Rejestracja FAQ Użytkownicy Szukaj Forum o Jawie 50 Strona Główna

Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne » Jawa Mustang przerywa Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pon 18:34, 13 Paź 2008
ZimtKeks
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


oryginalne mają 13cm.
Teraz patrzałem dokładnie i można by wkręcić cały 1cm w karter.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:58, 13 Paź 2008
puzon89
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb.


1cm to moim zdaniem ciagle za mało. Gdyby kartery były stalowe to by wystarczyło ale aluminium jest miękkie i jeśli wkręcisz ja na tyle i będziesz chciał mocniej przykręcić to możesz zerwać gwint.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 19:15, 13 Paź 2008
ZimtKeks
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Oryginalne mają ok 1,4-1,5cm gwintu

Patrzałem na ten zapłon. Nie wiem jak wy to wszystko mierzycie. Znalazłem w domu jakiś stary szczelinomierz, to najmniejsza blaszka ma 0,05mm, a następna 0,1mm
W GMP tłok był ok. 1mm od brzegu cylindra, natomiast, gdy zaczynał się otwierać przerywacz, to tłok był ok. 2mm od kantu.
Czyli wychodziłoby, że zapłon jest za późno, bo tylko 1mm przed GMP

Te objawy, które opisałem wcześniej pasowałyby do zbyt późnego zapłonu?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ZimtKeks dnia Pon 20:01, 13 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:05, 13 Paź 2008
karol53
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 2941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 83 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Najprościej to wybierz ze szczelinomierza blaszkę 0,4mm i ustaw tłok w GMP ustaw takową przerwę na platynkach i spróbuj odpalić. ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:45, 13 Paź 2008
ZimtKeks
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Kam@$ napisał:
Najprościej to wybierz ze szczelinomierza blaszkę 0,4mm i ustaw tłok w GMP ustaw takową przerwę na platynkach i spróbuj odpalić. ;]

Na razie musiałem zdjąć cylinder, żeby wykręcić tą złamaną szpilkę.

Podkładkę pod cylinder muszę użyć nową czy może być stara? Bo powiedziałem w sklepie, żeby sprowadzili mi cały komplet uszczelek do Jawki, tylko, że byłyby one najwcześniej na piątek. Szpilki też wtedy dopiero będą.

Jak będę wprowadzał tłok do cylindra to pierścienie mam obrócić tak, aby te bolczyki w tłoku były w miejscu, gdzie nie ma pierścienia, tak? Jak zdejmowałem cylinder, to od razu po zdjęciu mi się pierścienie przekręciły i nie zobaczyłem gdzie były.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:51, 13 Paź 2008
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


Nie rozumiem Cię. Na tłoku masz takie ząbki, male bolce, i kazdy pierścien jest jakby 'przeciety' to właśnie dokladnie w tym miejscu ma byc ten zabek na tloku podczas wprowadzania tloka do cylka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:00, 13 Paź 2008
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


jak po zdjęciu cylka uszczelke masz w jednym kawałku to nie zmieniaj, powinna jeszcze pośmigac


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:01, 13 Paź 2008
ZimtKeks
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


mefistoster napisał:
Nie rozumiem Cię. Na tłoku masz takie ząbki, male bolce, i kazdy pierścien jest jakby 'przeciety' to właśnie dokladnie w tym miejscu ma byc ten zabek na tloku podczas wprowadzania tloka do cylka.

Chodziło mi o to czy te bolczyki na tłoku mają być w miejscu, gdzie pierścień jest przecięty


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:24, 13 Paź 2008
buniek92
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 1626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lidzbark Welski


Tak. Przecięcie pierścienia ma być na zamku tłoka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:27, 13 Paź 2008
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


inaczej nie wejdzie do cylindra


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:40, 13 Paź 2008
mefisto
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna


rutkowski napisał:
inaczej nie wejdzie do cylindra

to raczej pojęcie względne. Niektórzy są w stanie wbić młotkiem.



Hahaha, dobre podsumowanie. xDD /Buniek92


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:05, 14 Paź 2008
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


mefistoster napisał:
rutkowski napisał:
inaczej nie wejdzie do cylindra

to raczej pojęcie względne. Niektórzy są w stanie wbić młotkiem.



Hahaha, dobre podsumowanie. xDD /Buniek92


albo łapia za fleksa Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:46, 15 Paź 2008
ZimtKeks
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Witam ponownie
Czytałem, żeby między głowicę, a cylinder dać silikon.
Udało mi się kupić taki czerwony, odporny do 350 stopni C. Taki będzie dobry?
Gdzie mam posmarować tym silikonem, w jakiej ilości?
Mam składać cylinder z tłokiem dopiero jak silikon się stwardnie, czy od razu po nałożeniu?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 23:46, 15 Paź 2008
rutkowski
Własny tytuł (zgłoś się do admina)

 
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 3024
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna


pod głowice do jawki nic sie nie wkłada ani niczym sie nie smaruje

a jesli juz bardzo chcesz to silikon nakładasz tuz przed załozeniem głowicy gdy masz juz załozony tłok z pierscieniami i cylinder w silniku


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 13:37, 18 Paź 2008
ZimtKeks
Początkujacy
Początkujacy

 
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna


Macie pewnie telefony a aparatami.
Jak byście mogli to nagrajcie mi jak leci wam paliwa z kranika,
i wrzućcie to na wrzute lub youtuba

EDIT: Problemem była ta uszczelka w kraniku z 5 oczkami.
Po wymianie jest ok.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ZimtKeks dnia Czw 16:57, 30 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Jawa Mustang przerywa
  Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin