| JAWA 50 :( | |
Wysłany: Wto 20:02, 16 Maj 2006 |
|
|
Sebaaa |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 16 Maj 2006 |
Posty: 24 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wita mwszystkich... !!
Natomiast teraz mam inny problem... ;( ten motor mnie dobija juz... Silnik zimny rano wyciagam z garazu elgancko od kopa niczym nowka nie smigana... ale jak silnik sie nagrzeje czyli po 10 min jazdy zaczyna jakby sie dusic i tak skacze w przod tył jakby sie cos przerywalo i po chwili zgasnie i nie odapala juz od koap a na popych idzie ael jak daje gaz do dechy to tez gasnie tak jakby dławil sie... co moze byc przyczna:> moze to byc przerwyacz ?? albo cos innego Pomozcie... !! dzieki z gory |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Wto 20:21, 16 Maj 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może być przerywacz! Nagrzana gubi iskrę..
Wymień swiece..
Zobacz czy paliwo dochodzi i daj znać dopiero |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:58, 16 Maj 2006 |
|
|
szczuku |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 27 Mar 2006 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bydgoszcz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Moze tez byc kondensator, ale wymien swiece. Mam ten sam problem, ze jak jest rozgrzana to ciezej pali i wogole inaczej chodzi. Musze wymienic kondenasator i wogole pogrzebac przy zaplonie bo slaba iskre mam wiecie moze dlaczego ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:08, 17 Maj 2006 |
|
|
Marek16ol |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 14 Maj 2006 |
Posty: 12 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Olsztyn |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ustaw dobrze przerywacz(0,4-0,5).Wymień świece bo może mieć inną ciepłote.Najlepiej kup japonską NGK |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 11:10, 17 Maj 2006 |
|
|
welzi |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 19 Kwi 2006 |
Posty: 520 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Janowiec |
|
|
|
|
|
|
|
|
dolej też troche więcej oleju żeby sie nie przegrzewał |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:47, 17 Maj 2006 |
|
|
gniewny |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2006 |
Posty: 2718 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Unin na Wyspie Wolin |
|
|
|
|
|
|
|
|
Moim zdaniem to za bogata mieszanka Zobacz czy w pływaku nie ma wachy, w którym rowku jest ustawiona iglica oraz blaszkę pływaka (zamyka zaworek w komorze pływakowej). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 22:21, 18 Maj 2006 |
|
|
Bigos1988 |
>Pirat drogowy Bigi< |
|
|
Dołączył: 16 Mar 2006 |
Posty: 803 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Zabłudów kolo Białegostoku |
|
|
|
|
|
|
|
|
u mnie tez cieply jakos sl;abo pali z kopki niewiem co mu jest |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:19, 19 Maj 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
U mnie także jak ciepły, to cięzko zapalić! Z 4 razy musze kopnąc i to z połową gazu |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:57, 19 Maj 2006 |
|
|
szczuku |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 27 Mar 2006 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bydgoszcz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mam identyczny problem. Jak ciepla to pali za 2-3 kopnieciem i tez z polowa gazu.````` |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 14:40, 19 Maj 2006 |
|
|
Kozioł |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lut 2006 |
Posty: 911 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Świlcza k/Rzeszowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pewnie macie za bogate mieszanki. Mi pali jak jest ciepła i jak jest zimna z połowy kopniecia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:37, 19 Maj 2006 |
|
|
szczuku |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 27 Mar 2006 |
Posty: 146 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Bydgoszcz |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale ja juz sie nagrzebalem tyle ze szok. Probowalem z iglica we wszystkie polozenia, w komorze plywakowej blaszke wyginalem w ta i wewta i nic. Gaznik czyscilem chyba z 5 razy sprezarka bardzo wysokim cisnieniem. Nic nie pomaga, nie wiem co jest grane. Fakt, ze mam bardzo slaba iskre moze przez to. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:18, 19 Maj 2006 |
|
|
wojtas91 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 22 Lut 2006 |
Posty: 2086 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wschowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak samo ja - kombinowałem tak, że juz mam brak pomysłów :P
Teraz to musze zwiększyć dopływ paliwa, bo jak jade na 3 na pełnych obrotach to zaczyna się dusić, bo dostaje mało paliwa.. Podegne blaszke do góry i powiem
Ale z paleniem chyba bedzie gorzej jeszcze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 23:29, 19 Maj 2006 |
|
|
jasiok |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Kwi 2006 |
Posty: 88 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja też juz byłem na wykończeniu nerwowym ale pojawił sie kolega który miał jawke 5 lat, spróbujcie(ja nie żartuje ) jeśli wymieniliście linke z gazu na taka na której niema napisu "jawka gaz" to możecie odrazu wymieniać i bedzie git ja tak miałem przedtem kombinowałem blaszka w gaźniku itp. kolega mi wyregulował zapłon wymieniłem linke z gazu i patrze a ta linka oryginalna jest o 2cm! krutsza od tej nieoryginalnej założyłem i jest git a jak to nie poskutkuje to napewno przerywacz albo świeca. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 19:59, 21 Maj 2006 |
|
|
lukaszek56 |
Weteran Forum |
|
|
Dołączył: 12 Kwi 2006 |
Posty: 873 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Skąd: Białystok |
|
|
|
|
|
|
|
|
zgadzam się z jasiokiem, ale mi na orginalnej chodzi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|