| gaśnie,gaśnie i jeszcze raz gaśnie_pomóżcie | |
Wysłany: Śro 20:50, 26 Kwi 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
hmm... . Więc mam taką sprawę zmieniłem głowicę,cylinder tłok z dwupierścieniowego na trzy po pierwszym szlifie(wszystko),wyczyszczony gażnik razem z dyszami ,filtr powietrza,zapłon ustawiony elegancko,świeca zmieniona na iskre f95 ,a cały czas jak puszcze gaz to jawka mi gaśnie,gasła nawet przed wymianą cylindra , ma moc, dobrego kopa .Nawet jak rególuje obroty to i tak gaśnie.Co sądzicie może linke od gazu podciągnąć? no nie wiem pomóżcie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 21:31, 26 Kwi 2006 |
|
|
szczuku |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 27 Mar 2006 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bydgoszcz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie przejmuj sie Wazne, ze chodzi. Najpierw ustaw sobie tak aby nie bylo luzu w manetce a nastepnie srubka od regulacji wolnych obrotow |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:41, 26 Kwi 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jak nie to dostaje za mało powietrza, a za dużo paliwa i przez to gaśnie. Ale najpierw sprawdź, czy jak wkręcasz tą śrubkę do regulacji obrotów to się przepustnica podnosi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:18, 27 Kwi 2006 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
i zobacz w ajkim stanie jest swieca czy nie jest mokra |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:42, 27 Kwi 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
dzięki za odpowiedzi w niedziele sprawdze- a co do świecy to jest ok ja mysle ze to linka bo nawet jak z kopa bede cisną to mi odpali dopiero jak gazu dam to może byc nie naciągnięta linka - jak zrobie to powiem ,dzieki jeszcze raz za odpowiedzi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 16:06, 02 Maj 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
no ja już nieewiem co linke odkręce od gażnika troche to takich obrotów dostaje że niewiem co ale jak troszke przykręce to popracuje dobrze ale po jakimś czasie zgaśnie ale właśnie nie chce tak bo jak zrobie że już nie gaśnie to mi strasznie słabo ona idzie 3-cim biegiem to nawet rozpędzić się nie chce więc zrobiłem spowrotem tak jak było no i jest dobrze ale gaśnie może iglica ?no niewiem .Poprubóje a jak to nie da to może kupię sobie jawe 350 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:54, 02 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak to jest świetne podejście do sprawy. Jak się nie umie ustawić to kupić inny motor, a jak się zepsuje nowy, to kupić jeszcze nowszy. Takie bezstresowe życie. GRATULACJE |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:18, 02 Maj 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
heh racja! Lepiej się nauczyć na mniejszym (mniejszej pojemności) i przechodzić stponiowo do większych. W Większych jest tych pierdółek więcej i bardziej skomplikowane.
Przejście z Jawki 50 na Jawe 350 od razu jak się jeszcze nie poznało Jawki -> NIE RADZE |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:35, 10 Maj 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie bój sie jeżdzić to ja umiem ale tą jawke i tak bede miał tylko szkoda ze na silnik papieru nie mam a na rame mam. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:52, 10 Maj 2006 |
|
|
Sebav |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 01 Kwi 2006 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rumia(trójmiasto) |
|
|
|
|
|
|
|
|
przecirz terz numery silnika nie są ważne, silnik jest traktowany jako cześć zamienna |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 7:34, 11 Maj 2006 |
|
|
welzi |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Kwi 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Janowiec |
|
|
|
|
|
|
|
|
a ja mam ten ssam nr silnika i ramy
original |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 14:56, 11 Maj 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
to zajebiscie sobie zarejestruje- a jak cenowo to moze kosztować??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:10, 11 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak nie masz papierów to przegląd 60zł + 110 zł rejestracja + przygotowanie jawki do przeglądu . A jak masz papiery to 110 zł rejestracja |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:05, 11 Maj 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
mam papiery na ramę- a jak w papierach mam ze była rejestrowana na wujka to musze do urzedu rzeby sobie ją zarejestrować (na siebie) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:03, 11 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zależy. JAk jest na zielonych tablicach to i tak trzeba przerejestrować. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|