 | Jak zimny ciężko zapala i zaraz gaśnie |  |
Wysłany: Sob 18:54, 15 Wrz 2007 |
|
|
Domaniak |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 24 Lip 2006 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam..
Mam taki problem. Od niedawnego czasu gdy przyszły te juz zimne dni po 10 troche wiecej stopni zauważyłem ze mójemu motorkowi coś dolega. Gdy zimny jest motorek odpala szybko ale pojawia sie odrazu na samym początku problem. Naciskam gaz a on zgasł. Nawet jak nie naciskam gazu to on gaśnie.. Zawsze przelewam go aby lepiej odpalić. Jak już kilka razy pozapalam motor jakoś udaje mu sie wskoczyć na wyższe obroty i trzymam na nich az silniczek troche sie nagdrzeje. Wtedy jest wszystko ok. Nie ma problem wskoczyć na wyższe i niższe obroty. A jak zimny to jest tak jak wyżej opisałem. Co mu dolega..?? czekam na odpowiedz. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Sob 19:39, 15 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Pewnie ustawiony zbyt niski poziom paliwa. Podgięcie blaszki w komorze pływakowej powinno pomóc. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:07, 15 Wrz 2007 |
|
|
necroorcen |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zobacz czy masz iglicę na 2 rowku, ja miałem na 1 i silnik mimo regulacji pływaka zimny na 10 kopów zapalił, teraz spokojnie na 1-2 kopy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:48, 15 Wrz 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To napewno od zbyt niskiego poziomu paliwa gdyrz wiadomo że rozgrzany silnik potrzebuje mniej paliwa niż zimny i dlatego przy rozgrzanym jest wszystko ok.a przy zimnym gaśnie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 9:29, 16 Wrz 2007 |
|
|
Domaniak |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 24 Lip 2006 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Acah chciałem dodać też gdy jest ciepły silnik i chce zrobic kułeczko chce wbić go na wyższe obroty to go troche zdusi i zaraz wchodzi na swoje obroty. Czym to jest spowodowane. Niskim poziomem poieranego paliwa.. Chce dodać ze mój moto na 100 km żre coś kolo 3,1 l. benzyny. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:28, 16 Wrz 2007 |
|
|
necroorcen |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 10 Paź 2006 |
Posty: 163 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak jakby się rozbiegał chwilę, też tak miałem jak był przytkany filtr powietrza albo była zbyt uboga mieszanka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:12, 16 Wrz 2007 |
|
|
Domaniak |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 24 Lip 2006 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Czyli jak bym zmienił filtr i zwiększył dawke to było by ok..?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:17, 16 Wrz 2007 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nikt nie powie, że na 100 %...
Koszt filtra nie jest wysoki, a przestawienie blaszki też dużo czasu nie zajmuje. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:28, 16 Wrz 2007 |
|
|
mateusz001 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 02 Sie 2007 |
Posty: 213 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Puławy |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a moze ci sie zalwa gdy przelewasz? i stad te problemy z odpaleniem. Sprobuj go nie przelewac albo przelac go malo |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:46, 19 Wrz 2007 |
|
|
Domaniak |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 24 Lip 2006 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Mam jeszcze jedno pytanie.. Moglibyście mi wyjaśnić graficznie na którym rówku an iglicy dostaje wiecej paliwa a gdzie mniej. I czy po odgięciu blaszki w gazniku to bedzie wiecej paliwa żreć.. Czekam na odpowied.z. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 20:01, 19 Wrz 2007 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Po pierwsze: czym zapinka wyżej na iglicy tym dostaje mniej paliwka czyli jak dasz na 1 rowek od góry iglicy to będziesz miał ubogą mieszankę a jak dasz zapinkę niżej na to będzie bogatrza. A co do blaszki to zalerzy w którą stonę odegniesz jeśli do dołu to mieszanka będzie uboższa bo szybciej zaworek odetnie dopływ paliwka i analogicznie gdy odegniesz do góry to będzie bogatrza.Myślę że nie trzeba nic graficznie przedstawiać bo wiadomo o co biega.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:08, 20 Wrz 2007 |
|
|
Domaniak |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 24 Lip 2006 |
Posty: 16 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Suwałki |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 15:52, 20 Wrz 2007 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie rozumiesz czegoś? To powiedz czego, to na pewno pomożemy.  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|