| dzwonią pierscienie | |
Wysłany: Śro 11:28, 03 Sie 2011 |
|
|
DamianBp |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2011 |
Posty: 258 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Biała Podlaska |
|
|
|
|
|
|
|
|
witam.Mam pytanie dlaczego mi dzwonią i to głośno pierścienie.Wgl to co zrobić czy coś kupić???
a i jeszcze jedno mam pytanie jak jade se jaweczką to przy jedyne lub dwójce jak wezme opór max to puchnie mi tłoczek powiedzcie co kupić lub co zrobić daje dobrą dawke oleju do benzyny nie wiem poradzcie mi bo naprawde sie martwie o swoje maleństwo xD .Z góry dziękuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:22, 03 Sie 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To musisz pierścienie wymienić bo sie już zużyły. Kupujesz i zakładasz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:22, 03 Sie 2011 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
W jawkach to normalne - mówię poważnie
żeby nie dzwoniły trzeba mieć wszystko oryginalne czechosłowackie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:37, 03 Sie 2011 |
|
|
DamianBp |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2011 |
Posty: 258 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Biała Podlaska |
|
|
|
|
|
|
|
|
jakto wszystko? wszystkie części w silniku właśnie mi tato powiedział ze musze w sklepie kupic pierścienie i tłok. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:58, 03 Sie 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tłok zostaw na później bo jak jest orginalny to nie będziesz musiał wymiieniać tloku. U mnie spokój i cisza aby nieszczelny tłumnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:41, 03 Sie 2011 |
|
|
DamianBp |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2011 |
Posty: 258 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Biała Podlaska |
|
|
|
|
|
|
|
|
to musze wymienić pierścienie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:58, 03 Sie 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak,z resztą to nie za szkodzi a jeśli chcesz mieć 100% pewność zdjemin pokrywe cylindra i zrób zdjęcie, na jaki kolor kopci |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:21, 03 Sie 2011 |
|
|
DamianBp |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2011 |
Posty: 258 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Biała Podlaska |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:54, 03 Sie 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no To musisz wymienić pierścienie.
Olej oczywiście w stosunku 1:50 czyli 20 mililitrów oleju/1 litr paliwa.
Jak ci zalezy zabierz sie za to odrazu. bo jak na niebieski to dobrze nie jest powinien kopcić na biało |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:48, 03 Sie 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
CO?! Z tłumika kopcić na biało?! W jakich snach?!
Na niebiesko to dobrze... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:54, 03 Sie 2011 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dwusuw od zawsze kopci na niebiesko. To nie jest 4T że jak kopci na niebiesko to bierze olej. Samych pierścieni nie powinno się zmieniać, stare pierścienie się dopasowały idealnie do cylindra a nowe już się tak nie ułożą. Co najwyżej szlif, nowy tłok i pierścienie. Jak złoty napisał wyżej, to normalne że pierścienie dzwonią, na to nic nie poradzisz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:16, 03 Sie 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja też zmieniłem pierścienie ostatnio bo mi nagadali że mocy dostanie, a gówno dostała, jeżdzi tak samo jak na tamtych.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:36, 03 Sie 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi po wymianie pierścieni duzo mocy przybyło tylko teraz sie jawka szybko grzeje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:23, 03 Sie 2011 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
lukasz9 co najwyżej na 1000km mocy ci przybędzie, potem będzie słabszy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:50, 04 Sie 2011 |
|
|
DamianBp |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 21 Maj 2011 |
Posty: 258 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Biała Podlaska |
|
|
|
|
|
|
|
|
aha czyli mam wymienić tłok z 3-ma pierscieniami dobra dzisiaj pójde do sklepu i kupie .Dzięki za pomoc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|