Wysłany: Nie 10:48, 30 Sie 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Załóż linkę gazu i pozostaje ci tylko regulacja dyszami. Spróbuj się na nim przejechać.
Jak go odpalasz to najpierw na wyłączonym zapłonie kopnij 3 razy na ssaniu, potem włącz zapłon i powinien zaskoczyć od razu |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Nie 10:57, 30 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 12:28, 30 Sie 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
rutkowski jeździłem bez regulacji i jako tako chodziła a teraz po próbach regulacji chodzi ale jak wbijam 1 to gaśnie a jak wyluzuje to wskakują bardzo wysokie obroty i gaśnie ;( i nie mogę tego zmienić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:15, 30 Sie 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Daj jej więcej paliwa i zmniejsz obroty na jałowym |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:36, 30 Sie 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale jak mówiłem paliwo dosłownie się leje z otworu ssącego a każda regulacja kończy się fiaskiem i trzeba pchać wczoraj to myślałem że się zajebi!@$#
edit
jak zgadniesz rutkowski czemu nie szło wyregulować to będziesz zaj!@#$! |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maniak dnia Wto 18:50, 01 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 18:53, 01 Wrz 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Niech zgadnę, coś było źle poskładane |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:18, 01 Wrz 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie króciec był nieszczelny a dokładnie pęknięty i teraz nasuwa siępytanie z czego zrobić? czy da się zlutować alu z miedzią?
i mam jeszcze jedno pytanie czy mógłbym zmontować to tak że >cyl>króciec>kostka>membrana>gaźnik? jeśli nie to dlaczego? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:20, 01 Wrz 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zaklej na poxipol i będzie ok.
Membrankę musisz zamontować jak najbliżej cylindra, wtedy będą najlepsze efekty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:38, 02 Wrz 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak też myślałem; chcę już teraz brać się porządnie za to i dlatego chcę połączyć stary króciec z nowym dorabianym |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|