A dlaczego, sprzedawca w miejscowym sklepie (posiadacz wielu motocykli) zawsze wszystkim dopasowuje tłoki i pierścienie do cylindrów.
Jeżeli pierścienie na R2 są dużo za luźne a R3 są sporo za duże, to sie u niego zostawia i on piłuje(i tak nie ma co robic). Piłuje gratis gdy kupi się pierścienie wraz z tłokiem.
chodzi o to że scina się te hmmm, jak by tu powiedzieć"skrajne punkty okregu" jak w literze C ten końce. Wtedy gdy jest pomiędzy 3 a 4 szlifem nie trzeba robić slifu, a wszystko jest dopasowane perdect. Pół mojego miasta tak a w swoich motorach i jest ok. Ja osobiście mam nowy zestaw 60 ccm i tak nie musze robic.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 3 z 3Idź do strony Poprzedni1, 2, 3