 | Iskrownik -??? |  |
Wysłany: Wto 22:18, 23 Maj 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
mam problem, w mojej jawce ciagle nie ma iskry
dalem nowy kondensator, cewke but. moze tesz dam nowa ale niewiem czy to cos da , a kable sa w porzonsiu--- wiec moze pogrzebac w iskrowniku calym?? tylko ze nie ma do niego wcale dostepu wiec moze go wyjac?? tylko niewiem jak to zrobic- prosze o wasza pomoc
a jescze jedno: kapnolem sie wreszcie ze tam sa 2 cewki swietlne- i 1 zaplonowa, wiec jesli te swietlne sa zdupczone to ma byc iskra?
bo w razie czego moznaby wymienic tylko ta zaplonowa :] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Wto 22:24, 23 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |

|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Bez cewek świetlnych można jeździć A co do tego, ze nie ma iskry, to posprawdzaj kable, czy gdzieś się nie stykają z masą i i czy wszystkie kable są dobrze podbięte w iskrowniku (te gumowe podkładki itp.) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:34, 23 Maj 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zobacz na kable czy gdzieś nie są ściśnięte obudową,wymień cewke zapłonową,sprawdz fajke(czy jak wsadzisz palec i kopniesz to kopnie cie prąd) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 7:39, 24 Maj 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nom cewka to chyba u Ciebie jest problemem , no albo kabelki jakoś żle lub jakiś może wogóle nie podłączony. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:16, 24 Maj 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
juz sprawdzalewm palcem w fajce;p ale nic wogole nie czuc.
wiec moze jednak predzej wymienie cewke zaplonowa niz butelkowa tylko u mnie tylko ta mala blaszke na deklu moge odkrecic a stamtad jest troche malo miejsca i nie widac duzo...noto niewiem jak to wymienic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:47, 24 Maj 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |

|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a czemu''tylko''?? toż wykręcasz tamte 3 śruby i wyjmujesz ten dekielek z tamtąd    |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:09, 24 Maj 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ale ja chce wyciagnac cewke zaplonowa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:15, 24 Maj 2006 |
|
|
|
no to odkrecasz cala obudowe iskrownika, nie tylko ta klapke |
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:27, 24 Maj 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a ja z tej strony te duze sruby mam chyab zadzerwiale...a wogle jak to sciagne to czego moge sie spodziewac?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:44, 24 Maj 2006 |
|
|
|
tego że ci zejdzie dekiel a tak na serio to niczego, nic nie nie odbije, nie wyleci, nie zepsuje. bedziesz mial tylko całkowity dostęp do magneta. |
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:37, 24 Maj 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zdejmij iskrownik wyczyść ustaw zapłon,przerwe na świecy,koniecznie wymień cewke zapłonową---butelkowej nie wymieniaj bo to BARDZO mało prawdopodobne że padła-----wymiana świecy na nową po tych zabiegach też by nie zaszkodziła--------------------miałem tak że kabel nie był do końca pęknięty a miał przebicie-więc wymień wszystkie kable w zapłonie jeśli masz na to ochote |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:51, 24 Maj 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Lub za duża lub za mała przerwa na przerywaczu.
Lub do wymiany przerywacz, jak nie da nic zmiana przerwy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 18:18, 24 Maj 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja myslalem ze tam moge cos zepsuc bo z tej strony jest sprzeglo noi niewiem jak to tam wyglada;p a te kable w zaplonie to chyba caly kabel az do stacyjki, tak?
i jescze jak ma sprawidzic te kable co siedza w ramie , bo niewiem czy potem wephne je tam spowrotem i zeby wyszly z drugiej strony np. te od swiatla tylnego??
Cytat: | wykrecasz śrubę trzymającą krzywkę, zdejmujesz krzywkę i wkręcasz w ten gwint śrubę, z grzybkiem na klucz 13. i trzymając koło magnesowe wkrecasz tą śrube.
| tak pisał Kozioł w innym poscie ale ja niewiem jak zdjac krzywke ;p i nawet niebardzo wiem coto jest i gdzie..powiedzcie prosze
tzn juz chyba wiem ale mam za nia zlapac jakims francuzem i odkrecic srubokretem srubke? czy zle mowie? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 19:15, 24 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |

|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Po prostu odkręć śrubkę kluczem 8mm kręcąc w w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara (łopatologicznie tłumaczę) i podważ krzywkę cienkim, płaskim śrubokrętem (tam znajdziesez miejsce, gdzie można podwożyć). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:11, 24 Maj 2006 |
|
|
-Witu- |
Gaduła |

|
|
Dołączył: 29 Kwi 2006 |
Posty: 303 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Lubaczów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
...ja chyba mysle o innej czesci niz krzywka , bo ja myslalem ze to tam przy srubie ktora sie kreci przy poruszaniu tloka, a jak ja krece w przeciwnym ruchu do wskazowek zegara to tlok w tyl tylko sie porusza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|