Miałem podobne objawy. Zapłon 100% ok, gaźnik czysty, a że nie kombinowałem nic z poziomem paliwa zostawiłem blaszkę w spokoju. Wymieniłem świecę to objawy jakby ustąpiły. Dzisiaj jednak chyba usterka została znaleziona. Próbowałem odpalić motor, a filterek paliwa suchy. W zbiorniku paliwo jest. Z uwagi, że spieszyło mi się dmuchnąłem przez rurkę do zbiornika i paliwo zaczęło sobie ciurkać. Myślę, że brudne sitko kranika było przyczyną braku mocy motoru. Już po tym prostym zabiegu motorek nabrał sił i mocy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dychul dnia Czw 13:15, 29 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 3 z 3Idź do strony Poprzedni1, 2, 3