Wysłany: Wto 19:52, 26 Sie 2014 |
|
|
kowal8127 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 14 Lip 2014 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Może poleciał uszczelniacz wału od strony sprzęgła skoro tak kopci... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:09, 26 Sie 2014 |
|
|
mercedes190 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 25 Lip 2014 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Solina Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie uszczelniacz jest w porządku to coś innego |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:14, 26 Sie 2014 |
|
|
kowal8127 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 14 Lip 2014 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
A skąd ta pewność? Nadmierne dymienie czyli zbyt bogata mieszanka. Mieszankę zakładam, że zrobiłeś dobrą, więc są tylko dwie opcje zasysania oleju przez uszczelniacz lub puściło uszczelnienie między karterami. Wał nie ma wzdłużnych luzów? Wtedy szybko siadają uszczelniacze nawet jeśli są nowe. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:39, 26 Sie 2014 |
|
|
mercedes190 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 25 Lip 2014 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Solina Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie to wszystko nowe też myśle bo mi przeglądu nie podbił i musiałem tłumik i kolanko są za spawać i to może być to |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:00, 26 Sie 2014 |
|
|
kowal8127 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 14 Lip 2014 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie bardzo rozumiem, zespawałeś kolanko z tłumikiem na sztywno? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:07, 26 Sie 2014 |
|
|
mercedes190 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 25 Lip 2014 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Solina Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 21:09, 26 Sie 2014 |
|
|
kowal8127 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 14 Lip 2014 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
To raczej nie ma nic wspólnego z tą usterką. Sprawdź jeszcze kompresję być może pękł pierścień. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:22, 26 Sie 2014 |
|
|
assassins09 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 03 Sie 2012 |
Posty: 119 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: z wioski założycieli k.rzeszowa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Skoro dymi jak smok to prawdopodobnie użyłeś mixolu najlepiej kup jakiś olej nisko dymiący np. makitę i zrób nieco uboższą mieszankę 28-30 ml oleju na 1l benzyny albo jeszcze opuść iglicę (czyli daj rowek wyżej) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 7:43, 27 Sie 2014 |
|
|
mercedes190 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 25 Lip 2014 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Solina Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak ja robie na mixolu i leje 100ml na 5 l benzyny. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:11, 27 Sie 2014 |
|
|
kowal8127 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 14 Lip 2014 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Więc robisz ubogą mieszankę wychodzi 20 ml oleju na 1 litr benzyny, nie powinna w ogóle kopcić nawet jakbyś wlał jakiś stary przepalony olej przy takiej mieszance. Ja do siebie leje 30 ml oleju Orlen i praktycznie nie widać dymu. Zobacz czy nie ubyło oleju ze skrzyni biegów, będziesz miał odpowiedź. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 9:14, 27 Sie 2014 |
|
|
mercedes190 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 25 Lip 2014 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Solina Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Przed chwilą sprawdzałem i jest ok a z tym dymem to odkrecilem dlawik i nagar sie spala. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:11, 27 Sie 2014 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jeżeli chodzi o olej to polecam Valvoline 2T mineralny, kosztuje 17 zł a dymy minimalne, nawet jeżeli leje 1:30. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 14:55, 27 Sie 2014 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Na 99% simmer poszedł chyba że o przez mieszankę... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 14:27, 31 Sie 2014 |
|
|
mercedes190 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 25 Lip 2014 |
Posty: 31 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Solina Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
problem rozwiązany iskrownik byl nie dokrecony i zaplon sie przestwił |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mercedes190 dnia Nie 19:54, 31 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
 |
|
|