| Jawka | |
Wysłany: Śro 22:44, 06 Sty 2010 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jawa jest po remoncie; łożyska, zimeringi wymienione. Pali z kopa. Na źle ustawionym zapłonie(metodą prób i błedów ustawianym) jechała nawet na 3 na wolnych obrotach, po ustawieniu zapłonu nie wkręca się na wysokie obroty na biegach. Na iglicy ma ustawioną najbogatszą mieszankę, w komorze pływakowej blaszka podgięta do samej góry. Im uboższą ma mieszankę, tym słabiej jedzie. Gdy podczas jazdy się wciśnie dynks od przelewania to wkręca się normalnie na wysokie obroty. Co to może być? może łapać lewe powietrze między karterami? Połączenia gaźnik-kruciec, kruciec- cylinder są szczelne. Nowe pierścionki, świeca. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 23:07, 06 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Musisz dotrzeć w miarę docierania się części będzie coraz więcej mocy. Dobrze dotrzyj i nie przegrzewaj, a będzie cacy. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:12, 06 Sty 2010 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie moja, kolegi. Cylinder i tłok nie były wymieniane. Jawa ma naprawdę dużo mocy bez obciążenia, jak się biegnie obok. Pod obciążeniem nie chce wkręcać się na obroty. Na wolnych ma siłę. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:16, 06 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Niech sprawdzi jeszcze raz ustawienie zapłonu i uszczelni wszystkie połączenia, no i regulacja gaźnika się kłania |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:24, 06 Sty 2010 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Połączenia są szczelne, kilka razy już było próbowane na różnych gaźnikach, i to samo. Zapłon przestawił koleś w sklepie-naprawie, który z 30 lat robi Jawki. może przepuszczać miedzy karterami? uszczelka z tektury 1mm, bez siliconu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:32, 06 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
co on tam ma za zębatkę wsadzoną? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 23:49, 06 Sty 2010 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 zębów. Może przepuszczać? Jak silnik był złożony wo wydawało mi się, że łożyska tak jakoś dziwnie chodzą, ciężko i raz lżej,a raz gorzej. Wał ma luz, ale nie na łożysku, tylko na tej tulejce miedzianej. Z tym, że to luz tulejka-korbowód, a nie sworzeń-tulejka. pojeździ jeszcze trochę ten wał, czy może pęc? |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 17:43, 07 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
trochę to polata, ale można wymienić tulejka 3 zł kosztuje.
Skoro na 12z nie ma siły to coś jest źle poskładane.
Łożyska dziwnie wam chodzą bo pewnie wbijaliście je złotkiem i waliliście w wewnętrzną bieżnię, jeżeli jest tak jak myślę to łożyska na złom |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 19:11, 07 Sty 2010 |
|
|
Thom |
Gaduła |
|
|
Dołączył: 30 Lis 2008 |
Posty: 415 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
A ten tłok mże niech nowy zaloży. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:34, 07 Sty 2010 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak wcześniej mówiłem na wolnych obrotach ma siłę, więc tłoku na razie nie. Łożyska wbijane były młotkiem, ale małym i po zewnętrznych krawędziach, superdelikatnie. Na wale łożyska normalnie chodzą, tylko w prawym karterze to przy zębatce jakoś dziwnie. To co rozebrać silnik i jeszcze raz złożyć z inną uszczelką? tamta była trochę niestarannie wykonana... |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 20:49, 07 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Czw 21:25, 07 Sty 2010 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Heh, tak to jest, jak się chce coś szybko zrobić i nie ma się silikonu... A miałem nadzieję, że wymyślicie coś, co mnie uratuje przed rozpoławianiem silnika. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 8:42, 08 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak nie ma silikonu to robi się po staremu i składa na farbę olejną |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 16:49, 08 Sty 2010 |
|
|
JaRadoslaw |
Rozmowny |
|
|
Dołączył: 06 Cze 2009 |
Posty: 189 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Skąd: Otwock (koło Warszawy) Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dzięki, bo nie wiedziałem. Może jakąś starą tam wygrzebie z garażu. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 17:23, 08 Sty 2010 |
|
|
rutkowski |
Własny tytuł (zgłoś się do admina) |
|
|
Dołączył: 19 Paź 2007 |
Posty: 3024 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja raz składałem silnik na farbę i elegancko trzyma, tylko musisz odczekać kilka godzin żeby dobrze trzymało |
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Forum o Jawie 50 Strona Główna » Problemy techniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|