 | Ewidentnie nie dochodzi paliwo |  |
Wysłany: Nie 13:22, 16 Sty 2011 |
|
|
Jump3r |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 09 Paź 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam, moja jawa nie chce odpalać mimo prób przez długi czas. Odpaliła na chwile gdy wstrzyknąłem jej paliwo do króćca i pod świece. Na oryginalnym i nowym gaźniku jest tak samo. Paliwo leci z kranika tak jak powinno, nie wiem o co chodzi. Pomóżcie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Nie 13:27, 16 Sty 2011 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Spróbuj ją odpalić trzymając na zaworku iglicowym (ten dzyndzel od przelewania). Jak odpali to będziesz musiał ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej poprzez podginanie blaszki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:32, 16 Sty 2011 |
|
|
Jump3r |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 09 Paź 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Robiłem tak i nic z tego. Jakieś inne pomysły ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:21, 16 Sty 2011 |
|
|
Kant Maniak |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 11 Sty 2011 |
Posty: 96 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Rozbież gaźnik na cześci pierwsze umyj w benzynie i jeśli masz możliwość to odrazu przefukaj cały gaźnik kompresorem potem wysusz dokładnie i załóż.
PS.i jeszcze potraktuj kompresorem dysze lub poprsotu masz zapchany kranik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:44, 16 Sty 2011 |
|
|
Jump3r |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 09 Paź 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Na starym jest tak samo i na nowym też więc na pewno ten nowy nie jest zatkany. O co chodzi ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:47, 16 Sty 2011 |
|
|
bartekwroc |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 07 Lip 2010 |
Posty: 62 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a weź wykręć świece przyłóż palca i kop w kopke. Sprawdź poźnej czy masz mokry palec. bo to jest mało prawdopodobne żeby leciala benzyna a nie chciala palić. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:54, 16 Sty 2011 |
|
|
Kant Maniak |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 11 Sty 2011 |
Posty: 96 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mi też tak sie wydaje.Chyba że masz coś z zapłonem i iskra jest nie taka jak ma być |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:10, 16 Sty 2011 |
|
|
Jump3r |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 09 Paź 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zobaczę, ale iskra jest i ustawiona tak jak powinna przed GMP. Jakoś jak wstrzyknę paliwo to na chwile odpali. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:23, 16 Sty 2011 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kombinuj z gaźnikiem. Uszczelnij go porządnie, przeczyść, ustaw poziom paliwa w komorze pływakowej i pokombinuj z iglicą, sprawdź czy zaworek iglicowy w pokrywce komory pływakowej otwiera dobrze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:20, 16 Sty 2011 |
|
|
Jump3r |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 09 Paź 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak jest nowy to na pewno musi się otwierać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:55, 17 Sty 2011 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
regulacja gaźnika sie kłania |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:57, 19 Sty 2011 |
|
|
Jump3r |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 09 Paź 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak mam go wyregulować jak nie odpala ?? Kompresja prawie 8 barów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:31, 19 Sty 2011 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:00, 19 Sty 2011 |
|
|
Jump3r |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 09 Paź 2010 |
Posty: 38 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Gaźnik reguluje się na dostatecznie rozgrzanym silniku. Pierwsze zdanie poradnika. Mi wgl nie odpala ?? Jeszcze jakieś rady ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:22, 19 Sty 2011 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |

|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zrób wszystko co ci wyżej podałem. Nie sugeruj się pierwszym zdaniem bo odnosi się do silnika który pracuje ale nie tak jak powinien. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|