 | ehhh cylinder, tlok |  |
Wysłany: Śro 23:50, 25 Paź 2006 |
|
|
Alonzo |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 11 Mar 2006 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zmienialem tlok na 3 pierscieniowy niby wszystko ladnie i dobrze ale jak zajrzalem do cylindra to tlok byl jakos tak ze u gory byla wieksza przerwa a na dole prawie szorowal o cylinder, pomyslalem ze pierscienie nie weszly dobrze w zamik ale nie, nadal bylo tak samo, wymienilem szpilke i niby bylo lepiej wiec szytko skrecilem, poczekalem do nastepnego dnia az wyschnie hermetic i probuje odpalic, nie chce z kopa to z pychu, bigne a mi w cylindrze dzwoni i jawa jest tak slaba ze nie ma mocy porocowac na wolnych obrotach, tylko jak biegne to pali, rozebralem jeszcze raz i znowu tak samo tlok jest krzywo, zdjalem cylinder, wymienilem piersicenie(pomyslalem ze mi jakies motyl wcisnal) i tak samo, jedyne co teraz mi na mysl przychodzi to ze poprzedni wlasciciel robil szlif cylindra i mi o tym nie powiedzial, spojrzalem na oznaczenie starego tloka a tam pisze B2, czy to oznacza ze ma cylek poszlifach i musze kupic tuningowany tlok?? i jaki tuningowany ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Czw 0:43, 26 Paź 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zmierz średnice cylka albo zabierz cylek ze soba do sklepu i niech dopasuje Ci odpowiedniej wielkości tłok i pierścienie do cylka. Jezeli masz cylek 50 to wtedy srednica jest 38, po pierwszym szlifie 38,25 no i kolejne +0.25 a jezeli masz cylek 60 to srednica jest 40 i co szlif to +0.25 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 1:27, 26 Paź 2006 |
|
|
Alonzo |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 11 Mar 2006 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
dobra zmieze raczje cylka nie zabiore bo spilki gaznika nie chca sie wykrecic i nie da sie do konca zdjac cylindra, ale zmieze i wezme stary tlok ze soba  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 2:36, 26 Paź 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ale ty musisz zmierzyc srednice cylindra a nie tłoka |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 2:44, 26 Paź 2006 |
|
|
Alonzo |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 11 Mar 2006 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wiem zmierze cylinder a do sklepu wezme tlok  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 2:52, 26 Paź 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no i bardzo dobre rozwiązanie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:51, 26 Paź 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Po co Ci tłok do sklepu brac Zdejmij jakoś ten gaźnik i weź cylinder i niech Ci da dobre pierścienie i tłok.
Lepiej od razu zrobić te szpilki gaźnika, niż żeby miał później łapać lewe powietrze  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:53, 26 Paź 2006 |
|
|
Alonzo |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 11 Mar 2006 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zmierzylem i wyszla srednica cylindra 38,5mm czy to znaczy ze cylek mam po dwoch szlifach?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:56, 26 Paź 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak po 2 szlifach masz i jeszcze możesz jeden szlif... Dobrze gadam  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:02, 26 Paź 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dobrze może wykonać jeszcze jeden szlif i ma już II. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:14, 26 Paź 2006 |
|
|
Alonzo |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 11 Mar 2006 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nie lapie mi lewego powietrza bo krociec jest bardzo dobrze uszczelniony, tylko chodzi o to ze szpilek gaznika nie moge odkrecic od cylindra a blokuja one zebym wyjal cylinder takto krociec i gaznik zchodza bez problemu, probowalem juz duzo mozliwosci, wiec jak bede chcial wyjac cylinder bede musial uciac te szpilki albo zdjac przednie oslony, dlatego wezme tlok bo cylindra nie mam jak |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:21, 26 Paź 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Co Ci da jak weźmiesz tłok Przecież tłok jest nominał (chyba).
Jak średnica cylka wynosi 38,50 mm to poproś tłok na II szlif i do tego pierścienie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:52, 26 Paź 2006 |
|
|
Alonzo |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 11 Mar 2006 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
na wymienialem tlok dwupierscieniowy na 3-piersiceniowy zeby zdobyc troche mocy, ten tlok dwupierscieniowy jest wlasnie na drugi szlif bo dlugo na nim jezdzilem, wiec go wezme a ten nowy 3-piersiceniowy jest nominal bo nie wiedzialem ze mam szlify:D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:53, 26 Paź 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wcale 3 pierścieniowy tłok nie daje więcej mocy, tylko mniej
Poczytaj na forum ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:18, 26 Paź 2006 |
|
|
Alonzo |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 11 Mar 2006 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jak to mniej?? przeciez trzy pierscienie to lepsza kompresja, to jak moze dawac mniej mocy?? poczytam zaraz
moj kolega jak wlozyl sobie trzypierscieniowy tlok to czuc bylo duzo roznice w mocy, a obroty sie nie zmienily, wiec troche nie dowierzam w gole nie wurzucam swojego tloka dwopierscieniowego wiec w kazdej chwili bede mogl zamienic jesli nie bede zadowolny:D
Następnym razem za podwójnego posta będzie WARN - gniewny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|