Wysłany: Sob 15:37, 12 Gru 2009 |
|
|
skate1gb |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2009 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Golub-Dobrzyń Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dupa kupiłem nową świece iskrę 75 i kopię a tu świeca cały czas biała jak by wogóle paliwo nie dochodziło |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skate1gb dnia Sob 15:40, 12 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:41, 12 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Spróbuj podlać do cylindra jak zapali i po chili zgaśnie to gaźnik do czyszczenia |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 15:49, 12 Gru 2009 |
|
|
skate1gb |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2009 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Golub-Dobrzyń Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie odpalił muszę wyregulować zapłon |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skate1gb dnia Sob 15:58, 12 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:15, 12 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jakiego koloru jest iskra? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 16:18, 12 Gru 2009 |
|
|
skate1gb |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2009 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Golub-Dobrzyń Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 16:32, 12 Gru 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Iskra ma być niebieska. Wyczyść cały gaźnik, posprawdzaj wszystkie połączenia typu króciec, gaźnik, cylinder, kolanko. Jak ci paliwo nie dochodzi to rozbierz gaźnik i zobacz jak tam zaworek iglicowy. Ewentualnie go wyczyść, przedmuchaj. Jak zdejmiesz przykrywkę pływaka to powinno być tam paliwa w komorze. Przed odpaleniem przytrzymaj zatapianie pływaka i obserwuj wężyk, ma z niego ubywać paliwo do gaźnika i po chwili wracać go góry jak puścisz. Oczywiście nie muszę mówić, że musisz mieć paliwa w baku i kranik odkręcony ;p Problem tkwi w gaźniku więc to jego posprawdzaj, zobacz iglice, czy nie spadło zapięcie, czy przepustnica się ładnie rusza wraz z kręceniem manetką. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Sob 17:07, 12 Gru 2009 |
|
|
skate1gb |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2009 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Golub-Dobrzyń Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie świeca jest juz mokra ale cały czas biała ajk by wogóle nie podpalała tej mieszanki |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skate1gb dnia Sob 17:08, 12 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Wysłany: Sob 17:20, 12 Gru 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale jest zalana? Po wykręceniu jest iskra, czy musisz ją czyścić żeby się pojawiła? Ustaw na świecy przerwe 0,5mm. Szczeliniomierz ma wchodzić z oporem. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:18, 12 Gru 2009 |
|
|
skate1gb |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2009 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Golub-Dobrzyń Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Swieca jest zalana a żeby pojawiła sie isra musze kilka razy pokopać |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:24, 12 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 19:41, 12 Gru 2009 |
|
|
skate1gb |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2009 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Golub-Dobrzyń Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ale wyprzedzenie czy przerwę na platynkach ? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:08, 12 Gru 2009 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wyprzedzenie ustaw na 1,5 ~ 1,7mm przed GMP, a przerwę na 0,4mm.
regulacja zapłonu opisana jest łopatologicznie w przyklejonych. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 20:46, 12 Gru 2009 |
|
|
Rafalzo |
Mega Gaduła |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2007 |
Posty: 466 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Skoro piszesz, że kiedy jest zalana to musi pare razy kopnąć żeby iskra była, to ewidentnie ci ją zalewa. Masz za słabe spalanie, albo źle wyregulowany gaźnik. Ustaw iglice na 2 rowku od góry a zapłon troche przyśpiesz. Przerwa na świecy 0,5mm, a na przerywaczu 0,4mm- to jest ważne! |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 13:15, 24 Gru 2009 |
|
|
skate1gb |
Doświadczony |
|
|
Dołączył: 14 Lip 2009 |
Posty: 56 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Skąd: Golub-Dobrzyń Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Problem tkwi w gaźniku. Gdy go odkręciłem od cylindra i otworzyłem kranik do gaźnika paliwo leciało strumieniem a z gaźnika do cylindra 1 kropla na 10 sekund. Muszę go wyczyścić i powiem czy coś pomogło. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skate1gb dnia Czw 13:16, 24 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|