Wysłany: Pon 18:34, 13 Paź 2008 |
|
|
ZimtKeks |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Paź 2008 |
Posty: 25 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
oryginalne mają 13cm.
Teraz patrzałem dokładnie i można by wkręcić cały 1cm w karter. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon 18:58, 13 Paź 2008 |
|
|
puzon89 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 20 Gru 2006 |
Posty: 1063 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Piotrków Tryb. |
|
|
|
|
|
|
|
|
1cm to moim zdaniem ciagle za mało. Gdyby kartery były stalowe to by wystarczyło ale aluminium jest miękkie i jeśli wkręcisz ja na tyle i będziesz chciał mocniej przykręcić to możesz zerwać gwint. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 19:15, 13 Paź 2008 |
|
|
ZimtKeks |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Paź 2008 |
Posty: 25 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Oryginalne mają ok 1,4-1,5cm gwintu
Patrzałem na ten zapłon. Nie wiem jak wy to wszystko mierzycie. Znalazłem w domu jakiś stary szczelinomierz, to najmniejsza blaszka ma 0,05mm, a następna 0,1mm
W GMP tłok był ok. 1mm od brzegu cylindra, natomiast, gdy zaczynał się otwierać przerywacz, to tłok był ok. 2mm od kantu.
Czyli wychodziłoby, że zapłon jest za późno, bo tylko 1mm przed GMP
Te objawy, które opisałem wcześniej pasowałyby do zbyt późnego zapłonu? |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ZimtKeks dnia Pon 20:01, 13 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:05, 13 Paź 2008 |
|
|
karol53 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 26 Lut 2007 |
Posty: 2941 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 83 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Najprościej to wybierz ze szczelinomierza blaszkę 0,4mm i ustaw tłok w GMP ustaw takową przerwę na platynkach i spróbuj odpalić. ;] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:45, 13 Paź 2008 |
|
|
ZimtKeks |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Paź 2008 |
Posty: 25 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kam@$ napisał: | Najprościej to wybierz ze szczelinomierza blaszkę 0,4mm i ustaw tłok w GMP ustaw takową przerwę na platynkach i spróbuj odpalić. ;] |
Na razie musiałem zdjąć cylinder, żeby wykręcić tą złamaną szpilkę.
Podkładkę pod cylinder muszę użyć nową czy może być stara? Bo powiedziałem w sklepie, żeby sprowadzili mi cały komplet uszczelek do Jawki, tylko, że byłyby one najwcześniej na piątek. Szpilki też wtedy dopiero będą.
Jak będę wprowadzał tłok do cylindra to pierścienie mam obrócić tak, aby te bolczyki w tłoku były w miejscu, gdzie nie ma pierścienia, tak? Jak zdejmowałem cylinder, to od razu po zdjęciu mi się pierścienie przekręciły i nie zobaczyłem gdzie były. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 21:51, 13 Paź 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie rozumiem Cię. Na tłoku masz takie ząbki, male bolce, i kazdy pierścien jest jakby 'przeciety' to właśnie dokladnie w tym miejscu ma byc ten zabek na tloku podczas wprowadzania tloka do cylka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:00, 13 Paź 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
jak po zdjęciu cylka uszczelke masz w jednym kawałku to nie zmieniaj, powinna jeszcze pośmigac |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:01, 13 Paź 2008 |
|
|
ZimtKeks |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Paź 2008 |
Posty: 25 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mefistoster napisał: | Nie rozumiem Cię. Na tłoku masz takie ząbki, male bolce, i kazdy pierścien jest jakby 'przeciety' to właśnie dokladnie w tym miejscu ma byc ten zabek na tloku podczas wprowadzania tloka do cylka. |
Chodziło mi o to czy te bolczyki na tłoku mają być w miejscu, gdzie pierścień jest przecięty |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:24, 13 Paź 2008 |
|
|
buniek92 |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2007 |
Posty: 1626 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Lidzbark Welski |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak. Przecięcie pierścienia ma być na zamku tłoka. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:27, 13 Paź 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
inaczej nie wejdzie do cylindra |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pon 22:40, 13 Paź 2008 |
|
|
mefisto |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 13 Sie 2007 |
Posty: 1005 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
rutkowski napisał: | inaczej nie wejdzie do cylindra |
to raczej pojęcie względne. Niektórzy są w stanie wbić młotkiem.
Hahaha, dobre podsumowanie. xDD /Buniek92 |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 10:05, 14 Paź 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
mefistoster napisał: | rutkowski napisał: | inaczej nie wejdzie do cylindra |
to raczej pojęcie względne. Niektórzy są w stanie wbić młotkiem.
Hahaha, dobre podsumowanie. xDD /Buniek92 |
albo łapia za fleksa |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 22:46, 15 Paź 2008 |
|
|
ZimtKeks |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Paź 2008 |
Posty: 25 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam ponownie
Czytałem, żeby między głowicę, a cylinder dać silikon.
Udało mi się kupić taki czerwony, odporny do 350 stopni C. Taki będzie dobry?
Gdzie mam posmarować tym silikonem, w jakiej ilości?
Mam składać cylinder z tłokiem dopiero jak silikon się stwardnie, czy od razu po nałożeniu? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:46, 15 Paź 2008 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
pod głowice do jawki nic sie nie wkłada ani niczym sie nie smaruje
a jesli juz bardzo chcesz to silikon nakładasz tuz przed załozeniem głowicy gdy masz juz załozony tłok z pierscieniami i cylinder w silniku |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 13:37, 18 Paź 2008 |
|
|
ZimtKeks |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 08 Paź 2008 |
Posty: 25 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Macie pewnie telefony a aparatami.
Jak byście mogli to nagrajcie mi jak leci wam paliwa z kranika,
i wrzućcie to na wrzute lub youtuba
EDIT: Problemem była ta uszczelka w kraniku z 5 oczkami.
Po wymianie jest ok. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ZimtKeks dnia Czw 16:57, 30 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|