 | jawa 50 problem z gaznikiem |  |
Wysłany: Sob 17:08, 03 Lip 2010 |
|
|
Arri |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 14 Paź 2009 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tomaszów Lubelski Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Siema mam problem z moją jawą 50 , a wiec jeżdżę bez filtra powietrza i na wolnych obrotach podczas jazdy pluje paliwem a na wysokich brakuje jej tego paliwa i nie mam pojęcia o co chodzi wiec proszę was o pomoc z góry dzięki |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Sob 17:23, 03 Lip 2010 |
|
|
grze98 |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 02 Lip 2010 |
Posty: 24 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Biała podlaska Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
załoz filter i wez obroty podkrec obroty i zobacz czy bezyna ci dobrze dochodzi |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 18:39, 03 Lip 2010 |
|
|
maly1992 |
Doświadczony |

|
|
Dołączył: 27 Lip 2007 |
Posty: 75 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Ustianowa Górna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wyczyść kranik, wyreguluj gaźnik oraz załóż filtr powietrza. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:26, 03 Lip 2010 |
|
|
Arri |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 14 Paź 2009 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tomaszów Lubelski Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
ok tam kranik ma nowy obroty w gaźniku wkręcone do końca i tak niema wolnych obrotów  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:50, 03 Lip 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
musisz obroty ustawić na lince bo masz przepustnice wyjechaną
PS. 300 post |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mingo dnia Sob 20:51, 03 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Nie 8:56, 04 Lip 2010 |
|
|
Blac KRin |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 28 Cze 2010 |
Posty: 106 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Dębica Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
zobacz czy czasem nie pogubiłeś dysz ja tak miałem jak mi jedna wypadła;/ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:40, 04 Lip 2010 |
|
|
Arri |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 14 Paź 2009 |
Posty: 34 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Tomaszów Lubelski Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
dysze są nawet czyściłem je wczoraj i tak tak samo jest jak było |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 12:58, 04 Lip 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
załóż filtr powietrza i wyreguluj gaźnik |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 13:09, 04 Lip 2010 |
|
|
Blac KRin |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 28 Cze 2010 |
Posty: 106 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Dębica Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no to regulacja pobaw się dyszą paliwa przykręć ją odrobinę a od powietrza odkręć czy jakoś tak żeby dostawał mniej paliwa a więcej powietrza z tego co wnioskuje ^^ |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 16:00, 04 Lip 2010 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |

|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Proponuję poczytać trochę o regulacji gaźnika. Dyszę mają być wkręcone do oporu. Ustawiać wolnych obrotów "na lince" nie polecam, bo potem każdy ruch kierownicą będzie powodował falowanie obrotów. Można zalepić rowek na przepustnicy poxipolem i będzie dobrze. Było takich tematów w pigułę, wystarczy poczytać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 22:28, 04 Lip 2010 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
no ale co da zakleic rowek na przepustnicy poxipolem  |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 23:09, 04 Lip 2010 |
|
|
Jawek 50 |
Zagubiony na Forum |

|
|
Dołączył: 15 Kwi 2007 |
Posty: 785 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Poddębice Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Rowek musi być ale jest on prawdopodobnie wyrobiony od regulacji i trzeba go trochę podkleić.
Chodzi o to takie małe półkoliste wycięcie u dołu przepustnicy a nie o ten rowek na całej jej długości  |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawek 50 dnia Nie 23:10, 04 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|