| Dzwonienie z silnika | |
Wysłany: Nie 17:27, 26 Wrz 2010 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Siemka mam dziwny problem otóż gdy jade jakiś czas se średnio wysokimi obrotami (1/2 gazu) albo szybciej to po jakimś czasie zaczyna strasznie dzwonić z cylindra a moto zaczyna słabnąć. Gdy się puści gaz to jest dobrze ale gdy się doda ponownie to znowu zaczyna słabnąć i dzwonić. wcześniej przed remontem też mi sie tak działo ale teraz jest po remoncie i po dotarciu.
Proszę o pomoc nie mam już do tego siły. Na dodatek sprzęgło zanika gdy silnik się nagrzeje! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 20:49, 27 Wrz 2010 |
|
|
golab1234 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Sty 2010 |
Posty: 58 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
to dzwonienie to pojawia sie jak sie zagrzeje czy tez jak jest zimny ? a sprzeglo po ostygnieciu oleju wraca do normy? a co za moto masz? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez golab1234 dnia Pon 20:51, 27 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:25, 27 Wrz 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
motoi ma jawe przecież to ten dział więc a co moze nie pierscienie poszły |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 13:46, 28 Wrz 2010 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie chcę cię straszyć ale u mnie jak mi się tak działo to miałem koniec silnika.Może ci po prostu tłok puchnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:06, 29 Wrz 2010 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
przecież jest po remoncie
PS. Sprzęgło po ostygnięciu wraca do normy |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Śro 22:08, 29 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 22:20, 29 Wrz 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Co do słabnięcia.... Zaciera się silnik, w moim przypadku silnik parę razy "stanął" podczas jazdy, po wciśnięciu sprzęgła i przytrzymaniu 2-3 sek. można było jechać dalej.
Co do sprzęgła.... Może masz liche tarcze sprzęgłowe? Są nowe czy stare?? Jaki olej do skrzyni lejesz?? Swego czasu miałem mieszankę: Lubro, Lux10 i coś tam jeszcze xD, przez 3 sezony miałem spokój, a jak zmieniłem olej na czysty Lux 10, to sprzęgło po niedługim czasie zaczęło odgrywać numery |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 12:33, 03 Paź 2010 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jawek 50 ja leje hipola do maszyn ciężko pracujących i mam nowe lipne tarcze.
Jawek 50 napisał: | Co do słabnięcia.... Zaciera się silnik, w moim przypadku silnik parę razy "stanął" podczas jazdy, po wciśnięciu sprzęgła i przytrzymaniu 2-3 sek. można było jechać dalej. |
W moim przypadku jest identycznie |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Nie 12:34, 03 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 13:44, 13 Paź 2010 |
|
|
dychul |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 21 Sie 2009 |
Posty: 162 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Moim skromnym zdaniem dzwonienie może pochodzić od pierścieni i pobrzękiwanie ich jest często spotykane. Sprzęgło jeśli masz tarcze nowe to może nie jest dobrze wyregulowane. Powinien być luz 3 milimetry pomiędzy kapą, a tym popychaczem sprzęgła, do którego mocujemy linkę. Nie wiem czy motor słabnie, czy zaciera się i staje tłok. Zwykle to drugie następuje momentalnie z dziwnym odgłosem zgaśnięciem sprzętu i w przypadku braku refleksu zablokowaniem tylnego koła. Jeśli słabnie to możliwe że jest syf w układzie paliwowym i nie dostaje paliwa. U mnie tak było i po oczyszczeniu sitka kranika w zbiorniku motor śmiga jak "szczała" |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|