 | Jawa 50 Typ 20 brak wolnych obrotów |  |
Wysłany: Pon 15:56, 14 Maj 2012 |
|
|
Pietrusek |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 14 Maj 2012 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łowicz Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam
Mam pewien problem z wolnymi obrotami w mojej jawie otóz niemoge ustrawic wonych obrotów.Silnik jest po remoncie tłok ze starych zapasów szlif starego czeskiego cylindra nowy wał łozyska uszczelniacze,gaznik wyjety z ogara po przebiegu 1500km,nowy filtr powietrza.Śróba obrotów wkrecona no maxsa i nadal nie ma obrotów silnik chodzi bardzo dobrze ma wzorowe spalanie swieca jasno brazowa.chwilowo obroty ustawione sa na lince ale jest to tylko połsrodek.Nie mam juz pomysłów co to moze byc kupiłem nowa przepustnice oraz sróbe regulacij obrotów i zadnej poprawy,poziom paliwa ustawiony dobrze.Moze ma ktos jakis pomysł. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 | |  |
Wysłany: Pon 19:57, 14 Maj 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Sprawdź czy nie łąpie lewego powietrza. Dokręć wszystkie możliwe śruby od gaźnika i krucca.
A jeśli nie, to może kompresja uciekać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:28, 14 Maj 2012 |
|
|
Pietrusek |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 14 Maj 2012 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łowicz Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Juz sprawdzałem czy nie łapie lewego powietrza kompresja nigdzie nie ucieka bo bardzo ładnie sie rozpedza nie słabnie na 3 biegu pod górke ogółnie swietnie jezdzi tylko te wolne obroty mnie denerwuja. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 20:56, 14 Maj 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
a jak sprawdzałeś to lewe powietrze? bo najpewniej jeśli gaźnik nie jest zużyty to będzie jednak lewe powietrze |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:20, 14 Maj 2012 |
|
|
Pietrusek |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 14 Maj 2012 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łowicz Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak sprawdziłem.Przylgi gaznika i króców sa proste nie powichrowane,sprawdzane na płycie traserskiej,uszczelki docinane od nowa nie ma mozliwosci zaciagniecia gdziekolwiek lewego powietrza. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 16:57, 15 Maj 2012 |
|
|
paweł102 |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 04 Sty 2010 |
Posty: 105 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Może poziom paliwa skoro słabnie na 3 biegu a teraz ładnie zapala czy z gazem ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 17:07, 15 Maj 2012 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |

|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zapłon masz dobrze ustawiony ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 19:53, 15 Maj 2012 |
|
|
moskit122 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 11 Lip 2011 |
Posty: 177 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: [Wlkp.] Kobylin |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
bierz jakiś dezodorant w rękę łatwopalny (plak, samostart itp) i pryskaj w okolicach układu ssącego i obserwuj reakcję silnika, możesz też prysnąć pod wirnik (tu wskazana Twoja inwencja jak tam dojść i sobie nic nie zrobić) i tak sprawdź szczelność, jak będzie łapać lewe powietrze to wzrosną obroty a jak nie to zamień gaźnik na inny, sprawdź szczelność puszki od filtra powietrza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Wto 19:56, 15 Maj 2012 |
|
|
kondzio310 |
Uzależniony od forum |

|
|
Dołączył: 30 Cze 2011 |
Posty: 671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: ostrów wlkp. Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Pietrusek napisał: | Juz sprawdzałem czy nie łapie lewego powietrza kompresja nigdzie nie ucieka bo bardzo ładnie sie rozpedza nie słabnie na 3 biegu pod górke ogółnie swietnie jezdzi tylko te wolne obroty mnie denerwuja. |
Paweł, kolega napisał że nie słabnie.
Ale teoretycznie i praktycznie gdy łapie lewe powietrze to obrotów ustawić nie idzie. Wyreguluj gaźnik metodą naczyć połączonych. I ustaw zapłon napewno nie zaszkodzi. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 20:02, 15 Maj 2012 |
|
|
Piorko |
Dziad |
|
|
Dołączył: 06 Sty 2007 |
Posty: 1186 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Humniska/Rzeszów |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Iglica na którym jest rowku? Może warto spróbować ją przestawić... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 18:56, 16 Maj 2012 |
|
|
Pietrusek |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 14 Maj 2012 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łowicz Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Iglica ustawiona na 2 rowku od góry (iglica 4 rowkowa).Simeringami nie ciagnie lewego powietrza(wszysto jest nowe),zapłon ustawiałem juz dwa razy i wszystko jest ok,gaznik juz drugi w niej siedzi i jest to samo.Wczoraj jeszcze troche powalczyłem z nia i juz sa jakies wolne obroty ale dosc nie pewne czasem gasnie,jeszcze spróbuje obnizyc delikatnie poziom paliwa bo wydaje mi sie ze ma za bogata mieszanke na wolnych obrotach(gdy zgasnie trzeba jej dac gaz do konca aby zapaliła i swieca jest czarna gdy sie ja wykreci,podczas jazdy wypala sie poprawnie) |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pietrusek dnia Śro 18:58, 16 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 19:07, 16 Maj 2012 |
|
|
Jamaican |
Zaawansowany |

|
|
Dołączył: 22 Mar 2012 |
Posty: 110 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Daj na drugi rowek od dołu iglicę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 22:26, 22 Maj 2012 |
|
|
Pietrusek |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 14 Maj 2012 |
Posty: 7 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łowicz Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
problem został rozwiazany nie majac juz zadnych podejzen co do zapłonu i całego silnika na celownik wziołem gaznik wygzebałem na wsi około 10 gazników i kazdy wkładałem do jawy az za trzecim razem jeden jej podpasował i chodzi idealnie reaguje na krecenie sruba regulacyjna jeszcze tylko jazdy próbne i okaze sie w 100% co jest wart ten gaznik.Zdziwiło mnie jednak ze niechciała chodzic na wydawac by sie mogło idealnym gazniku z ogara ze znikomym przebiegu.Ale jak widac ma swoje humory i cos jej w nim nie grało. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 15:34, 27 Maj 2012 |
|
|
michaltrabskicom |
Początkujacy |

|
|
Dołączył: 28 Kwi 2012 |
Posty: 21 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zapewne przepustnica się wyrobiła (zaokrąglenie na śrubę wolnych obrotów), miałem takie same obiawy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|