Odkręcasz nakrętkę przy kopniaku, wypbijasz młotkiem klin i powoli uważając żeby nie wyszedł cały tryb zdejmujesz kopniak. Najlpeiej go tak kręcić w prawo, potem w lewo i tak żeby wyszedł
kopnik z wałka kopnika?? bardzo proste choć czasami kopniku się może zapiec więc tak odkręcasz śrubę na kopnik wywalasz klin i ciągniesz kopnik aż do wyciągnięcia a jak się nie da to można sobie dopomóc młotkiem lub bardziej bezpiecznie ściągaczem ja bym szczerze wybrał to drugie bo ja też kopnik ściągam ściągaczem
a jeżeli ci chodziło o wyciągniecie całego wałka kopnika wraz z sprężyną to musisz rozpołowić silnik.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1