| Jawa Bardzo Oporna | |
Wysłany: Wto 19:47, 12 Sie 2014 |
|
|
wrzechu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 12 Sie 2014 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Końskie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam forumowiczów !
Mam bardzo dziwny problem i nie wiem co mam już wyregulować albo wymienić, ale od początku. Dorwałem Jawę Mustanga od jakiegoś dziadka spod stodoły stan wizualny elegancki, mechaniczny wrak. Rozmontowałem wszystko na czynniki pierwsze, wszystko co dało się uratować i wyczyścić wyczyściłem to czego sie nie dało wymieniłem. Wymienione zostało: świeca, platynki, kranik paliwa, cylinder, tłok i pierścienie, olej, kondensator, zamontowałem dodatkowy filtr paliwa, przeczyściłem bak oraz wymieniłem wszystkie uszczelki. Gaźnik wyregulowałem zgodnie z instrukcjami znalezionymi na forum a zapłon ustawiłem zgodnie z oryginalną książką serwisową. Z bananem na twarzy zabieram sie za odpalenie motorka. Odpala zrobiłem nawet rundkę po osiedlu, pozniej zdechł. Odpalić juz nie chciał. Wykręcam świece zalana i zakopcona na czarno. Mieszanke z mixolem daje taką jaka jest w książce serwisowej wiec raczej to nie olej, zapłon ustawiony, gaźnik wyregulowany. Teraz odpala jak chce a zazwyczaj nie chce. Potrafi pyrkotać na wolnych obrotach ładnie miarowo pozniej nagle zgaąnie i juz nie odpali. Do tego wszystkiego ciągnie na sprzęglę mimo iż było regulowane. Nie wiem już zupełnie w czym tkwi problem. Prosiłbym o pomoc, gdyż macie więcej doświadczenia z tymi kapryśnymi ale wdzięcznymi maszynami : > |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wrzechu dnia Wto 19:50, 12 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 8:32, 13 Sie 2014 |
|
|
adam50 |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 05 Maj 2014 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Może filtr powietrza jest brudny i masz za bogatą mieszankę? Mój też ciągnął na sprzęgle jak olej uciekł ze skrzyni. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 10:13, 13 Sie 2014 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja bym obstawiał uszczelniacz na wale od strony sprzęgła.Jak długo stała to właśnie to może być problemem.Koszt naprawy niewielki ,więc można spróbować wymienić.
Edit:Domyślam się że silnika nie rozpoławiałeś bo łożysk nie wymieniałeś. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Slawula9 dnia Śro 15:55, 13 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Śro 12:35, 13 Sie 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak włożyłes popyvhacze? do silnika krotki-kolka-dlugi -TO JEST,
a linke mozesz napiąć?
jest kompresja wsac swiece bez fajlki i powolutku kopaj jak uslyszysz tsssssssssssssssss to znaczy ze nie ma kompresjii
, swieca nie ma przebicia? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 15:55, 13 Sie 2014 |
|
|
wrzechu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 12 Sie 2014 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Końskie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
kompresja jest sprawdzałem wszystko. Nie przebicia nie ma. Popychacz mam złożony od silnika: długi-kulka-krótki wchodzący do dekla. linka napięta na maxa. Zaraz zabiore sie za czyszczenie tłumika może to coś pomoże. Filtr czysty prawie nówka wszystko uszczelnione. Dzisiaj kupiłem nową blaszke pływaka bo moja była juz zdezelowana to moze tez cos pomoże.
Slawula9 a jak sprawdzić w jakiej jest kondycji ten uszczelniacz ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 15:58, 13 Sie 2014 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jego jako tako nie sprawdzisz,po prostu trzeba go wymienić jak nie wymieniłeś |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 16:03, 13 Sie 2014 |
|
|
wrzechu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 12 Sie 2014 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Końskie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
no silnika nie rozpoławiałem. To jutro podjade kupie i wymienie ten uszczelniacz i napisze co i jak |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:31, 13 Sie 2014 |
|
|
Slawula9 |
Moderator |
|
|
Dołączył: 27 Lis 2009 |
Posty: 802 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Radłów Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
To gniazdo uszczelniacza musisz wyczyścić idealnie i wbić uszczelniacz ostrożnie ,aby go nie zawinąć.Kup najlepiej 2 wargowy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 17:44, 13 Sie 2014 |
|
|
wrzechu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 12 Sie 2014 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Końskie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rozebrałem sprzęgło okazało sie że ciągnie najprawdopodobniej dlatego że okładziny są już mocno sfatygowane. A czy od tego uszczelniacza zacznie palić ? bo wyczyściłem tłumik wszystko ładnie cały nagar złożyłem odpaliłem pochodziła 3 sekundy zgasła i już nie odpaliła zupełnie. nie wiem co może jeszcze być nie tak |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 19:10, 13 Sie 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale nie pali od kopa czy woogule bo moj czasem z kopa nie zapali a jak popcham 20m to odpali, ale u mnie swieca byla czarna bo gwint na glowicy ulamal sie kawalek itp, brak kompresjii |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 20:01, 13 Sie 2014 |
|
|
wrzechu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 12 Sie 2014 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Końskie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
No teraz wgle nie odpala, jak juz odpali to troche pochodzi zgaśnie i dalej nic. Cylinder nowy i tłok i pierścienie wiec raczej nic sie nie ułamało. Jutro kupie i wymienie simering tak jak mówił Slawula9 może pomoże bo mimo ustawienia zapłonu i gąźnika i miesznki nadal rzyga olejem i kopci świece na czarno. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:16, 14 Sie 2014 |
|
|
daniel_lisek |
Zaawansowany |
|
|
Dołączył: 21 Sty 2014 |
Posty: 113 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Jestem z Polski... Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
ale ile mieszana 1:20 czy jakoś tak to zrób 1:40 może tak |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 12:51, 14 Sie 2014 |
|
|
benchi |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 17 Mar 2014 |
Posty: 14 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: J-L Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Niedalej jak tydzień temu miałem dokładnie takie same objawy.
Ciężko było odpalić, a jak już odpaliła to gasła po niedługim czasie.
Wymieniłem wszystko po kolei i okazało się, że winna była cewka butelkowa.
Wychodzi na to, że po rozgrzaniu przestawała działać. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:00, 14 Sie 2014 |
|
|
Joker |
Moderator |
|
|
Dołączył: 14 Cze 2009 |
Posty: 1199 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Giżycko Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
wrzechu masz źle złożony popychacz sprzęgła. Powinno być tak. Od strony silnika krótszy pręcik, kulka po środku, i od strony dekla długi pręt.
(SILNIK --- o ----------- dekiel) |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:49, 16 Sie 2014 |
|
|
wrzechu |
Nowicjusz |
|
|
Dołączył: 12 Sie 2014 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Końskie Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzisiaj dokonał sie przełom w sprawie. Wymieniłem uszczelniacz tak jak mówił Slawula9 na dwuwargowy i zmieniłem święce bo kupiłem briska jakiegoś ale coś słabo dawał wiec założyłem starą oryginalną czecho słowacką i w koncu zaczęło działać : > Teraz tylko trzeba ustawić i wyregulować wszystko : > Dzieki wyszystkim za sugestie i pomoc ! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
Idź do strony 1, 2 Następny
|
|
|
|