Wysłany: Pon 18:46, 27 Lis 2006 |
|
|
bezelek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Wrz 2006 |
Posty: 234 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Daniec Opolskie |
|
|
|
|
|
|
|
|
tak tam pisze lecz moge dać se ręke uciąć że w jedym momencie są nierównośći.... z jawki rozpylacza nie wyciągniesz |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 0:29, 03 Gru 2006 |
|
|
kredek87 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 05 Lis 2006 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
...a tak wracając do tematu gaznika ze simka to gdy odkrylem ze oryginalnie jest on zamocowany pod kątem spiłowałem kruciec żeby gaźnik był pohylony i już jest lepiej. Wcześniej jechał i jakby brakowało paliwa stawał w miejscu a teraz jedzie cały czas ale na wysokich obrotach przy pełnym gazie za mało dostaje. I to może być efekt zbyt cienkiej przepustowości dysz. Wróciłem jednak do oryginalnego gaźnika i jest dobrze. Założyłem osadnik na wężyku pod bakiem. Teraz nic nie powinno się zapychać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:55, 03 Gru 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nom można dać filterek nawet na wężyku pod bakiem. Będzie zatrzymywał wszelaki syf, który nie dojdzie do kranik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:05, 03 Gru 2006 |
|
|
bezelek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Wrz 2006 |
Posty: 234 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Daniec Opolskie |
|
|
|
|
|
|
|
|
hmm nie wiem czemu brakowało przecież dysza główna w gaźniku w s51 to bodajze 68... no ja mam w moim z s70 72 :P |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:35, 03 Gru 2006 |
|
|
wojac3 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 07 Maj 2006 |
Posty: 396 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dysza od s51 to 70 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:50, 06 Gru 2006 |
|
|
MaTrIx |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Paź 2006 |
Posty: 70 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lepiej nic nie kombionować i miec orginalny gaznik od jawki:) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:10, 07 Gru 2006 |
|
|
bezelek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Wrz 2006 |
Posty: 234 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Daniec Opolskie |
|
|
|
|
|
|
|
|
tu sie nie zgodze... z gaźnika z jawki kapie paliwo, dużo pali, jest mało elastyczna !! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:08, 07 Gru 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja mam gaznik polski smigany dwa sezony i jak usczelnie ok to niecieknie nic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:23, 07 Gru 2006 |
|
|
bezelek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Wrz 2006 |
Posty: 234 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Daniec Opolskie |
|
|
|
|
|
|
|
|
no ale sam popatrz przecież juz w standardzie jest okapnik czyli to mówi samo za siebie ... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:26, 08 Gru 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale z tego gaźnika kapie jak go za mocno przelejesz albo masz za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Normalnie nie kapie
Z resztą z każdego gaźnika starego typu może kapać i obojętnie czy to będzie gaźnik WSK`i, Simsona czy Jawki. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:48, 08 Gru 2006 |
|
|
bezelek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Wrz 2006 |
Posty: 234 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Daniec Opolskie |
|
|
|
|
|
|
|
|
no tak ale wiesz, z mojego niby nie kapało ( nie było widać) ale jak zostawiłem kartke papieru pod gaźnikiem to na drugi dzień zajeżdzała benzyną, to samo zrobiłem w simsonie i z simsona już nie śmierdziała... także wiesz... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:20, 08 Gru 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Z Simsona też cieknie jak masz źle wyregulowany.
Ten gaźnik z Jawki nie jest zły Ma dużą średnicę gardzieli, łatwo się go reguluje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:29, 08 Gru 2006 |
|
|
bezelek |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 17 Wrz 2006 |
Posty: 234 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Daniec Opolskie |
|
|
|
|
|
|
|
|
no zły nie jest, właśnie ten gardziej to zaleta i to że praktycznie nie trzeba w ogóle regulować |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 18:57, 15 Gru 2006 |
|
|
kredek87 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 05 Lis 2006 |
Posty: 13 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
z gaznika jawki kapie a właściwie jak sie zawiessi płyewak to leje sie. a w simku sie chuba nie zawieszsza co...? a i jeszcze jedno. czy jak kapie mi z gaźnika to wina może tkwić w iglicy? jest ona dość lużna i nie zamyka szczelnie jak przepustnica jest spuszczona na sam doł czy to tylko i wyłacznie wina poziomu paliwa? a i słyszałem że jawka jest mało odporna na wode które zawiera czasami paliwo i wystarczy troche wody w gaźniku i już są problemy... Piszcie bo temat ciekawy. od gaźnika zależy w dużym stopniu prawidłowa praca silnika. Pozdro kredek |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:25, 15 Gru 2006 |
|
|
wojac3 |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 07 Maj 2006 |
Posty: 396 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może zaworek iglicowy się zawiesza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|