| Jak się nagrzeje to bardzo słabo pali | |
Wysłany: Czw 23:19, 29 Paź 2009 |
|
|
Koniu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Otóż mam taki problem w o200 ze gdy silinik się nagrzeje to pali dopiero za jakimś 10kopem. Jak jest zimny, lub lekko rozgrzany to łapie za 1-2. Świeca jest taka bardzo ciemna brązowa. Jak dam mu mniej paliwa to wtedy gdy się nagrzeje silnik zaczyna przerywać. Czekam na rady co z tym fantem zrobić. Zapłon jest dobrze ustawiony.
Pozdro |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Koniu dnia Pią 21:21, 30 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 23:35, 29 Paź 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jawka ma to do siebie że po nagrzaniu już nie odpala odrazu tylko trzeba pokopać a nie masz czasami muła jak po trasie zredukujesz bieg i dodasz gazu i muł i zaraz się wkręci ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 8:04, 30 Paź 2009 |
|
|
Szymon93 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 621 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Żory Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
NO cross dobrze mówi. Możesz też jeszcze trochę się pobawić z zapłonem żeby zmniejszyć ilość kopnięć Mi odpala tak na gorącym tak za 5-6 razem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:15, 30 Paź 2009 |
|
|
zloty1996 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 27 Cze 2009 |
Posty: 990 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Genialny sposób na odpalanie ciepłego motora-5m przed zatrzymaniem się zamknijcie kranik. Po zatrzymaniu się wbij na luz i pogazuj trochę, i zostaw na wolnych obrotach. Jak po chwili zacznie się wkręcać na wyższe obroty to zgaście silnik. Nie czekamy aż zgaśnie z powodu braku paliwa tylko jak ZACZYNA mu brakować to gasimy
Po takim czymś otwieramy kranik i kopiemy za 1 kopem odpali
Pierwszy raz jak to zrobiłem byłem bardzo mile zaskoczony! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| Re: Jak się nagrzeje to bardzo słabo pali | |
Wysłany: Pią 9:46, 30 Paź 2009 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Koniu napisał: | Witam. Otóż mam taki problem w o200 ze gdy ślinik się nagrzeje to pali dopiero za jakimś 10kopem. Jak jest zimny, lub lekko rozgrzany to łapie za 1-2. Świeca jest taka bardzo ciemna brązowa. Jak dam mu mniej paliwa to wtedy gdy się nagrzeje silnik zaczyna przerywać. Czekam na rady co z tym fantem zrobić. Zapłon jest dobrze ustawiony.
Pozdro |
Spróbuj dać mu jeszcze raz mniej mieszanki i zmień świece na jakąś nisko-ciepłotową (odpowiednik F75).
zloty1996 napisał: | Jak po chwili zacznie się wkręcać na wyższe obroty to zgaście silnik. Nie czekamy aż zgaśnie z powodu braku paliwa tylko jak ZACZYNA mu brakować to gasimy |
Masz źle wyregulowany gaźnik,silnik musi zgasnąć przy braku paliwa swobodnie jak by się stacyjkę przekręciło. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 21:20, 30 Paź 2009 |
|
|
Koniu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
cross napisał: | a nie masz czasami muła jak po trasie zredukujesz bieg i dodasz gazu i muł i zaraz się wkręci ? |
Mam takiego muła że obojętnie jak i nie ważne kiedy, jak jadę sobie np. na 1/2 gazu, w ogóle puszczę gaz (jadę na wolnych obrotach aby zwolnić) i jak dodam gazu to jest taka zamuła i natychmiast łapie obroty (nie ważne czy dam mu gazu po 2s czy 15s jazdy na wolnych obr) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:07, 31 Paź 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bo silnik jawencji jest silnikiem wysokoobrotowym.
Wracając do problemu odpalania to miałem też ten problem, po kilku godzinach regulacji gaźnika choroba ustąpiła. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:56, 31 Paź 2009 |
|
|
Koniu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 02 Sty 2009 |
Posty: 11 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zacząłem stosować metodę z kranikiem - działa
Temat można zamknąć.
Pozdro
No to zamykam / Rutkowski |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|