| Grzeje się i w ogóle ciagle coś nie tak//Tłumik | |
Wysłany: Śro 21:34, 08 Sie 2007 |
|
|
Blohm und Voss |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pomóżcie proszę!
Ogar jest już zrobiony jako tako, przynajmniej tyle co mogłem na niego wydac to wydałem.
Gaźnik jest na maksa przeczyszczony, ma nowe dysze, dobrze ustawiony.
Zapłon - też.
Nowy tłok i pierścienie!
Inny tłumik - bo poprzedni był chyba zapchany.
Wyregulowany wg tego co tu czytałem!
I ciągle pozostały dwa problemy - świeca robi się czarna od tej jakby sadzy, podejrzewam że zbyt bogata mieszanka.
Drugie - jak silnik się rozgrzeje (a robi to szybko i mocno wg mnie - a może Jawki tak mają?) jest większe "ryzyko" że zgaśnie (wydaje mi się, ze jest minimalnie słabszy wtedy), ale jak już zgaśnie to jest problem żeby odpalił - musi się ochłodzic.
Jednakże - teraz wchodzi dużo lepiej na obroty, ma trochę większego "kopa" i ogólnie chodzi lepiej . No ale ze względu na wymienione problemy wolę nie wyjeżdżac nigdzie dalej .
Aha - ale najlepiej chodził bez tłumika
Nie wiem - takie moje "sugestie" - może jest źle położony iskrownik - może, w każdym bądź razie nie ja go ostatnio robiłem i nie chciałbym już mieszac w nim....
Ale z tą świecą to już nie wiem!
Aaa.... bym zapomniał. Ogaryn zaczął coś przerywac - tak jakby paliwa nie dostawał. Nie wiem. Nie mam pojęcia. W każdym bądź razie paliwka w baku jest... hmm.... 1-2l, ale wcześniej czegoś takiego nie robił, nawet na takiej ilości paliwa. Oczywiście nie przerywa non stop, ale od czasu do czasu.... raz zgasł i musiałem już do chaty prowadzic - nie mogłem go już odpalic.
No i ten tłumik - jak się go rozbiera wie ktoś? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 21:46, 08 Sie 2007 |
|
|
Trinixi |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 25 Gru 2006 |
Posty: 322 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kostrzyn/Sarbinowo Płeć: Kobieta |
|
|
|
|
|
|
|
|
co do tego, że sie grzeje. wymieniłeś tłok i pierścionki, więć na pewno będzie ci sie grzał mocniej, poza tym jawki maja to do siebie że sie grzeją, bo sa chłodzone powietrzem, a jeśli jest ciepło i nie rozwijasz dużych prędkości (docieranie) to nie ma tego opływu powietrza na tyle by schłodzić silniczek. poza tym, możłiwe jest że ci tłok troche puchnie. pojeździj troche na jawce, delikatnie docieraj nowe części jak problem nie ustąpi (to że gaśnie jak sie zagrzeje i potem nie chce odpalić) to MOŻe byc to wina tłoka.
mówisz że ci przerywa - to może byc kondensator. załóż inny, nowy najlepiej czeski TESLI i sprawdź czy jest różnica.
świeca może być czarna, owszem bo za bogata mieszanka, a poza tym ile lejesz oleju? jak za dużo to czego bys nie robił to świeca będzie czarna.
tłumik da sie rozebrac i trzeba go czyścić od czasu do czasu. poszukaj na forum odnośnie czyszczenia tłumika, tych tematów było mnóstwo. jak masz zawalony tłumik brudem to wcale nie dziwne że bez niego jawa jedzie lepiej! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 21:53, 08 Sie 2007 |
|
|
Blohm und Voss |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzięki za odpowiedź .
No fakt, nie zwróciłem uwagi z tym nowym tłokiem - muszę wiec ostrożniej jechac, bo już sie brałem za lakowanie .
Kondensator - ma kilka miesiecy, jest dobry, oryginalny Tesli.
Olej olej... Powinno byc ok. ale wyjeżdże to do reszty, zatankuję z 6l i doleję oleju. Ile teraz najlepiej? 1:30 ???
