| Jawa 50 mustang (sport) ZAMULA | |
Wysłany: Pią 22:29, 18 Maj 2012 |
|
|
Kamil20802 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 18 Maj 2012 |
Posty: 1 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam .
Mam problem ze swoją Jawą 50 Mustang .
Nie pali na kopa trzeba na popych i jest słaba strasznie zamula .
Silnik jest po remoncie . Wymienione zostały : wszystkie łożyska , pierścienie nowe (po szlifie).
Poprostu jak zapali na popych to bardzo słabo ciągnie na jedynce .
Jeżeli się rozpędzi i wbijam na 2 chodzi niezle ale gdy wbijam na trzy MULI .
;/
Z góry dziękuje za pomoc . |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 8:56, 19 Maj 2012 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko jak jest po szlifie to wypadło by to dotrzeć a później oczekiwać osiągów
Wyreguluj gaźnik i zapłon |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:04, 19 Maj 2012 |
|
|
GaZoWaNy |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 27 Kwi 2012 |
Posty: 87 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 4/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
zgadzam się musisz wyregulować gaźnik i zapłon |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:09, 19 Maj 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nawet jak na dotarciu powinien mięc moc i odpalać z kopa.
Jak jest na dotarciu silnik ma większą kompresje więć moc ma. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:38, 19 Maj 2012 |
|
|
v max96 |
Uzależniony od forum |
|
|
Dołączył: 24 Cze 2010 |
Posty: 617 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: wawa / cieszyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
a skąd większa kompresja ?? nowe pierścienie muszą się dotrzeć do powierzchni tulei aby zapewnić dobrą szczelność nie praw dasz ?? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 13:46, 19 Maj 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
z tą kompresją jest tak że do 100km (wartość bardzo przybliżona) może być nieznacznie niższa silnik jednak powinien osiągać prawie pełną moc, brak mocy jest objawem zlej regulacji lub niefachowego remontu (niestosowanie odpowiednich rozwiertaków, błędne luzy montażowe) Ogólnie po skręceniu silnika nie powinien mieć problemu żeby po rozgrzaniu rozpędzić pojazd do powiedzmy 90% oczywiście tylko dla sprawdzenia i na chwilę bo dłuższa jazda zazwyczaj skutkuje zatarciem tłoka (przytarciem). |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 12:54, 16 Lip 2012 |
|
|
Stefek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 16 Lip 2012 |
Posty: 15 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Złe ustawienie zapłonu może być tego powodem lub zatkany gażnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:40, 16 Lip 2012 |
|
|
misiak162 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 02 Kwi 2007 |
Posty: 1076 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Proszowice koło Krakowa |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kolego robiłeś szlifa jeśli dobrze zrozumiałem i wymieniłes pierscienie.... A tłoka również? A sworzeń? I co z wałem korbowym.... A jaki jest nagar na swiecy? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 14:55, 16 Lip 2012 |
|
|
Stefek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 16 Lip 2012 |
Posty: 15 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mi sie wydaje ze to chodzi o filtr albo gaznik wyrególuj,,, i ustaw zapłon dobrze |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|