| Dziwnie muli | |
Wysłany: Pon 19:09, 04 Paź 2010 |
|
|
heavymen |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Paź 2010 |
Posty: 90 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Mam pancerke, którą uruchomiłem po 20 latach przestoju. Wymieniłem przerywacz, ustawiłem przerwę i wyczyściłem troche gaźnik. Jawa ma coś takiego że jak dłużej postoi (od 2 godzin do 2 dni testowane) to zapali ale jak dodam gazu to buuuu, pomacham manetką i raz wkręca a raz buuu. Chwile tak pochodzi i zaraz normalnie reaguje na gaz ale znowu po chwili jest buuu. a później to chodzi normalnie. Pewnie był taki temat wiec sory. Czy to gaźnik??
PS. Jawa na razie jeździ na niewielkich dawkach paliwa (pełna pływakowa i wężyk 40 cm z mieszanką), ale jeździ później normalnie. A w ogóle Jawa to sprzęt nie do zdarcia. Raz się przejedziesz i chcesz taką jeździć codziennie. Ja mam teraz taką "zajawke na jawke" Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:09, 04 Paź 2010 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wyczyść dysze, jak nie pomoże, to nic ale napewno nie zaszkodzi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:46, 04 Paź 2010 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Odpalasz, naciskasz guzik przy gaźniku parę razy i jednocześnie dodajesz gazu, potem odpuszczasz i dodajesz gazu, powinna chodzić dobrze na zimnym silniku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:39, 05 Paź 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a tak poza tematem jest lepiej przelewać na gazie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:41, 05 Paź 2010 |
|
|
heavymen |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Paź 2010 |
Posty: 90 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ok, dzięki. Pod koniec tygodnia bd na wsi to spróbuje. Wolfiq a czemu mi się tak dzieje?
Aha jeszcze jedno, sprawdzając światła odkryłem że Jawa gaśnie, pomimo że gaźnik chwilowo działa dobrze. Wujek (poprzedni właściciel xD) mówi że jak kończył nią jeździł to coś się działo że na samym zapłonie było ok a jak włączył światła to gasła (zapłon się wyłączał). Co to może być?? Jakiś kabelek od cewki się gdzieś masuje? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez heavymen dnia Wto 16:42, 05 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:05, 05 Paź 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ogólnie jak się światłą włącza to moto spada z obrotów |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:33, 05 Paź 2010 |
|
|
heavymen |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Paź 2010 |
Posty: 90 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@mingo nie o to chodzi. Jawka wtedy traci iskre. To że spadają to wiem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:53, 06 Paź 2010 |
|
|
karol282 |
HRC |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Swarzędz (koło Poznania) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Radzę sprawdzić instalację, rozejrzyj się na forum za schematem instalacji elektrycznej i sprawdź wszytko co związane z światłami, za wiele przewodów nie ma więc nie sprawi Ci to większych kłopotów |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol282 dnia Śro 12:54, 06 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:29, 06 Paź 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
musi gdzieś być zwarcie albo coś |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 19:26, 12 Paź 2010 |
|
|
heavymen |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Paź 2010 |
Posty: 90 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Garść info. W Jawie nie przelewałem, ani nie czyściłem gaźnika, bo dość szybko zaczęła normalnie chodzić. Wyczyściłem za to bak ale jeszcze nie próbowałem go. aco do świateł... Jawa chodzi włączam światła i... Nic. Świateł nie ma, Jawa pracuje (nawet obroty nie spadły bardzo). Jutro będę jechał poskręcać ją, bo nie poskręcałem jak zakładałem bak. Zobacze co może być ze światłami.
PS. Gdzie w Lublinie (i okolicach) mogę dostać bak do Jawy 50 (pancerka).
UWAGA> Jawa jeździ jako tako ale chyba jest problem. Chyba mi "znikł" 3 bieg bo wcześniej było ok a teraz jade na 2 i 3 nie chce wejść. Poprostu jakby jej nie było?? Co się stało?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez heavymen dnia Wto 14:58, 19 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 12:10, 07 Lis 2010 |
|
|
bartekwroc |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 07 Lip 2010 |
Posty: 62 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
może dźwignia nie odbija i trzeba pomóc jej nogą. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:25, 07 Lis 2010 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Proponuje sprawdzić poziom oleju w skrzyni(po takim postoju może go brakować) Jednak najbardziej prawdopodobną przyczyną że biegi nie chcą wchodzić jest niedokręcony automat. U góry silnika są 2 śruby mocujące, sprawdź czy są dokręcone. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:54, 07 Lis 2010 |
|
|
heavymen |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Paź 2010 |
Posty: 90 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
No właśnie gdy odkręciłem śrubę z której (teoretycznie) powinno wylać się trochę oleju ze skrzyni nic się nie wylało. Automatu jeszcze nie sprawdziłem. A jeszcze jedno.
Jawa jednak nadal pracuje na wł światłach ale świateł nie ma. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:16, 07 Lis 2010 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wlej oleju, pojeździj chwile, spuść go. Przepłuczesz troche skrzynie, wyleją sie syfy wtedy wlej wlej nowy. A co do świateł- zrób od nowa instalacje schamat masz tu
[link widoczny dla zalogowanych]
Posprawdzaj czy wszystko jest dobrze podpięte i miernikiem czy kable są całe. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:19, 29 Sty 2011 |
|
|
heavymen |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 04 Paź 2010 |
Posty: 90 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Otóż dlugo się nie odzywałem.
No więc tak. Gaźnik wyczyściłem w środku i na zewnątrz (musi jakoś wyglądać ) i Jawa tak wchodzi na obroty że aż miło . Baku nadal nie dorwałem bo stary to n śmietnik się nadaje.
AUTOMAT biegów dokręciłem i... DUPA. Trójki jak nie yło tak nie ma. To raczej olej w skrzyni. Jaki olej polecacie??
PS. Jaką dętkę kupić do Tylnego koła w Jawce?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|