Wysłany: Pią 0:03, 21 Sty 2011 |
|
|
luki991 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 27 Gru 2008 |
Posty: 128 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Pludry, woj.Opolskie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a może silnik trup? sprawdź simering od strony magneta czy nie wyleciał albo się nie podwinął |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pią 10:24, 21 Sty 2011 |
|
|
Jump3r |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 09 Paź 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak mam to zrobić ?? Przez to by nie odpalał ?? Ale na chwile przecież odpali. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:49, 21 Sty 2011 |
|
|
cross |
JAWA50speed |

|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Normalnie zdejmij zapłon i wirnik i zobacz czy jest mokry wkoło |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:10, 22 Sty 2011 |
|
|
Jump3r |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 09 Paź 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A ten wirnik może być ścięty po boku, bo przez ta gąbkę co tam jest, już nie ma okrągłych kształtów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:41, 22 Sty 2011 |
|
|
bartekwroc |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 07 Lip 2010 |
Posty: 62 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ten wirnik to krzywka i ma być ścięta z jednej strony bo inaczej by nie było przerwy na platynkach:P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:18, 22 Sty 2011 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wiesz co weź sobie zobacz jak Ci paliwo z baku wychodzi. Rozbierz kranik i wyszysc go porządnie wyszysc bak.... Układ paliwowy musi byc utrzymany w nie naganny stanie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:34, 27 Sty 2011 |
|
|
Slawek3336 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 24 Sty 2011 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja mam to samo kranik nowy leci paliwo do gaźnika ale nie chce dojść do świecy wyciągam świece i jest sucha świeca nowa daje iskre. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:38, 27 Sty 2011 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wyczyść gaźnik zwiększ dawke paliwa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:03, 28 Sty 2011 |
|
|
luki041194 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 25 Paź 2010 |
Posty: 22 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mam to samo w moim ogarze paliwo do gaźnika idzie dalej już chyba nie . Są te same objawy co ma kolega pod świece wtedy na chwile odpali i gaźnik dla pewnosci już chyba 3 razy czyszczony i nic . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:11, 29 Sty 2011 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
regulacja gaźnika się kłania |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:20, 15 Lut 2011 |
|
|
Jump3r |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 09 Paź 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Może jakiś inny pomysł ?? Ktoś rozwiązał ten problem ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 0:16, 16 Lut 2011 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A zaworek iglicowy w dekielku komory pływaka? Dysze, kanaliki dysz, kiedyś w kanalikach syf miałem i maszyna jechała jakby chciała a nie mogła...
Jeszcze styki przerywacza (platynek) mogły się zasyfić/przepalić. Mógłbyś przelecieć je jakimś papierkiem ściernym, nie zaszkodzi, ale pomoże. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Irzyk dnia Śro 0:19, 16 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 15:05, 16 Lut 2011 |
|
|
mymateusz |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 07 Lut 2010 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kolego jak tam z tym motorkiem ,udalo sie odpalic?
Jeżeli nadal jest cos z paliwem to spruboj tak:
Zdejmij cylinder i najpierw zobacz jak jest zalozony tlok,jezeli strzalka ktora jest na denku tłoka jest skierowana w strone gaznika -do gory to musisz tłok przekrecic zeby strzalka była skierowana ku kolankowi-wtedy silnik sobie zasysa swobodnie mieszanke,nastepnie uszczelnij połączenie cylindra z silnikiem-wystarczy uszczelka i silikon,potem rozbierz gaznik i przedmuchaj wszystkie dziurki,odrec terz ta srubke ktora jest na dole gaznika-wszystko dokladnie wyczysc bo w tych motorkach musi byc naprawde wszystko na błysk zeby prawidlowo pracowal silnik,potem wszystko poskrecaj.Przed załozeniem wezyka paliwowego w komore pływaka odkrec kranik i zobacz jak paliwo leci,gdy bedzie lecialo ciurkiem to jest ok i mozna podlaczac pod gaznik,przelej go i musi odpalic,a moze sie zdazyc ze z kranika bedzie kapac wtedy kranic do wyczyszczenia lub zakup nowego,wszystko ladnie pouszczelniaj i ciesz sie jazda:)nic nie kombinuj przy swiecach-typu za maly odstep lub cos podobnego,swiece nowe sa juz odpowiednio ustawione.Pozdrawiam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 17:01, 16 Lut 2011 |
|
|
Jump3r |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 09 Paź 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wszystko tak zrobiłem wcześniej i dalej to samo. Już nie mam pojęcia co to. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 19:52, 16 Lut 2011 |
|
|
mymateusz |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 07 Lut 2010 |
Posty: 71 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zrobmy tak:Odkrec gaznik,nastepnie wez torebke foliowa i nałóż ja w miare szczelnie w miejsce gaznika,zatkaj po prostu otwor przez ktory leci benzyna do silnika zwykla torebka foliowa i kopnij,jesli bedzie tak ze folia zostanie wciagana do komory spalania to i benzyna musi byc wciagana,wina wtedy lezy gdzie indziej skoro wszystko ladnie pieknie zrobione.W gaznik wogole sie przelewa?zobacz jeszcze ta malutenka dziurke w komorze plywakowej morze ona sie zatkala i paliwa nie puszcza dalej do gaznika.Czyt jak kopiesz to mocno kapie bezyna z gaznika?zastosuj swiece iskra 75.Jesli kapie ci mocno benzyna przy kopaniu a moto nie chce zapalic to trzeba uszczelnik dobrze polaczenie gaznika z silnikiem,podczas odpalania odkrecaj manetke to wtedy wiecej benzyny sie dostaje do komory spalania.Pruboj kolego,uda sie napewno,wiadomo ze pewnosci nikt z forumowiczow nie ma co moze byc,inna sytuacja jest gdy by sie było przy moto,wtedy kazdy jawkowicz ,ktory ma jakies pojecie to by Ci to bez trudu zrobil:)NO nic ale pisz dalej jak silnik sie zachowuje,wspolnie rozwiazemy ten problem:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|