| Dziwnie założony iskrownik | |
Wysłany: Czw 15:19, 30 Kwi 2009 |
|
|
mar1529 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2008 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam
Kupiłem ostatnio silnik do Ogara 200, czyli JAWA 223. Jeszcze nie zakładałem go do motorka, ale odkręciłem sobie dekiel iskrownika i zauważyłem, że iskrownik znajduje się w dziwnym położeniu.
Oryginalnie powinno być tak:
A jest mniej więcej tak:
Czy tak powinno być dobrze? Mnie osobiście zdaje się, że nie i że poprzedni właściciel próbował coś z odpalaniem do tyłu? Proszę o odpowiedź |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mar1529 dnia Czw 15:25, 30 Kwi 2009, w całości zmieniany 8 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 15:27, 30 Kwi 2009 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zapłon po prostu jest przestawiony lub krzywka (1 na zdj) jest odwrotnie założona.
PS: Poco 2 tematy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:00, 30 Kwi 2009 |
|
|
mar1529 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2008 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale przestawiony o 90 stopni prawie? W instrukcji pisze, że da się o max 20 stopni. A jak krzywka przestawiona i jest tak iskrownik, to znaczy, że będzie chodził normalnie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:25, 30 Kwi 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja mam tak samo bo przy źle założyłem krzywkę i nie chciało mi się już drugi raz magneta ściągać. Spokojnie można tak jeździć aby tylko wyprzedzenie zapłonu było dobrze ustawione. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:27, 30 Kwi 2009 |
|
|
mar1529 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2008 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chyba jednak jest źle założone, bo kolo mówił, że zmieniał kondensator i źle przykręcił. A iskrownik jest przykręcony na 2 śrubach z tymi blaszkami? Wcześniej miałem Ogara 205, a tam było trochę inaczej... |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mar1529 dnia Czw 17:30, 30 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:30, 30 Kwi 2009 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:32, 30 Kwi 2009 |
|
|
mar1529 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2008 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:33, 30 Kwi 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Iskrownik powinien być przykręcony dwoma śrubkami na dużych podkładkach kształtem zbliżonych do trójkąta, jedna u góry druga u dołu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:34, 30 Kwi 2009 |
|
|
mar1529 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2008 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:37, 30 Kwi 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jeśli iskrownik jest do końca włożony to w każdej pozycji nic nie obciera |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:42, 30 Kwi 2009 |
|
|
mar1529 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2008 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nic nie obciera, tylko mi chodzi o to, że te śrubki z podkładkami (trójkątami) zapierając się o cewki, trzymają iskrownik, tak? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:44, 30 Kwi 2009 |
|
|
tom cio |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Lut 2008 |
Posty: 389 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radzyń Chełmiński Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie te śrubki zapierają się o stojan zapłonu (To na czym zamocowany jest kondensator, platyny, cewki) jak coś to jest aluminiowy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:50, 30 Kwi 2009 |
|
|
mar1529 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2008 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A mógłbyś dać zdjęcie iskrownika z widocznymi śrubkami o podkładkami? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:56, 30 Kwi 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
podkładki śrub mają opierać się o stojan iskrownika pomiędzy cewkami |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:18, 30 Kwi 2009 |
|
|
mar1529 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2008 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rozumiem już, dzięki
Edit:
Zdjąłem iskrownik i założyłem jeszcze raz. Oto wynik:
[link widoczny dla zalogowanych]
O coś takiego mniej więcej chodziło? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mar1529 dnia Czw 20:45, 30 Kwi 2009, w całości zmieniany 6 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|