Sty 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Paliwo wlewasz otworem na świecę, po uprzednim jej wykręceniu. Więc jeśli o to Ci chodzi, to nie zalejesz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:01, 13 Sty 2008 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no to to może być przyczyną że nie raz iskra jest z boku elektrody !! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:09, 13 Sty 2008 |
|
|
Wujas50cc |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Lut 2007 |
Posty: 141 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Co, przyczyną jest złe paliwo ??
aha rozumiem, no dobra ale teraz co zrobic żeby ta iskra była w ospowiednim miejscu?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wujas50cc dnia Pon 9:48, 14 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:38, 13 Sty 2008 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Przeczytaj dokładnie co napisał Hitler789
Ty napisałeś, że masz iskre tam gdzie nie powinna być, a on powiedział że to może być przyczyną Twoich zmartwień
Ja go popieram bo to może być to |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:57, 14 Sty 2008 |
|
|
Wujas50cc |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Lut 2007 |
Posty: 141 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paliwo nic nie zmieniło..nalałem świeżego i dalej to samo
a wiec co mam zrobic by ta iskra byla w odpowiednim miejscu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:13, 14 Sty 2008 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) Napewno masz kumpla który ma motor niech Ci pozyczy świecę taką na której on jeździ.
2) Sprawdz obydwie cewki, wyreguluj bardzo dobrze zapłon i przerywacz.
3) Wymień kabel, fajke.
4) Posprawdzaj wszystkie kable !! |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hitler789 dnia Pon 14:16, 14 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:20, 14 Sty 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kam@$ napisał: | Jeżeli tak dziwnie się dzieje to weź wtryśnij strzykawką trochę benzyny do głowicy i zakręć świece,załóż fajkę,popchnij jawkę i zdaje relacje... |
Wujas50cc A sprawdzałeś ten sposób?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:14, 16 Sty 2008 |
|
|
Wujas50cc |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Lut 2007 |
Posty: 141 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak, sprawdzałem i on nic nie pomógł..a wlasnie nie mam zadnego kumpla ktory ma motor..wszyscy swoje posprzedawali fajke tez ostatnio zmienialem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:51, 16 Sty 2008 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:29, 16 Sty 2008 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
To napewno przez tą świecę. Pewnie pod ciśnieniem iskra zanika całkowicie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:02, 16 Sty 2008 |
|
|
Godzik |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 813 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bieruń Nowy Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. A ja wam mówię że to zapłon podobnie miałem w jawce. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:24, 16 Sty 2008 |
|
|
waldek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 16 Sty 2008 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
napewni jest coś z zapłonem ale to peawdopodobnie trzeba dobrze ustawić kowadeło i zapłon i powna palic z pierwszego |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|