| Jakis Zaplon cos tam elo | |
Wysłany: Pią 20:08, 24 Kwi 2009 |
|
|
bobsonelo |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2009 |
Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
witam witam !
Mam taki problem:
dzisiaj rozbieralem glowice i cylinder i ustawilem odrazu tak PRO zaplon
ustawiam 0.4 mm i GMP pozniej do tylu przesuwam do 0.05 mm i wtedy patrze a wyprzedzenie ponad 3mm!!! :O ZONK mysle zmieniam ustawilem na ~2mm ( mam oddlawiony narazie kruciec [rozwiercony] oraz tlumik) wiec ustawilem na 2mm dobra git skladam wszystko iii
spoko rowniej chodzi ale za to nie ma takiego buta tzn ma buta ale ciupinke mniejeszego niz wczesniej i na 3 to prawie wogole nie przyspiesza troszke duzo mniejszy ma V MAX.
Od razu sie zapytam bo te 2 mm mierzylemod krawedzi cylindra do boku tloka (nie do tego wypuklego bo w najbardziej wypuklym miejscu to ciezko by zmierzyc.
a jak mialem na gm to akurat rowno sie zlewal OKRĄG tloka z koncowka cylindra. czyli mierzylem po sciance cylindra ustawilem 2 mm i na mloteczku wtedy byla przerwa 0.05 mm i jak pisalem mniejszy v max
i troszke mniej mocy ale za to rowniej chodzi i nawet na najnizszych obrotach ladnie rowno chodzi
2 sprawa to cos takiego chodzi mi na luzie i jak dam gazu 1 mm to prawie gasnie jak sie patrzylem na przepustnice to ona sie rusza z 1 mm wtedy i ona gasnie juz nie wiem czemu tak jest ale jak dalej daje to znow chodzi ladnie i jedzie na wyzsze obroty ladnietylko wlasnie jest ten moment malutki ze moze zgasnac mi sie wydaje ze moze ja wlasnie w tym momencie zalewa przez 1 sec ale nie wiem prosze o pomoc ^^ |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bobsonelo dnia Sob 10:11, 25 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 20:36, 24 Kwi 2009 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zapłon to rzecz eksperymentalna, 2 mm to nie jakaś wyrocznia, każdy silnik jest inny i przy innym ustawieniu wykazuje moc maksymalną. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:00, 24 Kwi 2009 |
|
|
bobsonelo |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 03 Kwi 2009 |
Posty: 29 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
;ooo dziwne pierwsze slysze no ale przecierz w ibnstrukcji ustawienia zaplonu jest od 1.8 -2.0 mm to co inny silnik moze miec i 3mm i 5 mm ??
a moze to cos z mieszanka?? moze ktos jeszcze sie wypowie :PP dzieki z gory ^^ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:13, 24 Kwi 2009 |
|
|
mlody1432 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 22 Wrz 2008 |
Posty: 1032 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Gierczyce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zgodzę się z kolegą Piórko ja np. mam ustawiony zapłon 3mm przed GMP. Każdy silnik jest inny więc wymaga innych ustawień. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 8:04, 25 Kwi 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja w swojim silniku miałem zapłon na max. przyspieszony ,a przerwa około 0,5mm a inaczej nie chciała chodzić. Więc wiesz że każdy silnik jawki chodzi inaczej musisz próbować. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|