| jawencja | |
Wysłany: Nie 11:06, 23 Sie 2009 |
|
|
sopel667 |
Początkujacy |
|
|
Dołączył: 04 Sie 2009 |
Posty: 26 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Witam. Mam pytanie odnośnie jawki. Jak to możliwe, gdyż moja jawka jeździła po prostu zaje***, gdy zimna była, a gdy się nagrzała to całkiem słabła? Zdjąłem cylinder i zauważyłem, że pierścienie są tak dojechane, ze uuu. Dowiedziałem się od poprzedniego właściciela, że miały 20 lat. Jakim cudem one w ogólee jeździły? To jeszcze jaka zrywna jawka była ))
UżywajprzecinkówikropekboinaczejtwojewypowiedzibedawygladalymniejwiecejjaktaIrzyk |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:27, 23 Sie 2009 |
|
|
cross |
JAWA50speed |
|
|
Dołączył: 15 Lip 2008 |
Posty: 1671 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Wronki Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Bo na zimnym silniku jest cylek bardziej szczelny niz na cieplym. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Nie 11:56, 23 Sie 2009 |
|
|
Irzyk |
Dziad |
|
|
Dołączył: 09 Kwi 2007 |
Posty: 1885 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: FGW Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Anomalna rozszerzalność ciał się kłania. Na zimnym silniku mieszanka z gaźnika jest zimniejsza. Wszystko jest możliwe, tak przynajmniej drzewiej mówili...
EDIT: Nazywaj rzeczowo tematy! |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Irzyk dnia Nie 11:57, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|