| Jak zdjąć tylny wahacz? | |
Wysłany: Nie 20:57, 08 Kwi 2007 |
|
|
flbmaster |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piastów (warszawa) |
|
|
|
|
|
|
|
|
rozmontowałem cąłą jawe ale nie mam pojęcia jak zdjąć wahacz... czy trzeba wybić ten pręt w środku? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:30, 08 Kwi 2007 |
|
|
suamerk |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Cze 2006 |
Posty: 1395 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: WARSZAWA |
|
|
|
|
|
|
|
|
nie ruszaj wachacza!!!!!!!!! nie ma po co a potem nie złożysz jawki!!!!!!!! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 21:57, 08 Kwi 2007 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
da sie zdjac, zaden problem. Tylne lagi są zawieszone na tym precie, a raczej an dwóch pretach i ruszajac nimi góra-dół sie to ściagnie |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 1:02, 09 Kwi 2007 |
|
|
ogar2007 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 3202 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Sejny(30 km od Suwałk) |
|
|
|
|
|
|
|
|
słucahj wachacza w jawce nie rozbierałem ale w ogarze tak więc napisze jak jest w ogarze
odkręcasz wszsytko an luz(żeby wachacz chodził jak chce,bez amorów,koła i reszty
potem kontrujesz tą gługa szpilke co idzie przez cały wachacz i wykręcasz aż do końca,pamiętaj aby z jednej strony odkręcić tą nakrętke
i to na tyle
nie jest to trudne ale wykręcaj a nie wybijaj na hama |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 15:18, 10 Kwi 2007 |
|
|
Kris_Kros |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 07 Mar 2007 |
Posty: 160 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Północna Wielkopolska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylny wahacz w Jawce polaga na tulejach metalowo-gumowych (jak się przyglądniesz swojej ramie - sam to potwierdzisz. Jeśli to wybijesz (moze Ci się uda) możesz szukac nowych tulejek i gum - jak znajdziesz daj znać - sam jestem ciekawy.
Zasadnicze pytanie - dlaczego chcesz to rozmontować ???
pozrawiam
Kri_Kro |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:00, 10 Kwi 2007 |
|
|
michał50 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 06 Sie 2006 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Siemka ja bym radził nie rozmontowywać tylnego wahacza ponieważ nie ma do tego tych tulejek trzeba je samemu zrobić i przyda sie do tego prasa lub imadło. Ja u siebie też rozebrałem i musiałem robić je z gumowego węża bo nie mogłem ich dostać ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:17, 10 Kwi 2007 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
al nie tzreba z gumy tego wyciagac !! mozna sciagnac cala tulejke z guma ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:55, 10 Kwi 2007 |
|
|
flbmaster |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piastów (warszawa) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chciałem to rozmontowywać bo moja jawka jest zabytkiem który nie jeździł od ostatnich 16 lat. dlatego jak juz sie za nią wziąłem to robie totalnie wszystko na cacy. Chce ją pomalować, zabezpieczyć rame i wszystkie elementy. Chciałem zdjąć wachacz pod lakier, ale skoro jest z tym taki problem to poradze sobie bez zdejmowania wachacza. Dzieki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 23:49, 10 Kwi 2007 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale to naprawde nie jest taki problem, to schodzi ladnie cale, jak drzwi z zawiasu. Wiem, bo sciagalem to ostatnio u siebie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 2:37, 11 Kwi 2007 |
|
|
flbmaster |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piastów (warszawa) |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale rozumiem że trzeba tą metalową poprzeczke co jest przed mocowaniem odkręcić tak? jak tak to zonk bo u mnie jest zaspawana |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:06, 11 Kwi 2007 |
|
|
michał50 |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 06 Sie 2006 |
Posty: 91 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kozioł masz racje że nie trzeba tej gumy wyciągać ale u mnie nie dało sie wybić ośki bo sie zapiekła bo jawka stała 15 lat w garażu i sie zapiekło i mi tyl nie amortyzował więc musiałem zepsuć gumy żeby do tego sie dostać więc u mnie nie było innego wyboru.
Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 21:11, 11 Kwi 2007 |
|
|
orient |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 07 Paź 2006 |
Posty: 98 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
|
|
|
|
ja piaskowalem moja jawke bez rozbierania tego tylnego wahacza, potem polakierowalem podkladem bez rozbierania i jest ok. guma bedzie w kolorze lakieru jesli sie nie wytrze. problem moze byc, jesli bedziesz chcial malowac proszkowo. ja tez poczatkowo to planowalem, ale zrezygnowalem w koncu. oczywiscie nie bedziesz mogl tych gum wsadzic do pieca. generalnie zgadzam sie z sumarkiem - jesli nie traktujesz tego ambicjonalnie, to nie zdejmuj wcale tego wahacza. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 1:30, 12 Kwi 2007 |
|
|
flbmaster |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2007 |
Posty: 50 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piastów (warszawa) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Akurat jesli chodzi o rame i wachacz to chodzi mi tylko o zabezpieczenie przed korozją wiec myśle że dam rade bez zdejmowania a gumy da się równo okleic. dzieki za wszystkie odpowiedzi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 23:34, 12 Kwi 2007 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
hmm troszke sie zamotałem. Ja to moglem sciagnac tak jak pisałem, bo przecinałem tą poprzeczke, która jest zaraz za wachaczem, i faktycznie, zeby tak sicagnc to trzeba by ja przeciac. Mysle ze temat mozna zamknac |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 19:40, 03 Sie 2007 |
|
|
alan666888 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 19 Lip 2006 |
Posty: 17 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja teraz robie generalny remont jawki. Rozmontowałem tylny wachacz bo był zapieczony. Zamiasł gumowych elementów będe miał zobione z teflonu a cała reszta czyli swprzeń i tuleje będa dorabiane bo stare były zapieczone i misiałem je przeciąć. Jak ukończe remont to sie pochwale nowym zawieszeniem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|