| | |
Wysłany: Sob 10:07, 29 Wrz 2007 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zdjelem kolanko-czyste, tlumik tez. Na tłoku jest troche cos jakby nagaru( jest mokry czarny osad, zawierajacy granulki). Dotykalem iskrownika i przerywacza- nie rusza sie wiec podczas jazdy nie przestawia sie. Iskra jest po prostu piękna. Na silniku, gazniku, kroćcu i cylku jest warstwa piachu i jakby puchu z dmuchawca, no i inne roze roslinki ktore sie przyczepily po jezdzie po łąkach. W baku jest juz malo paliwa ale jeszcze leci(no ale problem z paliwem chyba trzeba wykluczyc bo jak wykrecam swiece to jest mokra). Filtr powietrza suwa sie troszke w przod i tył wiec go przywiazalem.
Nadal problem nie rozwiazany... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 11:15, 29 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaźnik jest czysty ?
Może cewka W/N po tym jak się nagrzeje przestaje dawać iskrę ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 21:25, 03 Paź 2007 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
skoro daje paliwo to raczej jest czysty....
teraz jest tak, jak wytre swiece to zapali ale po 5 sek gasnie i potem juz nie zapali, wytre znowu swiece to zapali i po 5 sek gasnie, wiec patrze na swiece a ona jest mokra... Iglica na pierszym rowku, paliwa w komorze tyle ze minimalnie sie plywak do gory podnosi, gumy filtra nie ssie wiec powinno powietrze isc, kolanko czyste. Ja mysle ze to chodzi o ten olej. Ale jezeli bym go spuscil to i tak nadal on gdzies na czesciach jest osadzony wiec przez pewien czas i tak by zalewalo swiece...Troche by bylo takie żmudne coraz wycieranie swiecy i odnowa proba zapalania i tak w kolo to samo, a najgorsze to to ze nie ma pewnosci ze za ktoryms razem bedzie dobrze. No ale pokombinuje z tym olejem bo nie mam wyjscia- i tak jawka nie chodzi i tak.
chlopaki, pomozcie ;( , nadal nie dziala, juz tyle czasuu bez motorka Teraz jawka sie zachowuje tak jakby braklo paliwa ale tak nie jest. Jak ja zapale to pochodz z pol minuty i gasnie tak nagle,raptownie. Pomyslalem ze moze paliwa brakuje, odkrecam swiece i jest mokra. Odkrecilem pokrywe komory plywakowej, nalalem paliwa do pelna i odpalam jawke, niestety zgasla mimo ze bylo z 80% paliwa w kom.plywak. Zdjelem gume filtra i to samo. Gaznik czyscilem, odkrecalem koolanko, krociec i ciagle lipa. Na cylku jest nagar, kolanko do polowy jest mokre takim mocno czarnym ale rzadkim plynem, jak rusze motkiem to pomiedzy kolankiem a tlumikiem kapie ten czarny plyn. No i jak odpale jawke i zgasnie to odrazu biore fajke na inna swiece i sprawdzam czy jest iskra-jest. Brak mi juz pomyslow. Na innych swiecach to samo. Olej ze szkrzyni spuszczony, iglica na 2.
POMOCY!!! tyle czasu bez motka... brat przyjechal 140km i sobie jaawka nawet nie moglismy pojezdic jak kiedys w nocy o 23, tyle bylo przygod...z wilkami...pijakami...jawkami :P ... a teraz jawka zawiodla ;(
Opcja EDYTUj nie gryzie - ostrzeżenie / gniewny
sory znowu za ten double post ale ja tak specjalnie napisalem gniewny. No bo teraz ten temat jest na dole i nikt mi nie pomorze w moim problemie. Specjalnie napisalem podwojnego zeby podniesc ten temat bo inaczej to nikt nawet nie kapnie sie ze cos edytowalem, nikt mi nie odpowie.
Następny warn do kolekcji za to samo co wyżej / gniewny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 20:19, 08 Paź 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz spróbować wymienić simmeringi-kosztują po 3 zł, wymienić też nie problem. Dorwij jakąś drugą cewke, przewody, fajke(nie musisz kupować powiedz kumplowi żeby ci dał tylko sprawdzić). To samo z gaźnikiem. Próbuj eliminować problemy częściami działającymi na 100% |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:41, 09 Paź 2007 |
|
|
Seweryn59 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2006 |
Posty: 336 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Skąd: okolice Częstochowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
na moje oko sa to simmeringi lub za dużo oleju nalałeś do meiszanki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:13, 09 Paź 2007 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
potrzebna mi szybka informacja! na dzis! Zdecydowalem ze zmienie ten simering. Ktory kupic? Bo ktos napisal ze od strony sprzegla. Ale na wale?? Powiedcie mi dokladnie ktory symering, z ktorej strony i jaki itp. Ja sie nie znam, nie wiem ktory kupic, tak wiec prosze o dokladne info. Szybkie aby na dzis.
ps. sorki gniewny za tamte posty ale musialem... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:33, 09 Paź 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Najpierw ten na wale od strony sprzęgła. Z tamtąd może drzeć olej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:57, 11 Paź 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Piórko ma rację! Koledze darło własnie tak olej! poprostu nieszczelny simering i tyle
Naprawa wyniesie cię około 3 zeta |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:59, 20 Paź 2007 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
rozebralem silnik ale jeszcze nie zdjalem tej zebatki małej polączonej z tarczami. Nalalem olej na simering no i nie przecieka juz kilka dni wiec zdjae mi sie ze to moze byc jakas inna przyczyna niz simering od strony sprzegla. Jest jeszcze jakies inne miejsce w silniku, miejsce ktorym moze przeciekac olej do cylka? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:22, 21 Paź 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jasne że jest. Karterami morze przepuszczać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:04, 21 Paź 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Simmering może puszczać ppodczas ruchu wału, więc mimo wszystko radzę go wymienić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:13, 21 Paź 2007 |
|
|
Marcin8886 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tez nieraz mi tak sie dzialo ale wkrecilem swiece bosha i jest ok. polecam swiece bosha |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:48, 23 Paź 2007 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale jezeli karterami to albo na zlaczeniu uszczelka puszcza albo jest w nim dziura? czy jest jeszcze inna mzliwosc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:22, 24 Paź 2007 |
|
|
Ghost7Rider |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 26 Lip 2007 |
Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
miałem taki sam problem
po nagrzaniu silnik nie chciał chodzić, cały czas przerywał
powodem była za ciepła świeca
założyłem świecę iskra f95 i chodzi jak należy
spróbuj taką założyć
powodzenia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:40, 04 Lis 2007 |
|
|
jawek |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 14 Gru 2006 |
Posty: 523 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: woj mazowieckie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
podaje do wiadomosci ze przyczyna byl simering od strony sprzegla. Po wymianie bylo ok, lecz moto mialo malo mocy. Dlaczego? Bo wtedy jak zalewalo swiece olejem ze skrzyni(wtedy o tym nie wiedzialem) to zmniejszylem bo minimum stosunek paliwa bo powietzra, zwiekszylem poziom w kom.plywakowej i juz jest ok.
THX |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|