Ale oczekuję na dalszą pomoc . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 21:58, 08 Sie 2007 |
|
|
maciek-konik |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 23 Sie 2006 |
Posty: 549 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
moze ci simmering poszedl od strony oleju. Wtedy traci moc, świeca jest mocno okopcona na czarno, leje sie olej z tłumika i jest problem z odpalaniem. Wogóle jest wtedy problem z jazdą. Moze simmering tylko delikatnie popuszcza olej. Ale to potem. Najpierw daj ubozszą mieszanke. Blaszke na iglicy ustaw na na pierwszym rowku od góry, i podegnij troche w dół blaszke w komorze pływakowej. Jeśli to nie pomoze to wymien kondensator, a jezeli i to nie, to simmering. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:23, 08 Sie 2007 |
|
|
nieutek |
Administrator |
|
|
Dołączył: 18 Lut 2006 |
Posty: 762 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza |
|
|
|
|
|
|
|
|
obniż iglice na sam dół i wtedy zobacz a jak ci przerywa i sie mocno grzeje to ustaw wyprzedzenie zapłonu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:40, 08 Sie 2007 |
|
|
zaryjlb |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 04 Lip 2007 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ok. Łukowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak świeca jest na czarno okopcona to pewnie są jakieś problemy z ustawieniem zapłonu, dalej patrz na mieszankę ale raczej stawiałbym na zapłon |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:03, 09 Sie 2007 |
|
|
Blohm und Voss |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zapłon był mnóstwo razy ustawiany,bo były podejrzenia co do niego. Teraz jest w porządku, ustawiany wg opisów jakie znalazłem.
No nie! Znowu szlag trafił iskrę. Nie ma jej. Więc te przerywania podczas jazdy (one były krótkotrwałe) zapewne się z tego brały.
Sam nie wiem! Koledzy mają Ogary, Komarki i u nich jest w porządku! Tylko mi ciągle coś nie tak jest! Dzis chciałem pojeździc, kupiłem paliwka, a tu taka niespodzianka!
Iskry nie ma jakby co na inych świecach też. Czyściłem nawet, nic.
Pomocy!!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 21:17, 09 Sie 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może cewka W/N się uszkodziła ? Sprawdź miernikiem elektronicznym - opis w dziale "Problemy rozwiązane". |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:48, 09 Sie 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
a jaki lejesz olej
lej coś od pił,w stosunku 1:40
sprawdz symering i zobacz jak jest ustawiona iglica |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:30, 13 Sie 2007 |
|
|
Blohm und Voss |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 02 Maj 2007 |
Posty: 117 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: okolice Poznania |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie ma mocnych na Ogara!
Dziś i przedwczoraj Ogar był oglądany (głównie instalacja elektryczna), wszystko zdaje się byc w porządku... Ale nic! Nie chce paskud zagadac!
Co bardzo dziwne, dziś iskra była, największa pojawiła się na najgorszej świecy, a na najlepszej - niemal nie było. Wszystko porobiło się na opak.
Teraz na nowej Iskrze F80 iskra jest dużo i czerwona - ale za chiny nie chce odpalic. Jeszcze kilka dni temu na Iskrze 95 odpalał bez najmniejszego problemu, lekko na kopniaka - a teraz nic.
Platynki czyszczone, kondensator w porządku... Tyle racy instalację sprawdzaliśmy, czyściliśmy, poprawialiśmy i kicha.
Mój ojciec (elektronik) ma drobne zastrzeżenia ma do cewki pod bakiem - no ale skoro iskra (niby - bo jakaś widmo) jest?
Inny, starszy pan, co się całkiem dobrze zna, też rozkłada ręce.
Co wiec może byc nie tak? Co tam za czort może siedziec??
Tak na marginesie: ile mogą kosztowac nowe cewki - ta pod bakiem oraz zapłonowa w magnecie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 22:50, 13 Sie 2007 |
|
|
mateusz001 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 213 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
|
|
|
|
ta pod bakiem to okolo 30 a ta w iskrowniku to okolo 20 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|