Wysłany: Śro 22:19, 24 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |

|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
tak. to jest krzywka (patrząć z boku to takie kółka wybulone w jednym miejscu ). Jest na wale i jak odkręcasz śubę to wał się kręci, dlatego trzeba przytrzymać za magneto przy odkręcaniu, albo za coś innego . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Śro 22:22, 24 Maj 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nom czyli zlapie za ta krzywke francuzem i sproboje
tylko chyba musze dekiel wpierw odkrecic a z tym bedzie problem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:25, 24 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |

|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A po co chcesz ściągać krzywkę ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:29, 24 Maj 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja chce sciagnac iskronik caly zeby doglądnąć wszystkiego i przeczyscik i wymienic cewke zaplonowa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:36, 24 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |

|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
W tym celu nie musisz ściągać krzywki  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:43, 24 Maj 2006 |
|
|
tooomek |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 05 Maj 2006 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Rabka |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
i prawidlowo musisz jakos zablokowac to kolo magnetyczne ale postaraj sie go nie uszkodzic chyba dobrze godom? :P
jak to nie musi sciagac? chyba sie tam odkrecalo krzywke, zeby sciagnac iskrownik z kola magn.? moge nie pamietac. jesli sie pomylilem to przepraszam  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tooomek dnia Śro 22:50, 24 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:50, 24 Maj 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
niech ktoś(albo sam jedną ręką tak jak ja)przytrzymaj magneto i drugą wkrencaj śrube aż zejdzie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:53, 24 Maj 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
noto rozumiem ale najpierw (jak zle mowie to powiedzcie) trzeba odkrecic srubke na krzywce, sciagnac krzywke i dluga srube wpakowac zeby wyphala magneto, czy tak? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:56, 24 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |

|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ale po co ściagać magneto? Tylko prądnicę (iskrownik) sobie ściągnij i tyle  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:59, 24 Maj 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
noto magneto nazywamy cos wiecej? bo ja zrozumialem i tak myslalem ze to wlasniej iskrownik to cale kolko z cewkami dookola
a ty Koziol w innym poscie wlasnie pisales co zacytowalem to iskrownik inaczej sie sciaga? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:00, 24 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |

|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ale kółko (magneto, koło magnesowe)) jest osobno. A cewki z podstawką, kondensatorem i przerywaczem osobno. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:01, 24 Maj 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
aha czyli kolo magnesowe jest bardziej z tylu czyli za iskrownikiem?
noto jak sciagac iskrownik jak chce wymienic cewke zaplonowa?
(a wogle jesli przy tym nie ma duzo wiecej roboty to moze cale magneto by sciagnac bo chyba nigdy nie bylo to robione jak wiele innych rzeczy w mojej jawce xD) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:06, 24 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |

|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Na tym schemacie wszystko widać. iskrownik ściagasz odkręcając śrubę 15 i jeszcze jedną taką samą naprzeci tej. A magneto tak jak ci pisałem wcześniej. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:10, 24 Maj 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
e to chyba nie problem sam iskrownik zdjac ale naprzeciw niej nie widze zadnej sruby, a ta 15 to juz sie zainteresowalem wczesniejw mojej jawce bo ja widzialem ale jak ja poluzowalem to nic sie nie dzialo ;/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:15, 24 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |

|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Może nie naprzeciw, ale analogicznie do niej jest jeszcze jedna trzymająca iskrownik. Potem podwadzamy iskrownik dłuższym srubokrętem podpierając o magneto i gotowe. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|