| gaźni piły spalinowej - ogar nie odpala | |
Wysłany: Sob 14:24, 03 Sie 2013 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak jak w temacie ogar nie odpala, posiada dwa wejscia na wezyki, jeden na paliwo (dobrze podpięty), a drugi nie mam pojęcia od czego jest, próbowałem regulować i nic to nie daje ;/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Próbowałem na ssaniu i bez ssania też zero reakcji. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel126 dnia Sob 14:26, 03 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 15:15, 03 Sie 2013 |
|
|
route66 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
dwa wyjścia jeden na paliwo a drugi zwrotny czyli pewnie podpiąłes paliwo pod zwrot i dlatego nie chce palić spróbuj pod to drugie wejście zapiąć paliwo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:00, 03 Sie 2013 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No właśnie podpinałem i nic //// |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:08, 03 Sie 2013 |
|
|
route66 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 24 Gru 2011 |
Posty: 292 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
rozbierz cały gaźnik do części pierwszych dokładnie wyczyść złóż i spróbuj po czyszczeniu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 21:41, 03 Sie 2013 |
|
|
daniel126 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2012 |
Posty: 60 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Po wielu różnych próbach, po czyszczeniu, postanowiłem jeszcze raz rozebrać gaźnik i była w nim taka siateczka plastikowa (chyba miła służyć jako filtr, nie przepuszczała powietrza), po wyjęciu jej romet odpalił.
[link widoczny dla zalogowanych]NIEBIESKI - przypływ CZERWONY - odpływ paliwa, pytanie nr. 1 czy dobrze jest to podłączone?
I teraz pytanie nr. 2 czy dobrze zrobiłem z przewodami paliwowymi, co pokazuje na zdjęciu po niżej:
[link widoczny dla zalogowanych]
I pytanie nr. 3 jak wyregulowac ten gaźnik pod silnik 223? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez daniel126 dnia Sob 21:43, 03 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 22:09, 03 Sie 2013 |
|
|
50g |
Administrator |
|
|
Dołączył: 10 Cze 2007 |
Posty: 1079 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Regulacja jak standardowego gaźnika. Na googlach masz pełno tematów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:04, 04 Sie 2013 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
możesz nie dać sobie rady z regulacją bo może wystąpić nieszczelność |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|