| Gaśnie i nie zapala, zalewa świecę | |
Wysłany: Śro 20:58, 12 Wrz 2007 |
|
|
hiszpan |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Maj 2006 |
Posty: 72 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam, jak odpalę jawkę to czasem pochodzi 2 sekundy i gaśnie (czasami uda się po mocnej przegazówce utrzymać włączony silnik).
Jak wykręcam świecę to jest w 9/10 przypadków zalana.
Czasami zgaśnie podczas jazdy z początku, ale jak już się pojeździ minutę to trzyma obroty dobrze idzie i nie przerywa.
Mam dobrze ustawione wyprzedzenie zapłonu,
przerwę na przerywaczu, przerwę na świecy, iskra jest dobra.
Mam czysty gaźnik, leję 40 ml na litr bo docieram, i świeca nie jest okopcona, tylko zalana, a wypala ją prawidłowo.
Również dobrze podłączone są kable, żaden nie jest luźny.
Iglica jest na 2 rowku od góry(ogółem są 4).
Czy może się zalewać jak będzie za duży poziom pływaka w komorze, przypominam że nie zmieniałem poziomu przez rok i wszystko było dobrze. Czy może to być wina kondensatora albo cewki wysoiego napięcia? Jeżeli tak to czy mogę kupić kondensator z malucha? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 21:47, 12 Wrz 2007 |
|
|
pawian5 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 26 Lis 2006 |
Posty: 46 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kozy kolo Bielska-Białej |
|
|
|
|
|
|
|
|
może cewka zapłonowa ci padła. ja tez tak mialem ze odpalilem jak go rozgrzlem to chodzil |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 21:50, 12 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Skoro docierasz tzn., że przeprowadziłeś jakiś remont czyli silnik potrzebuje mieszanki p-p o innym składzie niż poprzednio (większe luzy czyli część mieszanki "uciekała" pomiędzy cylindrem a tłokiem zamiast zostać zassana do skrzyni korbowej). Moim zdaniem regulacja poziomu paliwa jest potrzebna. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:00, 12 Wrz 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
jest napewno potrzeba(tak naprawde przy kazdym większym rozbieraniu silnika)
poprostu podegnij troche blaszke do dołu i powinno wrócić do normy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 10:01, 13 Wrz 2007 |
|
|
hiszpan |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Maj 2006 |
Posty: 72 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Właściwie to wymieniałem tylko cylinder, więc remontem tego nie można nazwać. Ale podegnę dziś blaszkę i się zobaczy .
Bo tak nie może być, bo się wczoraj wstydu najadłem, pierwszy raz od 3 lat prowadziłem jawkę przez cały szkolny parking, ale wstyd |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 16:37, 13 Wrz 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |
|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wymieniałeś sam cylinder bez tłoka i pierścionkow według mnie to glupota lepiej kupić ten tłok i pierścionki za 20 zł a wracając do tematu to podegnij blaszkę do dołu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:14, 13 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale wymiana cylindra (zakładam, że tłoka i pierscieni również) ma największy wpływ na to jaką mieszanke p-p potrzebuje silnik.
Podgięcie blaszki powinno pomóc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:13, 13 Wrz 2007 |
|
|
hiszpan |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Maj 2006 |
Posty: 72 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak mówię że wymieniałem tylko cylinder miałem na myśli komplet sworzeń segery pierścienie, tłok no i cylinder, a zwłaszcza że miałem 50ccm a teraz mam 60ccm. Czy przy 60 ccm może go zalewać, przecież on potrzebuje więcej, no chyba że dlatego ze powoli jeżdżę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|