Wysłany: Pon 19:44, 29 Maj 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ustaw zapłon, zrób przerwe na przerywacz 0,4mm, daj innąświece i na niej ustaw przerwe 0,4 mm (a może masz na świecy za małą, lub za dużą przerwę i dlatego nie ma iskry)
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtas91 dnia Pon 20:01, 29 Maj 2006, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Pon 19:48, 29 Maj 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wojtas dobrze mówi ale na pewno ma dobrze bo musiała by być duża przerważeby nie było |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:54, 29 Maj 2006 |
|
|
Virus |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 28 Maj 2006 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdańsk |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
wszystki przerwy ustawialem i sprawdzalem szczelinomierzem cewka butelkowa tez chodzi wiec pozostaje juz tylko kondensator |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:36, 29 Maj 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kondensator mozna sprawdzic. wez baterie i zarowke , od ktorej ida 2 kabelki i 1 kabelek przytknij do 1 strony bateri , 2 do kondensatora a koncowke kondensatora ktora sie przykreca dotknij drugiej strony bateri. jesli wtedy zarowka sie NIE swieci to kondensator powinien byc dobry, a wczesniej sprawdz czy wogle ona swieci ;p |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:54, 30 Maj 2006 |
|
|
Virus |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 28 Maj 2006 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdańsk |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A więc podsumujmy wymieniłem kabel WN i fajke, wymieniłem świece i kondensator czy to moga sie jakos kable masowac i wogle czy ktos ma jakis porzadny schemat instalacjii z opisem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:57, 30 Maj 2006 |
|
|
ToFic23 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 30 Kwi 2006 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Szczucin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ciekawe jaka była benzyna w baku bo mogło ją zatrzeć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:50, 30 Maj 2006 |
|
|
Virus |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 28 Maj 2006 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdańsk |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Stosuje mieszanke 1:25 a ostatnio dolalem wiecej mixolu bo poprzedni wlasciciel jezdzil na rozpuszczalniku chyba |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:57, 30 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |

|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
1:25 ?? i to jexdzi?? Szkoda tylko silnika. najlepsza to 1:40 - 1:35 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:01, 30 Maj 2006 |
|
|
Virus |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 28 Maj 2006 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdańsk |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
niby tak ale im wiecej mixolu tym lepsze smarowanie a jesli koo jezdzil na rozpuszczalniku to chyba trzeba troche mocniej przesmarowac |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:04, 30 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |

|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak jeździł na rozpuszczaniku, to i tak nic nie pomoze, ale może mieszał rozpuszczalnik z mixolem, jakiś chemik  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:19, 30 Maj 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
powiedzcie mi czy zrubka przy zaplonie na ktorek jest zakrecony kondensator, cewka i iskrownik musi byc odizolowana od masy iskrownika?bo jesli tak to mi krzywo zcasem ta guma wchodzila pod srubke i nie izolowala i chyba teraz jak izoluje to ciagle mam iskre xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:21, 30 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |

|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ma byc odizolowana. Jak ci się styka z masą, to problem rozwiązany (twój). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:23, 30 Maj 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
noto na 100 rozwiazany, ale moze w tym temacie tez jest taki problem? lepiej to sprawdz bo ja zachodzilem w glowe czemu iskry nie bylo ito moze ciagle byla ta przyczyna. lepiej jescze odizoluje to tasma bo to jest niepewne i w kazdej chwili moze masowac |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:23, 31 Maj 2006 |
|
|
Virus |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 28 Maj 2006 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gdańsk |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No tak więc temat zamknięty dlamnie dzis sprawdzilem czly iskrownik i okazało sie ze cewka zapłonowa była spalona a nawet wześniej lutowana |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:28, 31 Maj 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja jak robiłem zapłon to totalnie wszystko zaizolowałem,uszczelniłem od wody,poustawiałem------------------------efekt:może nawet kilka lat bez awarji zapłonu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|