Wysłany: Nie 11:25, 24 Cze 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Do mieszanki lałeś pewnie Mixol - jeszcze w za dużych ilościach. Jak wiadomo zostawia on ogromne ilości nagaru, który nie usuwany po pewnym czasie mógł się wykruszyć i spowodować zatarcie tłoka, pierścieni i wału. Jest to kolejna hipoteza. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 12:12, 24 Cze 2007 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jak założyłeś tłok???? Strzałką do góry czy do dołu??? Bo raz kozioł założył tłok strzałką do góry i mu jeździła jawka, A inny koleś założył tez przez przypadek strzałką do góry i nie ujechał nawet pół kilosa bo mu pierścienie strzeliły i tłok sie zablokował. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:03, 24 Cze 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
albo tłok był długo jezdzony na tym oleju
poprostu zapiekł sie nagarem(pierścienie mogly popękać itd.) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:56, 24 Cze 2007 |
|
|
Luke16 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Kwi 2006 |
Posty: 225 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: woj. łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
poszedł korbowód się rypać w pewnym momencie staje i wogóle nie chce się ruszać.... muszę starszemu głowę potruć... Tłok oczywiście zakładany strzałką do dołu.... gniewny raz lałem mixol raz olej stihlowski od kosy... i jak jeździłem na sthilu to byłlo wszystko ok do puki nie nalałem mixolu... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:48, 24 Cze 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
no właśnie,od tego nagaru i zapieczenia wszystko powstało
staje i nie chce sie ruszyć,opisz dokładniej gdzie,raz poradziłem sobie z tym bez rozpoławiania(w silniku 023) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:54, 24 Cze 2007 |
|
|
Luke16 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Kwi 2006 |
Posty: 225 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: woj. łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak tłok jest na maksa wyciągnięty to wtedy potrafi się zablokować i trzeba użyć sporawo siły żeby go z powrotem ruszyć... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:01, 24 Cze 2007 |
|
|
glencu |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Mar 2007 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czernica/Rydułtowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wał do wymiany na 100% miałem tak samo.Zobacz na allegro, ja kupiłem wał w całkiem dobrym stanie za 30 zł. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:37, 25 Cze 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaki z tego morał - lejąc Mixol skracasz żywotność silnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:53, 25 Cze 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
o to ja zmienie olej na sztilowski albo orlena 2t |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:14, 26 Cze 2007 |
|
|
Luke16 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Kwi 2006 |
Posty: 225 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: woj. łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam pytanko czy między silnikiem a cylindrem powinna być uszczelka i między cylindrem a głowicą??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:21, 26 Cze 2007 |
|
|
pietka |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 26 Maj 2007 |
Posty: 78 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Pruszków kolo Wawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak jak nie ma pomiedzy cylindrem a głowicą to moze nie byc dobrego sprężania sam sie o tym dowiedziałem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:34, 26 Cze 2007 |
|
|
Luke16 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Kwi 2006 |
Posty: 225 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: woj. łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko że dzisiaj w dwóch sklepach byłem i powiedzieli mi że tam żadnej uszczelki nie powinno być lecz jak kiedyś zdejmowałem głowicę to była miedziana.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:00, 26 Cze 2007 |
|
|
necroorcen |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mi też facet powiedział że nie ma być tam uszczelki. A podobno jest aluminiowa (aluminium jest miękkie).
Ja niby pod głowicą mam jakiś wypustek, chyba spełnia rolę uszczelki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:14, 26 Cze 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
jest uszczleka pod cylinder i pod głowice aluminiowa(nie zakładam)
poszukaj wału i lej lepszy olej to dla dobra silnika |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:13, 27 Cze 2007 |
|
|
Luke16 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Kwi 2006 |
Posty: 225 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: woj. łódzkie |
|
|
|
|
|
|
|
|
ogar wczoraj bez tłumika zapaliła.... ale zgasła.... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|