| Gaznik od Sima | |
Wysłany: Pon 19:34, 05 Lis 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Założyłem gaznik od Simsona wszystko pięknie uszczelnione 1 cm nad cylindrem i jest problem. Z komory pływakowej leje mi się paliwo i świeca jest sucha. Nie mogę zapalić... Wydaję mi się że jest dziuriawy płtywak albo co... Czekam na wypowiedzi i z góry dziękuje |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:43, 05 Lis 2007 |
|
|
Qczi |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Kwi 2007 |
Posty: 148 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hehe z takim problemem to raczej na forum o simach zagadaj ;p
a tak na serio to co za problem sprawdzic czy jest dziurawy czy nie
wyciag potrzep i juz bedziesz wiedzial |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:51, 05 Lis 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Za wysoki poziom paliwa, podegnij języczek, iglicę na 2. rowek od góry i próbuj.
Z góry mówię, że u mnie na zimno gaźnik Sima nie pozwala na zapalenie na kopa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 23:23, 05 Lis 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czy może jest osoba na forum która trochę zna się na gaznikach od Simsona a szczególnie na gażniku 16n3-4 ?? Mówię żę kupiłem nowy gażnik i proszę mi nie pisać że gażnik jest rozregulowany albo żę już ze starości |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 14:02, 06 Lis 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Robiłem kiedyś koledze gaźnik z simka. Tam na pływaku masz taką blaszkę. Odegnij ją żeby szybciej sie komora pływaka zamknęła |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:18, 06 Lis 2007 |
|
|
Szymon |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 15 Maj 2007 |
Posty: 504 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mangus,
Nowy nie znaczy dobrze wyregulowany. Tymbardziej że nówki są DUŻO słabsze od starszych BVF'ów. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:32, 06 Lis 2007 |
|
|
Grzech |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 24 Sie 2007 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: Przysieki |
|
|
|
|
|
|
|
|
Szymon napisał: | mangus,
Nowy nie znaczy dobrze wyregulowany. Tymbardziej że nówki są DUŻO słabsze od starszych BVF'ów. |
zagdzam sie z szymonem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:58, 10 Lis 2007 |
|
|
Mikusiek15 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 28 Mar 2007 |
Posty: 215 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Dziewki-Wieś Motosprzętów :D |
|
|
|
|
|
|
|
|
a moze poprostu ten gażnik jest zatkany ? dysze od paliwa są całkiem zakręcone czy coś proste rozwiązania są najskuteczniejsze |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:35, 15 Lis 2007 |
|
|
matura |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 603 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Świeca, sucha komora pełna, a ssanie żeś Pan wyciągnął?
Jeżeli tak to przyczyną lejącego paliwa na 90% jest nie zamykający zaworek przez pływak. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:41, 17 Lis 2007 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
|
|
|
|
Muszisz posprawdzać. Przede wszystkim rozkręć i obejrzyj stan pływaka (nowy nie znaczy cały - teraz na każdym kroku lipe odwalają) i sprawdź ustawienie iglicy.
Jesli coś robisz przy motorze i masz nowe części to nigdy, ale to nigdy nie ufaj im. Nowe często znaczy do bani. Wiem, bo miałam tak z dźwignią zmiany biegów. Któregoś dnia może coś się stac jak wyjedziesz motorem z "nowymi" częściami i coś zawiedzie... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 22:45, 17 Lis 2007 |
|
|
mangus |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 02 Cze 2007 |
Posty: 465 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z największej wsi Polski: Warszawy |
|
|
|
|
|
|
|
|
Niestety ale z braku czasu regulacje Jawą z tym gażnikiem zostawiam sobie na przyszły sezon i dziękuje za prorady |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|