Wysłany: Nie 12:37, 27 Lut 2011 |
|
|
heavymen |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Paź 2010 |
Posty: 90 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EE tą końcówkę wyciągnąłem. A ja chcę dławik wyciągnąć! Jakieś pomysły?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:07, 27 Lut 2011 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kawałek szmaty i styl od miotły.I napieprzasz , musi wyjść . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:17, 03 Kwi 2011 |
|
|
heavymen |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Paź 2010 |
Posty: 90 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Przepraszam, że odkopuję, ale zakładając nowy temat zaśmiecam forum.
No więc ostatnio wymieniłem bak i zabrałem się za olej w skrzyni, którego... praktycznie nie było Wiem że to głupie, że tak jeździłem, ale nie jeździłem dużo.
No i w sobotę zalałem ok. pół litra Hipolu GL-4. Ale 3 biegu nadal nie ma. Musze trochę pojeździć żeby go "znaleźć"?? A co to może być innego?? Przypominam, że 1 dnia była 3-ka, a 2 dnia już nie mogłem jej znaleźć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:22, 03 Kwi 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
może automat zmiany biegów się poluzował sprawdź go |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:29, 03 Kwi 2011 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi też ostatnio znikła. Okazało się, że linka od sprzęgła przycięła tą wajchę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:48, 03 Kwi 2011 |
|
|
heavymen |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Paź 2010 |
Posty: 90 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joker właśnie moja linka też jest "na" automacie zmiany biegów, który jest raczej dokręcony bo sprawdzałem i nie mogłem dużo obrócić. A jak znad niego wyjąłeś linkę??
Bo też chciałbym to zrobić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 7:20, 04 Kwi 2011 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
U mnie skręcając obudowę całą, się zacięła. Ale ja mam pancerkę. Spróbuj tą linkę zdjąć w ogóle i założyć na nowo. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:01, 13 Kwi 2011 |
|
|
heavymen |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Paź 2010 |
Posty: 90 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Otóż tak. Nalałem oliwy i pojeździłem. Jadę, jadę i myślę: Zobaczę, może 3 jest. Wciskam dźwignię i ... CPYK! 3-ci bieg Zaciesz był duży, ale jest problem taki, że chyba sprzęgło się kończy. Bo jak jest wrzucona 1-ka, silnik pracuje a motor stoi to silnik przygasa i motor chce jechać. I mam wrażenie, że trochę się ślizga. Tarcze do wymiany??
PS. Wymieniłem kolanko, uszczelniłem (może nie najlepiej, ale nie jeest źle) i czuuć trochę różnicę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:32, 14 Kwi 2011 |
|
|
jasiek |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 31 Paź 2010 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wymień tarcze i wyreguluj sprzęgło.powinno być ok |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|