| Jawa 50 na cieplym silniku przerywa. | |
Wysłany: Czw 17:56, 17 Maj 2012 |
|
|
mateuszkocon3 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 17 Maj 2012 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Mam ogara 200 silnik jawa 50. I mam taki problem. Na zimnym pali od kopa ale gdy sobie pojezdze na nim tak z 15 min i sie zagrzeje to jak go chce odpalic na popych to tak przerywa i gasnie. Jak dotne sie kondensatora to jest goracy. Moim zdaniem nagrzewa sie od silnika. Bo to co jest za kondensatorem tez jest gorace. Kondensator jest nowy bo zmienialem pare dni temu. Na starym podobnie sie dzialo. Wymienialem tez simeringi z obu stron. Swiece tez wymienialem. Czyscilem gaznik. I jeszcze jest taki problem. Ja nie posiadam tej rorki od filtra. A jak go odpale bez filtra to chodzi tylko na wolnych a jak sie przygazuje to gasnie. Jak mu oblepilem tasma wiecej niz polowe tego wlotu na filtr to wkreca sie na obroty i ladnie chodzi ale nie idealnie bo niekiedy jak jade pod gorke i jest slaby i przerywa to odchyle troche tej tasmy i dostaje powera. Co mam zrobic zeby chodzil jak nalezy? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 18:06, 17 Maj 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak świecę masz odpowiednią to powinieneś zauważyć że jest za jasno wypalona, masz za małą dawkę paliwa i silnik się przegrzewa i wtedy świeca traci iskrę (czasem tak robi kondensator ale skoro wymieniłeś to można go wykluczyć... choć możesz go na kabelku wyciągnąć na zewnątrz i sprawdzić czy cos się zmieni), ja bym proponował wyczyścic gaźnik i ustawić poziom w komorze pływakowej metodą naczyń połączonych, możesz też dać zapinkę na iglicy trochę niżej (podnieść iglicę) jednak większe znaczenie ma poziom w komorze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 18:13, 17 Maj 2012 |
|
|
mateuszkocon3 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 17 Maj 2012 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak sprawdzalem swiece to jest taka kawa z mlekiem ale bardziej jasna.
A jak podwieksze mu dawke paliwa to bedzie normalnie chodzil bez filtra? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 13:24, 18 Maj 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
bez filtra tylko zaszkodzisz silnikowi, jak bardzo przeregulujesz gaźnik to będzie chodził tylko po co? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:21, 18 Maj 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaką masz świecę założoną? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 22:06, 18 Maj 2012 |
|
|
mateuszkocon3 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 17 Maj 2012 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Iskra F75. Dzisiaj sobie podniosłem poziom paliwa na pływaku. I ładnie chodzi. Nie grzeje się jest mocny. Tylko musi byc tak minimalnie filtra czymś przytkane żeby dobrze chodził. Np zakładałem filtr stożkowy i trochę go taśma obkleiłem ;] Ale niestety nie pojeździłem zbyt dlugo bo gdy trochę filtr sie przesunął to trzeba bylo od nowa go ustawiać. I niewiem czy bedzie wytrzymywał dłuższe jazdy bo zapinka od lancucha mi odleciala i łancuch spadł. Wiec jak ja sobie kupie to bede jezdził i wtedy wam napiosze czy wszystko dobrze chodzi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pią 23:51, 18 Maj 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
filtr stożkowy nie jest przewidziany do tego gaźnika, przepływ powietrza przez gaźnik jest liczony pod kompletny i szczelny układ z rurą, filtrem i szczelną puszką. Jeśli montujesz kombinacje takie jak stożek które w większości są badziewnej jakości musisz wiedzieć, że ma on mniejszy opór przez co w gaźniku wytwarza się mniejsze podciśnienie a przy okazji dawka jest uboższa, wtedy trzeba mocniej przeregulować gaźnik poprzez podniesienie poziomu w komorze (co już zrobiłeś), wymianę dysz (można by zrobić) i wymianę rozpylacza (co raczej jest mało możliwe) a najlepiej to właściwie wymienić cały gaźnik w taki który można sensownie regulować odpowiednimi śrubami to oczywiście jeśli chcesz przerabiać bo jeśli nie to układ w oryginał, wężyk w rękę i reguluj dokładnie poziom paliwa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 8:53, 19 Maj 2012 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |
|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Polecam gaźnik od Simsona |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 9:09, 19 Maj 2012 |
|
|
GaZoWaNy |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 27 Kwi 2012 |
Posty: 87 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 4/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak ty niby bez filtra chcesz jeździć? przecież jak przekręcisz manetkę to ci się otwiera komora. Pojedziesz gdzie i wleci ci ciorek, zatrzesz silnik. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:48, 19 Maj 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
|
|
|
|
dodam jeszcze że gaźnik od piły spalinowej też jest niczego sobie, ekonomiczny, mało awaryjny i dość dobrze regulowalny |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| 1 | |
Wysłany: Nie 21:27, 20 Maj 2012 |
|
|
mateuszkocon3 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 17 Maj 2012 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Problem z jawą powrócił. Ale tym razem cos sie dzienie z zapłonem. Motorek idealnie jezdził mi do wczoraj. Gdy wrociłem sie do domu po jezdzie motorek jak zapalil przerywal i gasnął. Dzisiaj przestawiłem mu zaplon. I motor troche ujechał i tak samo przerywa. Jak chodził na wolnych obrotach to tam gdzie platynki sie stykaja to sie iskrzyło dodawałem gazu to jeszcze bardziej. Swieca była zakopcona. Gdy zmieniłem na inną z mniejsza przerwa to nawet 1m nie ujedzie. Co mam zrobić by chodził normalnie??? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateuszkocon3 dnia Czw 19:32, 24 Maj 2012, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 12:31, 16 Lip 2012 |
|
|
Stefek |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 16 Lip 2012 |
Posty: 15 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Czyli raczej kondensator, zagrzeje sie i daje takie oznaki, ew. zła ciepłota.. przerwa miadzy elektrodami na swiecy |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|