Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Jawa 50 na cieplym silniku przerywa.
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Jawa 50 na cieplym silniku przerywa.
PostWysłany: Czw 17:56, 17 Maj 2012
mateuszkocon3
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Witam. Mam ogara 200 silnik jawa 50. I mam taki problem. Na zimnym pali od kopa ale gdy sobie pojezdze na nim tak z 15 min i sie zagrzeje to jak go chce odpalic na popych to tak przerywa i gasnie. Jak dotne sie kondensatora to jest goracy. Moim zdaniem nagrzewa sie od silnika. Bo to co jest za kondensatorem tez jest gorace. Kondensator jest nowy bo zmienialem pare dni temu. Na starym podobnie sie dzialo. Wymienialem tez simeringi z obu stron. Swiece tez wymienialem. Czyscilem gaznik. I jeszcze jest taki problem. Ja nie posiadam tej rorki od filtra. A jak go odpale bez filtra to chodzi tylko na wolnych a jak sie przygazuje to gasnie. Jak mu oblepilem tasma wiecej niz polowe tego wlotu na filtr to wkreca sie na obroty i ladnie chodzi ale nie idealnie bo niekiedy jak jade pod gorke i jest slaby i przerywa to odchyle troche tej tasmy i dostaje powera. Co mam zrobic zeby chodzil jak nalezy?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:06, 17 Maj 2012
moskit122
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Kobylin


jak świecę masz odpowiednią to powinieneś zauważyć że jest za jasno wypalona, masz za małą dawkę paliwa i silnik się przegrzewa i wtedy świeca traci iskrę (czasem tak robi kondensator ale skoro wymieniłeś to można go wykluczyć... choć możesz go na kabelku wyciągnąć na zewnątrz i sprawdzić czy cos się zmieni), ja bym proponował wyczyścic gaźnik i ustawić poziom w komorze pływakowej metodą naczyń połączonych, możesz też dać zapinkę na iglicy trochę niżej (podnieść iglicę) jednak większe znaczenie ma poziom w komorze


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:13, 17 Maj 2012
mateuszkocon3
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Jak sprawdzalem swiece to jest taka kawa z mlekiem ale bardziej jasna. Smile
A jak podwieksze mu dawke paliwa to bedzie normalnie chodzil bez filtra?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:24, 18 Maj 2012
moskit122
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Kobylin


bez filtra tylko zaszkodzisz silnikowi, jak bardzo przeregulujesz gaźnik to będzie chodził tylko po co?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:21, 18 Maj 2012
Jamaican
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Jaką masz świecę założoną?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:06, 18 Maj 2012
mateuszkocon3
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Iskra F75. Dzisiaj sobie podniosłem poziom paliwa na pływaku. I ładnie chodzi. Nie grzeje się jest mocny. Tylko musi byc tak minimalnie filtra czymś przytkane żeby dobrze chodził. Np zakładałem filtr stożkowy i trochę go taśma obkleiłem ;] Ale niestety nie pojeździłem zbyt dlugo bo gdy trochę filtr sie przesunął to trzeba bylo od nowa go ustawiać. I niewiem czy bedzie wytrzymywał dłuższe jazdy bo zapinka od lancucha mi odleciala i łancuch spadł. Wiec jak ja sobie kupie to bede jezdził i wtedy wam napiosze czy wszystko dobrze chodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:51, 18 Maj 2012
moskit122
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Kobylin


filtr stożkowy nie jest przewidziany do tego gaźnika, przepływ powietrza przez gaźnik jest liczony pod kompletny i szczelny układ z rurą, filtrem i szczelną puszką. Jeśli montujesz kombinacje takie jak stożek które w większości są badziewnej jakości musisz wiedzieć, że ma on mniejszy opór przez co w gaźniku wytwarza się mniejsze podciśnienie a przy okazji dawka jest uboższa, wtedy trzeba mocniej przeregulować gaźnik poprzez podniesienie poziomu w komorze (co już zrobiłeś), wymianę dysz (można by zrobić) i wymianę rozpylacza (co raczej jest mało możliwe) a najlepiej to właściwie wymienić cały gaźnik w taki który można sensownie regulować odpowiednimi śrubami to oczywiście jeśli chcesz przerabiać bo jeśli nie to układ w oryginał, wężyk w rękę i reguluj dokładnie poziom paliwa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:53, 19 Maj 2012
Stachu.G
Moderator
Moderator

 
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpackie
Płeć: Mężczyzna


Polecam gaźnik od Simsona


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:09, 19 Maj 2012
GaZoWaNy
Zaawansowany
Zaawansowany

 
Dołączył: 27 Kwi 2012
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 4/5

Płeć: Mężczyzna


jak ty niby bez filtra chcesz jeździć? przecież jak przekręcisz manetkę to ci się otwiera komora. Pojedziesz gdzie i wleci ci ciorek, zatrzesz silnik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:48, 19 Maj 2012
moskit122
Rozmowny
Rozmowny

 
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Kobylin


dodam jeszcze że gaźnik od piły spalinowej też jest niczego sobie, ekonomiczny, mało awaryjny i dość dobrze regulowalny Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
1
PostWysłany: Nie 21:27, 20 Maj 2012
mateuszkocon3
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Problem z jawą powrócił. Ale tym razem cos sie dzienie z zapłonem. Motorek idealnie jezdził mi do wczoraj. Gdy wrociłem sie do domu po jezdzie motorek jak zapalil przerywal i gasnął. Dzisiaj przestawiłem mu zaplon. I motor troche ujechał i tak samo przerywa. Jak chodził na wolnych obrotach to tam gdzie platynki sie stykaja to sie iskrzyło dodawałem gazu to jeszcze bardziej. Swieca była zakopcona. Gdy zmieniłem na inną z mniejsza przerwa to nawet 1m nie ujedzie. Co mam zrobić by chodził normalnie???


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mateuszkocon3 dnia Czw 19:32, 24 Maj 2012, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:31, 16 Lip 2012
Stefek
Nowicjusz
Nowicjusz

 
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Mężczyzna


Czyli raczej kondensator, zagrzeje sie i daje takie oznaki, ew. zła ciepłota.. przerwa miadzy elektrodami na swiecy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jawa 50 na cieplym silniku przerywa.
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin