| Dziwny problem | |
Wysłany: Sob 23:53, 18 Cze 2011 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Siemka, znowu mam problem z ogarem, nie wiem co mu jest, wymoczyłem gaźnik w benzynie ekstrakcyjnej wszystko ładne i czyste, nowe dysze, iglica, zaworek iglicowy itp.
teraz problem jest taki że nie chce iść na średnich obr. zaczyna go mulić przygasa i przerywa, a gdy się już jako tako rozpędzi to jedzie normalnie, wręcz zap****ala
to nie koniec problemu, jak go zgasze to już nie moge odpalić w ogóle, na kopkę, na popych, NIC! wtedy zmienię świece i odpala na strzała.(Świeca oczywiście zalana i czarna)
Dodam że blaszka która miarkuje dawke paliwa nie była wymieniana.
Dysze taki sam rozmiar jak poprzednie.
Proszę o szybką pomoc, z góry dzięki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 10:19, 19 Cze 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hmm nie mam pojęcia co mu jest
Na twoim miejscu to bym sprawdził fajke czy nie ma przebicia, ustawił gażnik, zapłon, platynki przetrzyj papierem i ustaw 0.3-0.5 mm przerwy.. Zdejmij klape z prawej strony motoru i sprawdz czy cewka dobra, czy wszystkie kable dobrze są, sprawdz rowniez cewke butelkową..
Ja miałem tak, że wyciagnalem z piwnicy, pojezdzilem troche, i najczesciej stoje na swiatlach i zgasa, i nie dalo sie odpalic, a na nastepny dzien jak reka odjal. Myslalem ze to gaznik, bawilem sie, wszystko posprawdzalem, nie mialem pomyslu, to sobie mysle, a przeciez fajke mam już taka nie najlepsza, wymienie, przy okazji swiece kupilem - jak reka odjal
Aha i dodam, ze podczas tego problemu, zmienilem swiece, i na jedynce umialem zajechac do domu ale na maksymalnych obrotach, przeciez nie bede jej pchal, no chyba cos musialo by mi byc z glowa...
Nie zdarzyło mi się żebym przypchał jawke do domu bo sie zepsula, no dobra, był jeden wyjątek, urwala mi sie wtyczka od cewki butelkowej a bylem 100 m od domu, to juz przypchalem albo brakowalo benzyny..
Posprawdzaj wszystko, coś musi mu być, ustaw przerwe na świecy dobrą (pomiędzy elektrodą), może kup nową swiece jak masz kase
ja osobiście myślę, że to nie wina gażnika, ale sprawdź jeszcze raz dysze, zobacz trawą czy mają przepływ, nie ważne że są nowe, bo dysze ci mogą się zabrudzić nawet jak bierzesz na pych ; p |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez evL dnia Nie 10:26, 19 Cze 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 11:01, 19 Cze 2011 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeśli wymieniałeś zaworek iglicowy, to masz przyczynę. Każdy zaworek jest inny, ten prawdopodobnie mocniej się wkręcił, blaszka poszła do góry i Jawka dostaję za dużo paliwa i to jest cały problem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 11:09, 19 Cze 2011 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
próbowałem obniżyć poziom w komorze pływakowej i jest źle.
Już odpala nie zalewa go ale jak jadę, dam mu cały gaz to go muli i nie ma siły jechać i go dławi, a jak dam pół gazu to idzie ładnie.
i jest tak że jade na pół gazu jest dobrze i powolutku, bardzo powoli zwiększam gaz to go nie muli ani nie dławi i jedzie normalnie, a jak nagle dam mu cały gaz to nie chce iść w ogóle
próbowałem jeszcze jazdę bez filtra powietrza, i jest dobrze nie przerywa, reaguje na gaz ale jest słabawy |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Nie 15:05, 19 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 1:03, 20 Cze 2011 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Za bardzo obniżyłeś poziom, wyczyść jeszcze filtr powietrza i powinno być ok |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:57, 20 Cze 2011 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
już podnosiłem i nic. filtr mam nowy.
E ja podejrzewam że to jest że to platynki i kondensator bo bardzo słabo pali a jak juz odpali to idzie, czasami tylko tak przygaśnie jak jadę powoli
Mam bardzo zjechane i przepalone platynki, a jak silnik pracuje to iską wielkie czerwone iskry, bardzo długie, bo mają ok. 1 cm i iskrzą na boki. dziwne, nie ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Pon 14:03, 20 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:09, 20 Cze 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
najlepiej wymień platynki bo nie powinny iskrzyć a jak iskrzą to osłabiają ci iskrę na świecy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:00, 20 Cze 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tylko jak bendziesz wymieniał to niezapomnij jak kable były przykręcone |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 17:48, 20 Cze 2011 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wiem, bo w jawce dość często trzeba to wymieniać/czyścić ;/
Ja już nie mam pojęcia co mu może być;/ już mam go dość !
Dobra to zmienię te platynki, kondensator i zdam relacje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:45, 20 Cze 2011 |
|
|
krawiec_ |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Wrz 2007 |
Posty: 569 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dokładnie. Mam w MZ zapłon z jawki i identyczne objawy. Stawiam na zapłon i jak będę miał czas to kupię nowy kondensator i przerywacz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:40, 21 Cze 2011 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
AAAAA już nie mam siły!
Kupiłem kondensator i platynki, już nie przerywa ale jest taki słaby że nie ma siły jechać, a na obroty wkręca się BARDZO wolno, na dodatek jak zgaśnie to trzeba wymienić świece, która jest cała zalana i czarna.
Gaźnik dobrze ustawiony, zapłon też.
Proszę, pomóżcie bo już nie mam siły, dłubie przy tym g***ie całymi dniami i nic! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:44, 21 Cze 2011 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jak pierścienie się trzymają ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:38, 21 Cze 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:41, 21 Cze 2011 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
pierścienie się trzymają, a dysze sprawdzałem, wszystko sprawdzałem i nic. Gaźnik był cały czyszczony przedmuchiwany i wy maczany w rozpuszczalniku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:38, 22 Cze 2011 |
|
|
666komandos666 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 03 Cze 2010 |
Posty: 145 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja miałem dziką, olbrzymią iskrę skaczącą na boki. Dusił się, przerywał itd. To była wina cewki butelkowej. Jak masz drugą to warto sprawdzić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|