| Gdy rozgrzany zaczynają sie problemy | |
Wysłany: Nie 12:22, 16 Gru 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dawno nie pisałem w problemach technicznych ponieważ sobie z problemami Jawki radziłem,aż do teraz a dokładniej gdy Jawke odpalę i porozgrzewam na nóżkach to jadę się przejechać i kiedy z wysokich obrotów puszczam gaz i naciskam sprzęgło zaczyna wyć i za 2sek obroty spadają do wolnych obrotów i gdy dalej jadę np redukuje z 3biegu na 2bieg (prędkość 25km/h) i dodaje gaz popuszczam sprzęgło to on taką 1sek zamułkę na obrotach łapie i zaraz pruje do przodu ja myślę że to wina źle wyregulowanej mieszanki w gaźniku ale nie wiem czy zubożyć czy zbogacić pamiętam że gdzieś czytałem albo artykuł Sałka albo pracy 2T to pisało coś takiego że gdy motor na zamkniętym kraniku pracuje i zaczyna wyć z obrotów to należy mieszankę zubożyć albo zbogacić no nie pamiętam tego właśnie a ten problem jest podobny do mojego gdy jadę zresztą też tak mam na zamkniętym kraniku że zaczyna niemiłosiernie wyć więc jak to będzie z tą mieszanką? albo może to wina świecy?. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 12:27, 16 Gru 2007 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Więc tak:
1-taki temat był niedawno.
2-Bardzo bardzo możliwe że jest zapchany tłumik.(miałem identyczny problem (i jeszcze nawet to mam ale da się jeździć bo już odblokowałem króciec ale tłumika w środku nie wyczyściłem))
3-yy no już nie wiem.
Powodzenia! Wyczyść Tłumik!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 12:32, 16 Gru 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czy tłumik to bym sie sprzeczał, raczej to nie jest to.Raczej zuboższyć mieszanke, gdyż zalewa go na niskich obrotach i po chwili wchodzi dopiero na obroty,ja też tak mialem.Jak jechalem,puścilem gaz i dodalem po chwili to pyrka tak z 3s i dopiero wszedł na obroty,sprawdz czy nie wiesza sie pływak, moze jakieś brudy sa w komorze pływakowej i sie wiesza. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:18, 16 Gru 2007 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:35, 16 Gru 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Na pewno to nie jest tłumik ponieważ dwa tygodnie temu robiłem oczyszczanie elementów jawki takie jak tłumik,kolanko,cylinder,głowica,tłok wszystko jest oczyszczone z nagaru i wypolerowane.
Mateusz1991 pobawię się mieszanką i zobaczę jakie będą efekty. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Nie 13:36, 16 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:08, 16 Gru 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sprawdź czy nie wykręciła ci się śrubka do regulacji w gaźniku. Jak jechaliśmy do Włosa domku we 2 to mieliśmy tak samo. Pół ogara rozkręciliśmy i się okazało że to ta pierdoła |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:26, 16 Gru 2007 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A pisałeś że na zamkniętym kraniku "wyje niemiłosiernie"- to jest normalne-
miałem tak w romecie i mam tak w Jawce.
A jeśli czyściłeś układ wydechowy to już nie wiem... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:54, 16 Gru 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
To nie jest normalne...Zamykasz kranik i ma chodzić dalej na wolnych obrotach ok. 1 minuty a potem po prostu zgasnąć. Nie może wchodzić na wysokie obroty ani gasnąć od razu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:29, 16 Gru 2007 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dla mnie to jest normalne bo widziałem to we wszystkich motorkach(jakimi jeździłem).
Mój kolega tam miał w komarze, drugi w romecie 2-biegowym, ja w romecie 3-biegowym tak miałem, a teraz w Jawce to tak pochodzi troche zwiększą się trochę obroty i gaśnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:42, 16 Gru 2007 |
|
|
DR_DEMOLKA |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 09 Gru 2007 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Skąd: TOMASZÓW LUBELSKI |
|
|
|
|
|
|
|
|
a nie zacina ci sie linka gazu? albo cos w manetce?/gażniku? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:26, 16 Gru 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Moim zdaniem to bankowo za bogata mieszanka a co do obrotów na zamkniętym kraniku to ja mam tak że chodzi 1 min. na wolnych a gdy kończy mu się paliwko to wtedy wchodzi na wysokie i gaśnie ale właśnie tak powinno być bo przecież jak zamkniemy kranik i jest już końcówka paliwa w gaźniku to zmienia się mieszanka (dostaje więcej powietrza niż paliwa bo go nie ma) i dlatego zaczyna wyć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez puzon89 dnia Nie 16:27, 16 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 17:02, 16 Gru 2007 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zbogaciłem bardziej mieszankę i miałem mniej kłopotów z odpalaniem (nie musiałem go tyle przylewać) trochę pojeździłem po osiedlu no i troszkę lepiej,już nie czuć tej zamuły ale no czasem zawyje z tych obrotów gdy nacisnę sprzęgło aha i wycie na zamkniętym kraniku zostało zlikwidowane no ale jeszcze muszę pokombinować z gaźnikiem a bym zapomniał dzięki za rady. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol53 dnia Nie 17:03, 16 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 17:18, 16 Gru 2007 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
A jak przyciśniesz sprzęgło i ma wysokie obroty to nic innego tylko linka albo przepustnica nie chce opadać na sam dół. Jak nie chcesz żeby się darł to przygazuj i puść gaz wtedy załapie normalne obroty. Przetestowane przeze mnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|