Wysłany: Śro 16:37, 20 Sie 2014 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
nie kieruj się ustawieniami książkowymi bowiem prawie każdy silnik 223 reaguję inaczej.. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
Wysłany: Wto 14:40, 27 Sty 2015 |
|
|
maczko772 |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 27 Sty 2015 |
Posty: 2 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Wymien moze filtr powietrza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 16:38, 11 Lut 2015 |
|
|
wrzechu |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 12 Sie 2014 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Końskie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam!
Przepraszam za odkopywanie tematu ale wtedy skonczyły mi sie wakacje trzeba było jechać na uczelnie i projekt umarł, teraz mam ferie wiec chciałem troche podłubać sobie ale odrazu napotkałem pewne problemy, a mianowicie:
jawa wczesniej odpalała i nawet jeździła niestety teraz moge kopać do śmierci nawet nie zagada na chwile. Wykręciłem świece dostawiłem ręke czy kartke zeby sprawdzić czy paliwo dostaje sie do świecy ale wszystko suche wyglada tak jakby wgle gaźnik nie dawał paliwa do cylindra nie wiem czym to spowodowane jest, wykręciłem właśnie gaźnik cały wyczyszcze go jeszcze raz dokładnie. Czy moze być to spowodowane np tym ze zamiast oleju mixol do mieszanki mam olej do pił spalinowych do silników dwusuwowych ? zmieszany był w proporcji bodajże 1 :100 czy jakoś tak bo wyczytałem na forum ze mozna zamieniać te oleje. Jeśli ktoś by miał jakieś sugestie lub spotkałby sie z podobnym problemem będę wdzięczyny za pomoc : > |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 17:02, 11 Lut 2015 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kranik drożny? gaźnik czysty? Olej jeśli już to mieszaj 1:50. Jak dalej ciężko będziesz miał go odpalić to wlej mu trochę ale naprawdę trochę paliwa do cylindra. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:14, 11 Lut 2015 |
|
|
wrzechu |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 12 Sie 2014 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Końskie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Kranik nowy paliwo ładnie leci jeszcze załozylem pomiędzy kranikiem a gaźnikiem filtr, gaźnik hmm jawa stała naprawde długo jak ją kupiłem była zasyfiona jak diabli ale wszystko rozebrałem na czesci pierwsze jak dmucham w dziurki po dyszach to niby drożny. czyściłem sprężonym powietrzem |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:17, 11 Lut 2015 |
|
|
Joker |
Moderator |

|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Z tego co mi wiadomo to Jawka wymaga mieszanki w stosunku 1:30 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 18:40, 11 Lut 2015 |
|
|
wrzechu |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 12 Sie 2014 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Końskie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam dokonałem troche przełomu w sprawie, wymieniłem świece na normalna iskre, wyregulowałem zapłon sposobem znalezionym na forum - tym dokładnym, założyłem nowe uszczelki, przeczyściłem gaźnik oraz wyregulowałem go. Pierwsza próba ładnie odpala wszsytko przejechałem sie o ile na 1 biegu rwie do przodu na 2 juz troche gorzej za to na 3 ledwo dyszy do tego kopci z rury jak smok. Mieszanka paliwa 1;30 na mixol s. Świeca cały czas zakopcona na czarno nie wiem dlaczego juz kombinowałem z iglicą i z poziomem paliwa przekowypałem cały internet i nie znalazłem żadnego rozwiazania. miał może ktoś podobną przypadłość ?
Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wrzechu dnia Pią 16:49, 13 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 | |  |
Wysłany: Śro 11:29, 18 Lut 2015 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |

|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Może ciągnie olej ze skrzyni? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 18:53, 18 Lut 2015 |
|
|
mingo |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 31 Maj 2009 |
Posty: 1071 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Prawdopodobnie ciągnie Ci olej ze skrzyni, sprzęgła (do wymiany simmering). Tłumik masz czysty? Możesz sobie go też wyczyścić profilaktycznie. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 18:41, 19 Lut 2015 |
|
|
wrzechu |
Nowicjusz |

|
|
Dołączył: 12 Sie 2014 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Końskie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
tłumik czyściłem, simering także wymieniałem i nadal nic |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:34, 19 Lut 2015 |
|
|
Stachu.G |
Moderator |

|
|
Dołączył: 29 Gru 2011 |
Posty: 284 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Podkarpackie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Może ciągnąć po uszczelce, drastycznie spuść olej ze skrzyni i sprawdź, skrzynia nie powinna się tak szybo zatrzeć. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:45, 19 Lut 2015 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Przeczyść styki przerywacza dla pewności jakimś papierkiem ściernym - może zaśniedziały, wypaliły się. Przerwę na ile ustawiłeś? Na świecy i na przerywaczu w sumie.
Masz jakiś filtr paliwa na wężyku paliwowym? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 11:35, 20 Lut 2015 |
|
|
didson15 |
Rozmowny |

|
|
Dołączył: 11 Lis 2012 |
Posty: 195 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
podobny problem napotkałem gdy źle ustawiłem poziom w komorze pływakowej, ewentualnie spróbuj bez filtra powietrza |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|