Wysłany: Pon 16:06, 31 Gru 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak kolanko jest pogięte to moze wymień albo jakos naprostuj, i sprawdz czy jest dobrze przykręcone do cylka kolanko, i czy jest tam uszczelka.Ja mięzy kolankiem a tłumikiem uszczelniałem sznurkiem azbestowym , jest on odporny na wysoka temperature więc dlatego nim.Dodam jeszcze ze aby lepiej scisnac kolanko w tłumiku nadciołem lekko tłumik i zrobiłem opaske z twardej blaszy i bylo ok.Nigdzie nie dymiło. |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 16:27, 31 Gru 2007 |
|
|
kamil_katana |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Kwi 2007 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nom ja sie pobawie z sylikonem termicznym może coś z tego wyjdzie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:33, 31 Gru 2007 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja takim uszczelniałem rure wydechową mojego byłego Rometa 50-t-1 bo ciekł olej.
I to był taki silikon czerwony do chyba 1000 Stopni Celsjusza. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szymon93 dnia Pon 16:34, 31 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 16:41, 31 Gru 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
mateusz1991 napisał: | Ja jego rad nie stosuje , podałem przygład a to różnica,hehe a tak nawiasem to mi sie pomylilo do robil chyba gosc o niku 50MUSTANG, a dr_demolka mial lepsze pomysły ) Nie wiem czy gniewny kiedys widziales komara, ale chodza ciszej, bez wądpienia, a słabe sa to wiem, ale spróbować mozna.Jak ktoś nie probował to..... dobrze zrobi. |
50MUSTANG i DR_DEMOLKA to ta sama osoba - podobno coś mu się stało z poprzednim kontem (chyba hasło - nie pamietam). :P
puzon89 napisał: | Ale jak sie wsadzi takie gumy to chłodzenie jest gorsze. |
Ale to nie ma aż tak wielkiego znaczenia. Wg. Twojej teorii, MZ też by musiało mieć słabe chłodzenie z tymi gumami, ale jednak nie ma, ponieważ gumy były stosowane. Więc chociaż by wydajność chłodzenia spadła o te np. 2% to i tak bardziej opłaca się włożyć te gumy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 18:21, 31 Gru 2007 |
|
|
kamil_katana |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Kwi 2007 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nom co do tych gum to nie wiem gdzie je zdobyć Ale tłumik jusz uszczelniony zobaczymy czy zadziała jutro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:42, 31 Gru 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
buniek92 napisał: | Ale to nie ma aż tak wielkiego znaczenia. Wg. Twojej teorii, MZ też by musiało mieć słabe chłodzenie z tymi gumami, ale jednak nie ma, ponieważ gumy były stosowane. Więc chociaż by wydajność chłodzenia spadła o te np. 2% to i tak bardziej opłaca się włożyć te gumy. |
To zależy bo jak da się gumy na całej długości żeber to chłodzenie będzie prawie 0 a jak dasz kawałki po rogach to chłodzenie będzie jak by tych gum nie było. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez puzon89 dnia Pon 18:44, 31 Gru 2007, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 18:58, 31 Gru 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ano właśnie, zależy jak kto rozumuje. Nie mówiłem o "zatamowaniu" przepływu powietrza wgłąb żeber cylindra (bliżej karterów), tylko dać je tak, żeby się dobrze trzymały, nie wypadały i żeby spełniły swoje zastosowanie.
A co myślicie, żeby w żeberkach przewiercić takie dziury jak w cylindrach bodajże Simsona? I tam włożyć te gumy? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:13, 31 Gru 2007 |
|
|
kamil_katana |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Kwi 2007 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja wole włożyć tylko powiedzcie gdzie ja cos takiego dostane ?? A może ktoś z was nie potrzebuje i może dać:P ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 19:20, 31 Gru 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
kamil_katana napisał: | Ja wole włożyć tylko powiedzcie gdzie ja cos takiego dostane ?? A może ktoś z was nie potrzebuje i może dać:P ?? |
Nie bardzo wiem gdzie takie coś dostać bo to musi być odporne na temperature to też myślę że od strony karterów można by napuścić trochę silikonu wysokotemperaturowego tak żeby "skleić" żeberka, co o tym myślicie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:25, 31 Gru 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja raczej jestem za gumkami (hehe). A można je wziąć skądkolwiek, poszukaj starych MZ albo coś. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:37, 31 Gru 2007 |
|
|
kamil_katana |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Kwi 2007 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko nie mam mozliwości bo nie ma u mnie nigdzie starych mz Poszukam na necie może coś znajde |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:52, 31 Gru 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
puzon89> ja tez nie za bardzo za silikonem,on nic nie da, słaba bedzie tłumil brzdęki itp. Gumki sa lepsze , i były stosowane tak ze jakies zastosowanie maja.W simach i ETZ były jeszcze takie przymocowania do ramy z guma , pamietacie to??Ale zrobienie tego w jawce , raczej nie jest mozliwe, prędzej w Komarze, silnikiem Dezament, tam przy głowicy bło mocowanie do ramy, tak ze wykonanie tego tam bylo by możliwe.Ale nie o to nam chodzi.:P
P.S.Buniek> a ty tylko gumki... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 20:59, 31 Gru 2007 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale powiedzcie mi, te wasze gumki to czy one się nie stopią podczas gdy dłużej pojeździmy i cylinder będzie gorący?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 21:09, 31 Gru 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Raczej sie nie stopia, w MZ i Simsonie stosowano , wiec nie powinny sie stopic.
Skoro w motor wymienienionych wyzej sie nie stopiła do dlaczego w Jawce miala by sie stopic??Metoda chłodzenia w kazdym z tych moto jest taka sama"chłodzone powietrzem" |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 15:06, 01 Sty 2008 |
|
|
kamil_katana |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 13 Kwi 2007 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nic nie znalezłem na necie . Ale pójde do sklepu tylkko mozecie mi powiedzieć jak to sie fachowo nazywa ?? Czy nie ma do tego fachowej nazwy ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|