| Iskrownik | |
Wysłany: Wto 19:38, 01 Cze 2010 |
|
|
kaziu666 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2010 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam ja już poruszałem tu jeden temat niekturzy pewnie wiedzą jaki ale przypomne. Miałem problem z gazem ale zrobiłem ale pojawił się nowy iskra jest bardzo słaba i niewiem czy przez to jawa niechce mi odpalić czy wymiana iskrownika pomorze??????Jak by co to świece prubowałem oczywiście inne włożyć. Proszę o szybko odpowieć albo inaczej proszę o jakąkolwiek odpowiedz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kaziu666 dnia Wto 19:39, 01 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 19:49, 01 Cze 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
po co odrazu iskrownik wymieniać ustaw zapłon powinno pomóc |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:07, 01 Cze 2010 |
|
|
kaziu666 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2010 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:35, 01 Cze 2010 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:43, 01 Cze 2010 |
|
|
kaziu666 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2010 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fajne fajne
ale tak nic niema o regulowaniu zapłonu jak byś niezauwarzył. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 20:50, 01 Cze 2010 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
http://www.jawencja.fora.pl/tutoriale,30/ustawienie-zaplonu,1560.html
A jeśli nie wiesz o co biega robisz tak:
Odkręcasz dekielek gdzie jest iskrownik, wykręcasz swiecę ładujesz tam śrubokręt i pownien elegancko wejść, w iskrowniku w środkowej takie śrubie co kręci całym tym osprzętem kręcisz tak by wypchało ci max śrubokręt, jak już wypchnię to git. Bierzesz szczelinomierz, czasem żyletkę jak nie masz go bierzesz 0.05 mm i pakujesz go między platynki, czyli przerywacz takie 2 młoteczki jak kręcisz tą śrubką to one się otwierają i zamykają , kręcisz tą samą co tłok wysuwałeś. wsadzasz tam szczelinomierz jak jest jakaś przerwa a jak nie ma to wykręcasz tą śrubkę u góry co jest obok tych ząbków, i nią regulujesz tak by szczelinomierz tam ciasno siedział i jak już masz to go dokręcasz, i składasz próbuj! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 22:29, 01 Cze 2010 |
|
|
kaziu666 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2010 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wielkie dzięki morze pomorze jak tak toci wisze piwko haha |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:32, 01 Cze 2010 |
|
|
postal |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 25 Wrz 2007 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: gliwice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
joker tak to dobrze zapłonu nie ustawisz,przedewszystkim trzeba glowice zdjac bo takie ustawianie na srubokret to jest takie na oko,no to sciagnij glowice krec tlokiem az platyny sie zaczna otwierac i mierzysz ile masz tlok do gmp,i tak regulujesz iskrownikiem zeby bylo 1,8 mm,potem ust przerwe na platynach i wsio,ja tak robie i mi jawa od strzala pali |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:56, 01 Cze 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaziu, może to nie kałuża
Popraw się bo dostaniesz warna za ortografię |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rutkowski dnia Wto 22:57, 01 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:08, 02 Cze 2010 |
|
|
kaziu666 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2010 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wielkie dzienki,ale dzisiaj omało szlakmnie nietrafił przez tą jawe zrezygnowałem z naprawą.Bo to już jest zabytek a nie motor a zabytki powinny byćw muzeum. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:13, 02 Cze 2010 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kolego rób ją ! Nie denerwuj się też tak miałem Próbuj |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:44, 02 Cze 2010 |
|
|
kaziu666 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2010 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale ja już niewiem czemu ona nieodpala i niejeździ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:38, 02 Cze 2010 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No bo jest zepsuta ;/ Ustaw zapłon, przecież tam wszysko szczegułowo pisze. sprawdź czy jest odpowiednia przerwa na platynkach, sprawć czy dochodzi paliwo. Nie wiem, prubuj puki nie odpali xD
albo ją popchaj do puki nie odpali xD |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zloty1996 dnia Śro 19:41, 02 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:12, 02 Cze 2010 |
|
|
kaziu666 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 20 Maj 2010 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ale wszystko jest git i niedziała |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:33, 02 Cze 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
widocznie nie jest git bo by Jawa chodziła |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|