| Jak przeczyścić???? | |
Wysłany: Sob 21:23, 09 Wrz 2006 |
|
|
thander |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam mam kolejny problem jak mam ustawić gażnik jak go przeczyścić i jak sprawdzić kompresje w motorku. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 22:30, 09 Wrz 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaźnik rozkręcasz na części pierwsze (tzn. wszysko co się da), przemywasz benzyną ekstrakcyjną i przedmuchujesz najlepiej kompresorem wszyskie kanaliki i dysze. Gaźnik regulujesz iglicą i blaszką w komorze pływakowej.
Kompresję mierzysz na rozgrzanym silniku specjalnym manometrem, który wkładasz zamiast świecy, na przepustnicy otwartej na fula.Ciśnienie powinno wynosić ok. 0,8 Mpa (i nie mniej niż 80 % tego). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 22:32, 09 Wrz 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
gniewny napisał: | Gaźnik rozkręcasz na części pierwsze (tzn. wszysko co się da), przemywasz benzyną ekstrakcyjną i motyla noga najlepiej kompresorem wszyskie kanaliki i dysze. Gaźnik regulujesz iglicą i blaszką w komorze pływakowej.
Kompresję mierzysz na rozgrzanym silniku specjalnym manometrem, który wkładasz zamiast świecy, na przepustnicy otwartej na fula.Ciśnienie powinno wynosić ok. 0,8 Mpa (i nie mniej niż 80 % tego). |
dokładnie,nic dodać nic ująć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 0:45, 10 Wrz 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
ogar2007 napisał: | gniewny napisał: | Gaźnik rozkręcasz na części pierwsze (tzn. wszysko co się da), przemywasz benzyną ekstrakcyjną i motyla noga najlepiej kompresorem wszyskie kanaliki i dysze. Gaźnik regulujesz iglicą i blaszką w komorze pływakowej.
Kompresję mierzysz na rozgrzanym silniku specjalnym manometrem, który wkładasz zamiast świecy, na przepustnicy otwartej na fula.Ciśnienie powinno wynosić ok. 0,8 Mpa (i nie mniej niż 80 % tego). |
dokładnie,nic dodać nic ująć |
DOKŁADNIE
Wszystko co chciałeś się dowiedzieć |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 9:09, 10 Wrz 2006 |
|
|
Bradypus |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 08 Maj 2006 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Nadolany (16km od Sanoka) |
|
|
|
|
|
|
|
|
wojtas91 napisał: | ogar2007 napisał: | gniewny napisał: | Gaźnik rozkręcasz na części pierwsze (tzn. wszysko co się da), przemywasz benzyną ekstrakcyjną i motyla noga najlepiej kompresorem wszyskie kanaliki i dysze. Gaźnik regulujesz iglicą i blaszką w komorze pływakowej.
Kompresję mierzysz na rozgrzanym silniku specjalnym manometrem, który wkładasz zamiast świecy, na przepustnicy otwartej na fula.Ciśnienie powinno wynosić ok. 0,8 Mpa (i nie mniej niż 80 % tego). |
dokładnie,nic dodać nic ująć |
DOKŁADNIE
Wszystko co chciałeś się dowiedzieć |
Mam pytanie czy wy we trzech musicie się tak powtarzać?? jesteście modami a zachowujecie sie dość dziwnie, ta ostatnia wypowiedz wojtasa nic przecież nowego nie wnosi podobnie jak wypowiedz ogara wyżej!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Nie 10:18, 10 Wrz 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale zgadzamy się z innymi i uświadamy, że jesteśmy tego samego zdania |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:33, 10 Wrz 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
dokładnie
przecież często jest tak że ktoś zaraz napisze że chce żeby ktoś inny się wypowiedział na dany temat co uważa. wiec takie potwierdzenie nei jest złe!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:35, 10 Wrz 2006 |
|
|
thander |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam mam pytanko jak to reguluję iglicą i blaszką w komorze pływakowej? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:40, 10 Wrz 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
na iglicy masz 4 rowki i musisz po kolei sprawdzic na ktorym rowku jest najlepsza mieszanka paliwowo-powietrzna, a odginanie blaszki tez do tego służy im bardziej odegniesz blaszkę w dół tym mniej paliwa. Jeżeli okapca ci swiece na czarno, to musisz iglice przesunac o jeden rowek bliżej nie zaostrzonego końca iglicy, bo wtedy iglica wchodzi głębiej do gaźnika i ogranicza ilosc dostarczanego powietrza. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:42, 10 Wrz 2006 |
|
|
thander |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam jeszcze jedno pytanie gdzie mogę dostać taki manometr aby sprawdzić kompresję w silniku thx. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 10:45, 10 Wrz 2006 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
sprawdz na [link widoczny dla zalogowanych] sprawdz na allegro i poszukaj w sklepach motoryzacyjnych!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:55, 10 Wrz 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
W sklepie motoryzacyjnym powinno to być. Albo na stacji benzynowej. Tam gdzie wszystko związane z MOTORYZACJĄ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:55, 10 Wrz 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Manometr mają w warsztatach samochodowych i na pewno za kilka złotych by Ci zmierzyli komprechę |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:47, 10 Wrz 2006 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
albo jak ładnie wybłagasz to nawet za darmo
albo praktycznie za grosze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|