| Gdy jedzie ok 75 to przerwie i po 1/4 sek się załancza! | |
Wysłany: Nie 16:44, 12 Lip 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gdy jedzie ok 75 to przerwie i po 1/4 sek się załancza! dosłownie tak tak jakby tłok doszedł do samej góry a iskra nie zaiskszyła. a potem odnowa dobrze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Nie 16:45, 12 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:47, 12 Lip 2009 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może świeca. U mnie na czeskim PALu tak było... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:49, 12 Lip 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
spróbuje.
edytuj:nic nie dało
Może mi ktoś pomóc czy nie!? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Nie 14:41, 19 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:17, 22 Lip 2009 |
|
|
supelek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 08 Cze 2009 |
Posty: 2 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:44, 22 Lip 2009 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A na postoju jak byś tak dał w gaz przez moment to też przerywa?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 21:55, 24 Lip 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może zwiększ dawkę paliwa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:03, 24 Lip 2009 |
|
|
maniak |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Maj 2009 |
Posty: 431 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 0:11, 25 Lip 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Maniak kondensator nie jest temu winien. Kondensator zbiera jakieś tam wyładowania i gdy jest zużyty moto nie chce się w ogóle wkręcać na obroty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:23, 25 Lip 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
WAŁ WYPIERD****! NOWY WAŁ ŚWIEŻO PO WŁOŻENIU!
Z dnia na cdzień było coraz gożej. było tak jakbym jechał i z całej siły wcisnoł chamolec. wkoncu nie dało sięruszał bo go blokowało i przerywał. NOWY WAŁ!
juz nie wiem co robic. przed wakacjami włożyłem wał i wytrzymał 2 mies
tyle kasy wpierniczyłem w niego. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Sob 11:27, 25 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 11:38, 25 Lip 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie kupuj tego polskiego shitu, kup lepiej czeska uzywke. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:05, 25 Lip 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A przy zmianie wału zostawiłeś stare łożyska? Bo jeżeli tak to masz odpowiedź. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 12:27, 25 Lip 2009 |
|
|
emilus143 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2009 |
Posty: 226 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No wlasnie bo o pare zlotych mozna sobie narobic niezlego gnoju. Na allegro za 35 byl taki zestaw - wszystkie lozyska na wal i doczegos innego, simmeringi oraz komplet uszczelek. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:04, 25 Lip 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
o cholera. a jakie te pierdzielone łożyska kupić? chce jak najlepsze.
PS. a da sie ten wał jeszcze uratować? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Sob 13:10, 25 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:12, 25 Lip 2009 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
FAGi z luzem C3...
Nie wiem. Idź tam, gdzie legalizują wały, powiedzą... Z tym, że pewnie taniej kupisz dobrą czeską używkę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 14:27, 25 Lip 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Musisz najpierw rozpołowić silnik i zobaczyć w jakim stanie jest wał, czy nie ma luzów góra-dół. A rozmiary łożysk masz wybite na ich obudowach. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|