| Grzanie się silnika | |
Wysłany: Nie 17:23, 25 Mar 2007 |
|
|
marciling |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 25 Mar 2007 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam problem gdyż po niewielkiej rundzie moim motorkiem silnik strasznie sie nagrzewa. Obawiam się że na dłuższe dystanse może się zatrzeć. Co może być przyczyną grzania się. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 17:47, 25 Mar 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 20:33, 25 Mar 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
jezeli silnik jest poremnocie to jest na dotarciu i ma większe tarcie i szybciej sie nagrzewa. lej oleju do benzyny w strosunku 1:30 lub 1:25 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:48, 25 Mar 2007 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Albo źle zapłon ustawiony... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:26, 26 Mar 2007 |
|
|
Durex |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 20 Wrz 2006 |
Posty: 47 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale jak bardzo się grzeje?? Może po prostu wydaje ci sie że jest za gorący bo silniki jawek mocna sie grzeją gdyż są chłodzone powietrzem. A po dynamicznej jezdzie warto zrobić sobie postój. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:07, 27 Mar 2007 |
|
|
marciling |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 25 Mar 2007 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
silnik nie jest po remoncie ani na dotarci leje 1:30 mixolu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:18, 27 Mar 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak napisał kolega wyżej może tylko Ci się zdaje bo jak przeprowadzasz pomiar temperatury ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:52, 28 Mar 2007 |
|
|
Unnamend--- LoL |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 28 Mar 2007 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja tez mam taki problem Mam na dotarciu 60ccm3 ale przejade 500m i juz ciepły Nie wiem własnie czemu Zapłon mam dobrze ustawiony pali do strzału jak jest zimna |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:11, 28 Mar 2007 |
|
|
glencu |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 20 Mar 2007 |
Posty: 109 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Czernica/Rydułtowy |
|
|
|
|
|
|
|
|
No wydaje mi się że jak motorek jest n a dotarciu to się będzie bardzo grzał, ponieważ jest większe tarcie w cylindrze. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:04, 28 Mar 2007 |
|
|
luk2583 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Lut 2007 |
Posty: 286 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z Gliwic |
|
|
|
|
|
|
|
|
wlasnie tak jak masz na dotarciu to rob przerwy w jezdzie ja mam generalke i mi sie strasznie nagrzewa ale to normalne poprostu jezdzij z 1godz i rob 30min przerwy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:21, 28 Mar 2007 |
|
|
marciling |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 25 Mar 2007 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
silnik nie jest na dotarciu ostatnio zrobiłem 2 km i 15 min przerwy potem znowu 2 km i cylindra nie dało sie dotknąć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:07, 28 Mar 2007 |
|
|
Noro18 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 01 Lis 2006 |
Posty: 95 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radomsko |
|
|
|
|
|
|
|
|
a po dluzszej jezdzie jest slabsza jak tak to masz cylek przegrzany i nie ma innego wyjscia jak zalozyc nowy to moja propozycja ale moze to byc cos innego i co wy macie z tym docieraniem chlopak pisze ze NIE JEST na dotarciu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:40, 29 Mar 2007 |
|
|
luk2583 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 28 Lut 2007 |
Posty: 286 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Z Gliwic |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale ja pisalem do Unnamend---Lol |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:09, 29 Mar 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
To przecież normalne, że silnik się grzeje.
Najlepszą metodą na sprawdzenie czy jest gorący jest naplucie na cylinder i słuchanie czy robi "psss" oraz patrzenie jak szybko ślina odparowuje, gdy paruje wolno i nie robi "psss" tzn., że cylek nie jest mocno nagrzany, gdy paruje gwałtowanie i robi głośne "psss" tzn., że jest mocno nagrzany.
Mocno nagrzany silnik nie ma też tyle mocy - i to pojawia się moje pytanie do osób, które twierdzą, że im się szybko grzeją czy silnik traci na mocy ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 14:21, 29 Mar 2007 |
|
|
marciling |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 25 Mar 2007 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
raczej nie zauważam spadku mocy po dłuższej jeździe
do czego jest mi potrzebne to plucie na cylinder i beztego moge stwierdzić że silnik sie grzej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|