| Ja mu w gas a on zgas ... | |
Wysłany: Wto 16:33, 30 Sie 2011 |
|
|
doman30 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2011 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam! Wczoraj jeszcze normalnie śmigałem Jawką, ale były problemy tzn jak np jechałem na dwójce 35 (a maksymalnie na 2 jedzie 45) to z tych 35 na 45 było ciężko sie wkręcić, tak jakby coś blokowało, to samo na trójce ale że jeździłem po osiedlu to nie szarżowałem zbytnio. Zostawiłem to. Dzisiaj przychodze do garażu, wyciągam motorek, odpala jak zwykle od kopa no i ok. Poszedłem po kask, silnik cały czas chodził, ja chce jechać, wrzucam 1 a tu muł i gaśnie. No to na pycha i to samo. Po prostu jak dodaję gazu to motorek gaśnie. Kombinowałem z gaźnikiem, zmienialem wszystkie uszczelki, nawet tą pod cylindrem. Kompresja nigdzie nie ucieka, czyściłem dysze, bawiłem sie iglicą i blaszką pływaka i nic ! Według mnie łapie lewe powietrze, bo jak przytkam te rurke od filtra powietrza tak że zostaje tyci tyci otworek to normalnie mogę gazować w miejscu nawet na biegu i nie gaśnie, a jak tylko oderwe palec to gaśnie momentalnie Powiedzcie co tu sie mogło stać bo nie mam pomysłu Simering pod zapłonem ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 16:56, 30 Sie 2011 |
|
|
evL |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 04 Lis 2010 |
Posty: 204 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak dla mnie to to wygląda na kondensator, daj inny i zobacz czy jezdzi |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez evL dnia Wto 16:58, 30 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:04, 30 Sie 2011 |
|
|
doman30 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2011 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wymieniłem na inny i nic Teraz jest na iglicy najbogatsza mieszanka, ale jak była uboższa to tak samo. poziom paliwa dobrze ustawiony, wszystko skręcone, zmienialem też świece i nic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:48, 30 Sie 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zapłon ci sie przestawił albo przerwa na platynkach |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 3:01, 31 Sie 2011 |
|
|
doman30 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2011 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:53, 31 Sie 2011 |
|
|
lukasz9 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 08 Lut 2011 |
Posty: 620 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Solec Wlkp Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
gaźnik wygotuj bo moze masz zasyfiony |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 13:45, 31 Sie 2011 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czyszczenie i regulacja gaźnika pomoże . Wymyj go najlepiej w benzynie ,ew ropie i przedmuchaj . Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:56, 01 Wrz 2011 |
|
|
doman30 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2011 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaźnik czyściutki i dobrze wyregulowany Nie wiem co mu jest Czy mogło pójść uszczelnienie pomiędzy połówkami ?? Uszczelniałem na silikon czerwony i po tym zrobiłem jakieś 400 km |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:14, 01 Wrz 2011 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Raczej nie powinno, ale jeśli ci sie chce mogł byś to sprawdzić |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:40, 04 Wrz 2011 |
|
|
tupamen |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 18 Sty 2010 |
Posty: 23 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Starogard Gdański Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spróbuj wyczyścić wkład w tłumiku maiłem tak samo wyczyściłem wkład i po problemie. Najlepiej wymyj go w benzynie i udrożnij wszystkie otwory pamiętając o wyczyszczeniu rury w środku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tupamen dnia Nie 14:41, 04 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 22:51, 17 Wrz 2011 |
|
|
doman30 |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 12 Lut 2011 |
Posty: 49 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Słuchajcie wracam z tym samym problemem Otóż pomyślałem że silnik jest po prostu zajechany i tak w sumie było, bo zużyty wał, łożyska więc wymienilem - złożony na silikon i uszczelke. Wszystko zrobiłem idealnie, gaźnik uszczelniony a wczesniej wymoczony w benzynie - nie ma zadnego syfu. Odpaliłem Ogarka z pycha, w sumie troche pochodził i nawet wkręcał sie na te max obroty ale po paru minutach znowu ten sam problem. Odczekałem troche czasu i to samo Nie wiem już co mu jest Możliwe że to ta mala cewka w zapłonie / ta co zasila cewke butelkową ?? lub przerywacz ?? bo tylko to mi na myśl przychodzi, bo reszta wszystko ok
I jeszcze gaźnik inny wstawiłem ale to jeszcze przed rozbiórką silnika i nic Chyba tylko zapłon został no ale wszystko wygląda dobrze Jak sprawdzić cewke ? Miernikiem pokazuje że przejście jest ale może być tak że na wysokich ona słabnie i traci iskre ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|