 | Głośny Ogar co robić?? |  |
Wysłany: Pon 1:09, 31 Gru 2007 |
|
|
kamil_katana |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 13 Kwi 2007 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak jak wyżej nie znalałem tego o co mi chodzi
Chciałbym się dowiedzieć jak można maksymalnie wyciszyć ogara żeby nie spadał mu moc i żeby dobrze wyglądał coś pokąbinować przy tłumiku i wogóle/ Tylko nie wiem co i prosze o pomoc to ważne:D |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Pon 1:14, 31 Gru 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hmmm, tłumik... Może ktoś inny by coś wymyślił, ale ja bym pozostawił tłumik bez zmian (chyba, że masz sitko z dławika, to wymień go - dławik oczywiście).
Łatwiej jest skierować się w stronę dzwonień i różnych odgłosów z cylindra. Może jakieś gumowe wkładki, tak jak miały MZ? Wydaje mi się, że ktoś już coś takiego testował na naszym forum, lecz nie mam pewności.
Tobie Ogar chodzi pewnie jak ruski czołg, co? :P Buczy? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 10:09, 31 Gru 2007 |
|
|
Robert200PL |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 03 Cze 2007 |
Posty: 368 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Uszczelnić!!!! Jak Twój sprzęt jest za głośny to problem leży najpewniej w uszczelnieniu, po dokładnym przejechaniu sylikonem wysokotemperaturowym kolanka w miejscu gdzie styka się z cylindrem i tłumikiem problem powinien ustąpić (to w jakim stopniu zależy od innych podzespołów), moc na pewno wzrośnie bo szczelny tłumik to podstawa w 2T pozdro  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 10:11, 31 Gru 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dr_Demolka mówil kiedys ze próbował na tłumiku z komara i mu to nawet dobrze wyszlo, i cicho chodził a moc nie spadła, nie wiem ile w tym prawdy ale mozesz wypróbować.Buniek ktoś takie wkładki mial, podobno, i ze one tłumią te "metaliczne" dźwięki wyłaniające sie z cylindra.Mozna takie cos zastosowac, moze sie sprawdzi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 11:20, 31 Gru 2007 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Sprawdź czy nigdzie ci blachy nie dzwonią, to u mnie było powodem niezłego hałasu, co do tłumika - ja osobiście nie jestem za podmiankami z innych motorów, ale w sumie to próbuj - twoja decyzja.
ps-mój moto też nieźle daje... jak jade to ponoć nie widać a słychać... kumpela mowiła, że słychac mnie z kilometra ale to w sumie ma swoje plusy  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:33, 31 Gru 2007 |
|
|
kamil_katana |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 13 Kwi 2007 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
No to dokładnie tak samo jak mnie uszczelnie motorek tylko zastanawiam sie gdzie moge takie te gumowe wkładki do stać co sie je wkłada między żeberka od cylindra?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:44, 31 Gru 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Moze z MZ podejda??Jesli masz możliwosc to sprawdz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 11:54, 31 Gru 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ale jak sie wsadzi takie gumy to chłodzenie jest gorsze. Mój też chodzi jak czołg a to głównie zasługa tłumika bo oddławiony ale jak przerobię dyfuzor według leśnika to spróbuje go trochę wyciszyć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:17, 31 Gru 2007 |
|
|
Hitler789 |
Złota Ranga |

|
|
Dołączył: 17 Lut 2007 |
Posty: 1083 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
sprawdz szczelność między kolankiem a cylindrem i kolankiem a tłumnikiem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 13:34, 31 Gru 2007 |
|
|
Włosek |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 06 Lip 2007 |
Posty: 375 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Brzozów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja do tłumika wkałdalem taka siatkę z włókna szklanego co sie daje pod tynk. Zwijałem ją mocno i wpychałem miedzy ten stały element w tłumiku a dławik. Ogar chodził duzo ciszej nie tracąc praktycznie mocy |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Włosek dnia Pon 13:38, 31 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 14:02, 31 Gru 2007 |
|
|
koniu32 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 07 Paź 2007 |
Posty: 114 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ostrów Wielkopolski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Cytat: | Hmmm, tłumik... Może ktoś inny by coś wymyślił, ale ja bym pozostawił tłumik bez zmian (chyba, że masz sitko z dławika, to wymień go - dławik oczywiście).
Łatwiej jest skierować się w stronę dzwonień i różnych odgłosów z cylindra. Może jakieś gumowe wkładki, tak jak miały MZ? Wydaje mi się, że ktoś już coś takiego testował na naszym forum, lecz nie mam pewności.
Tobie Ogar chodzi pewnie jak ruski czołg, co? :P Buczy?
|
takie wkładki ma Kam@$ jego sie zapytajcie on wam powie ja to widziałem tylko ma to powkładane w zebra na tam gdzie sie łączy głowica z cylindrem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:37, 31 Gru 2007 |
|
|
czarny125 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 08 Sie 2007 |
Posty: 151 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Złoczew |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 15:15, 31 Gru 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mateusz1991 napisał: | Dr_Demolka mówil kiedys ze próbował na tłumiku z komara i mu to nawet dobrze wyszlo, i cicho chodził a moc nie spadła, nie wiem ile w tym prawdy ale mozesz wypróbować.Buniek ktoś takie wkładki mial, podobno, i ze one tłumią te "metaliczne" dźwięki wyłaniające sie z cylindra.Mozna takie cos zastosowac, moze sie sprawdzi. |
Stosuj się do rad Dr_demolki to w zimę będziesz w klapkach chodził, a w lato w kozakach. Lepiej nie próbuj takiego patent bo moc spadnie na 100 % i czy będziesz ciszej chodził to też wątpie.
Podstawa to jak napisał Robak właściwe uszczelnienie wydechu, a ja dodam od siebie nie prrzewiecanie dławika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Pon 15:23, 31 Gru 2007 |
|
|
mateusz1991 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 789 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Chotyniec City:)!! Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja jego rad nie stosuje , podałem przygład a to różnica,hehe a tak nawiasem to mi sie pomylilo do robil chyba gosc o niku 50MUSTANG, a dr_demolka mial lepsze pomysły ) Nie wiem czy gniewny kiedys widziales komara, ale chodza ciszej, bez wądpienia, a słabe sa to wiem, ale spróbować mozna.Jak ktoś nie probował to..... dobrze zrobi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 16:00, 31 Gru 2007 |
|
|
kamil_katana |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 13 Kwi 2007 |
Posty: 52 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nom panowie jest taka sprawa że mi sie kopci z tamtąt miedzy kolankiem a cylindrem i między kolankiem a tłumikiem tylko nie wiem czym mam to uszczelnic i gdzie moge kupić te glicerynowe cos?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|